Dit spul is enorm lekker. Super goed qua voedingswaarden (10 gram koolhydraten en 20(!) gram eiwit in 200 gram. Wist niet wat ik proefde, super lekker.
Haal dit als je het tegen komt!

Verder gaat het goed hier! Deze week worden er geen groepslessen gegeven in mijn sportschool omdat alle zalen vol liggen met studenten voor de introductieweek van Leiden, dus heb me vanmorgen aangemeld voor het fitnessgedeelte van de sportschool. Werd rondgeleid door een super aardige vrouw, heel leuk mee gekletst ook nog. Ga morgenochtend een circuittraining doen (ook om onder begeleiding alle apparaten even langs te gaan) en dan zelf aan de slag! Laat ook even een schema maken nog, dat willen ze daar graag doen.
Qua eten gaat het ook goed, gisteren cheatday en die was niet eens zo heel erg. Op veel wijn na joe.
Lijstje van vandaag:
Ontbijt: 2 Zelfgemaakte kaas/zaden crackers met een plak kaas erbovenop
Tussendoor: Komkommer met Tzatziki, snack-a-jack
Lunch: 3 Wasa lichtgewicht crackers met 1 avocado
- Halfuur spinning (waarbij ik niet door had dat je zelf de weerstand kon regelen dus was een belabberde work-out hahaha_-
Tussendoor: 2 Glazen tomatensap, 2 gekookte eieren
Avondeten: Salade van light mozzarella, tomaat, avocado, sesamzaad en gemengde zaden.
Na het eten: Mijn nieuwe lievelingspudding (lol) en een losse plak kaas
Heb toch nog een beetje trek, kcal komt uit op 1535 maar heb alleen nog eiwitten over van macro's. Dus ga er waarschijnlijk overheen.