Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben nog aan het twijfelen welk rondje ik zal lopen… veel of minder veel heuvels
). Vandaag even een herstelloopje terwijl ik mijn zoontje naar school bracht, 6km op 6:45.
F_Orumster schreef:Hoe werkt dat eigenlijk, toont je horloge dan dat je links/rechts moet?

Dilan93 schreef:En het is misschien wat vroeg om het als echt doel te stellen. Maar toen ik halve marathon afstanden liep, heb ik altijd de kriebel gehad om ten minste 1x in mijn leven de hele marathon te willen lopen.
Nu zou ik het best tof vinden om dit voor mijn 30e te doen (ben afgelopen weekend 28 geworden).
Is dit een realistisch doel? Er even vanuitgaande dat ik van nature geen geweldige loper ben en best snel blessures krijg als ik te snel te lange afstanden wil lopen.
Snelheid maakt mij niet uit, wil meedoen om het finishen
tsja, dat gaat m niet meer worden haha. Toen ik dat plan maakte had ik een halve gelopen, nu moet ik weer vanaf 5 beginnen. Maar doel is er zeker wel! Ik denk dat het wel haalbaar is, voorzichtig zijn met je lijf maar ook weer niet te overdreven voorzichtig. Ben ook nogal blessuregevoelig, consistent trainen is het belangrijkste. Niet de ene week 10 en de andere 40 en dan weer 25, maar echt constant lopen en telkens ietsje uitbouwen.
dus ik heb er maar wat van gemaakt. Toch 5,2 km nog gelopen. 

Ik wil sowieso toch wel eens een marathon lopen, en snelheid heb ik dan ook geen ambities voor, dat hoef ik niet te verwachten. Als ik hem maar uitloop, daarom wil ik ook een grote, voor die kleine ben ik dus veel te langzaam

Klinkt idd als een mooie plan.
) - dus scheelt veel tijd en train af en toe met gezelligheid van wat collega’s (waarvan een fysio in opleiding dus die kan af en toe nog ff meekijken en denken of alles nog gaat zoals de bedoeling is).
Faringo schreef:Ik heb m'n rondje ook weer gehad, met tegenwind en wat regen, maar was en ging lekker al moest ik wel even zin maken. Ik loop zelf niet met schema doe wat goed voelt en wil vooral niet te hard van stapel lopen. Toen ik thuis kwam nog wat krachtoefeningetjes gedaan. Nu aan het werk.