Shop is Yazzink, zit in Heerlen. (Limburg) Zei zet alleen maar zulke stijl
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JasmijnJoy schreef:Hoiii!
Ik meld me, lees afentoe stiekem mee.
Heb zelf aardig wat tattoo's en kan hier wel inspiratie opdoen voor mijn laatste sleeve stuk
Dit zijn mijn grote stukken, alledrie door dezelfde artiest!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29101197_1986629504919365_3122937387403968512_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_oc=AQlNU8Nqz124325XduniXu3emjKO2Q1JfERYLRl-Whvi9e9qM7Ot82z0sD_Y3ChuyKE&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=f4045fe4e5f95bdd733073e865dfe83e&oe=5DAF13B1
Edit; 1 foto in link
TessJazz schreef:Mooie dingen komen er voor bij!! Ik ben gebeld dat er een uitvaller is! Ik mag a.s donderdag! Ik twijfel over de plek, been of andere arm (dan waar mn sleeve zit, die is vol haha! ) portret van mijn paard, hele gave stijl!
[ [url=m/xEczUy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kuit... of bovenbeen (zit wel tekstje stukje boven mijn knie), of gewoon op mn andere bovenarm, daar denk ik toch wel sterk aan om dat te doen....
Niece schreef:Hele mooi tattoo's worden gepost!
Ik lees stiekem mee maar ik heb nu een vraagje.
Hoe doen jullie het met net gezette tattoo's en de zon? Ik wil er graag 1 aan de binnenkant van m'n onderbeen laten zetten. Zijn er nog andere opties dan een lange broek aan doen? Ik dacht eventueel aan een lange sok als de zon schijnt?Ik weet alleen niet in hoeverre dat vervelend zit op een verse tattoo.
Het wordt m'n eerste tattoo dus ik heb er nog geen ervaring mee haha.
IvysToeter schreef:TessJazz schreef:Mooie dingen komen er voor bij!! Ik ben gebeld dat er een uitvaller is! Ik mag a.s donderdag! Ik twijfel over de plek, been of andere arm (dan waar mn sleeve zit, die is vol haha! ) portret van mijn paard, hele gave stijl!
Kuit... of bovenbeen (zit wel tekstje stukje boven mijn knie), of gewoon op mn andere bovenarm, daar denk ik toch wel sterk aan om dat te doen....
Wat voor stijl?
En hoe groot?
Denk dat bovenbeen wel heel mooi gaat staan.
IvysToeter schreef:TessJazz schreef:Mooie dingen komen er voor bij!! Ik ben gebeld dat er een uitvaller is! Ik mag a.s donderdag! Ik twijfel over de plek, been of andere arm (dan waar mn sleeve zit, die is vol haha! ) portret van mijn paard, hele gave stijl!
Wat voor stijl?
En hoe groot?
Denk dat bovenbeen wel heel mooi gaat staan.
Noblesse_ schreef:Ik heb er nog eentje bij. Ditmaal de pootafdruk van mijn labrador die vorige maand overleden is. Ik weet dat de tenen etc. niet perfect zijn, maar zo is ook de enige afdruk die ik van haar poot heb.
[ [url=m/3T7It6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F2mCWZ.jpg]Afbeelding[/url] ]