) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rose_Sonny schreef:Iedereen is welkom om mee te praten (behalve die mensen die 10x zo veel eten als ik, en 40 kilo lichter zijn, haat aan die mensen)

al ga ik proberen om een resort te boeken met een fitnessgelegenheid. Ik ga alleen en de zon gaat vroeg onder dus dan heb je tussen avondeten en weggaan bij zwembad/strand zo een gap. Prima om een uurtje te sporten. In theorie. Eens kijken wat de praktijk doet.
Rose_Sonny schreef:Iedereen is welkom om mee te praten (behalve die mensen die 10x zo veel eten als ik, en 40 kilo lichter zijn, haat aan die mensen)
.
.
Het is dan echt zo een loos uurtje op de een of andere manier, mensen gaan dan inderdaad vaak samen zitten om te borrelen. Ik ga alleen en heb eigenlijk ook niet zoveel behoefte aan small talk denk ik, dus dan kan ik beter maar gaan sporten als die mogelijkheid er is. De rest van de vakantie wordt niet zo gek actief tenzij je de afstand van de hotelkamer naar het zwembad/buffet/strand meetelt.
echt even een luie strandvakantie.
Al 2 dagen cal aan het tellen en aan het volhouden. Gisteren 100 gram erbij en vandaag 200. 300 gram erbij in totaal
En ja, ik weet echt dat je er niet op mag af gaan, maar ik ben het zo gewend dat de eerste dagen de kilo’s er af vliegen en ik meestal in week 1 2 kilo kwijt ben. Ik ben natuurlijk net gestart en ja, ik weet dat je pas na een week echt kunt kijken. Maar zo een snel resultaat is wel altijd fijn voor wat extra motivatie de eerste dagen.
. Maar jij kan dit echt! Kleine stapjes worden ook een grote stap.
Heb al gedacht dat mijn keukenweegschaal stuk is, maar als ik er een zak bloem van een kilo op zet dan geeft die ook een kilo aan, met maximum enkele grammen verschil 
Daarom snap ik het ook niet echt. Minder leuk detail maar ipv 3 keer per dag naar het groot toilet te moeten is dit nu 1 keer. Dus er gaat echt ook minder in.
Ik weet dat ik geduld moet hebben
M
Moestuin schreef:Ja, ik probeer voldoende stokken achter de deur te krijgen![]()
Misschien weet iemand het: Ik heb erg veel last van maagzuur sinds het cal tellen. Gaat dit vanzelf over? Dus moet mijn lichaam zich nog leren aanpassen? Of haal ik beter wat maagzuurremmers in huis?
het is verder prachtig spul waar mijn kleine smurf onbeperkt van kan smikkelen zonder dik te worden en de grote blijft op gewicht.
jeuk neem ik dan eens in de zoveel tijd voor lief.
eet liever niks als dat ik het naar binnen werk 
ClaudiaHS schreef:Rustig aan Moestuin. Je hebt het er niet in 1 dag aangegeten, dus het gaat er ook niet in 1 dag weer af![]()
Hoe heb je je totaal van 2800 kcal berekend om niet aan te komen?
Ben je heel erg lang?
Ben je super actief?
Klinkt mij namelijk als heel erg veel.
. Nadeel: bloesjes zitten bij m’n borsten/buik goed, maar bij m’n armen zitten ze mega strak
. Net zo’n Hulk idee die er uit kan scheuren