Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Beetje citroensap er overheen, dan blijft het in ieder geval langer groenDat deden wij vroeger altijd bij appeltjes als we die mee naar school hadden, in partjes gesneden en dan citroensap er overheen.
Emmaa_ schreef:Ja hoor, als je zelf hummus maakt gebruik je geen ingrediënten die in de koelkast moeten dus moet prima kunnen. Citroensap is een kwestie van smaak denk ik.. Ik vind het aan heel veel voedingssoorten heel veel toevoegen als er een zuurtje in zit dus ik vind het juist wel lekker.
finnens schreef:Sterker nog in de meeste recepten voor guacamole zit ook limoensap, dus de combi kan vast primaik neem overigens gewoon altijd een hele avocado mee en maak het op mn werk, kost 2 min
Emmaa_ schreef:Ja hoor, als je zelf hummus maakt gebruik je geen ingrediënten die in de koelkast moeten dus moet prima kunnen. Citroensap is een kwestie van smaak denk ik.. Ik vind het aan heel veel voedingssoorten heel veel toevoegen als er een zuurtje in zit dus ik vind het juist wel lekker.
Laura82 schreef:Ik neem ook vaak losse ingredienten mee, vind bijv rauwkost ook lekker op mn broodjes.
Philadelphia vind ik ook lekker qua smeerbaar beleg.
Avocado met citroensap gaat prima, je hebt maar klein drupje nodig dus je proeft het maar net. Lekker op smaak brengen en smullen maar
jaimy10 schreef:Succes vandaag Emma, hier draaien de duimpjes!![]()
Heerlijke lijstjes dames!
Nou, ik heb een nieuwe coach hoor![]()
Vanaf maandag aan de bak, voedings-trainings schema´s en het stukje mentale coaching! Echt onwijs blij mee... Hij heet Spartan Health voor de geïnteresseerd
Laura82 schreef:Ben niet helemaal thuis in soya producten, maar volgens mij heb je ook een ongezoete versie?
Je hebt ook nog amandelmelk, rijstmelk etc, maar geen idee hoe dat qua smaak is.
Ben beniewd jaimy! Was je niet tevreden met de vorige coach?
jaimy10 schreef:Hahaha, nee Attilio maar dat is ze werknaam oeps![]()
Laura jawel, alleen dat is niet te vergelijken. Mijn andere coach is mijn compagnon, we trainde nooit samen (andere uren en zij heeft 5kinderen haha dus weinig tijd) eigenlijk deed zij alleen de meting. Geen begeleiding op voeding en training en totaal niet het stukje mentale.
Hij, Attilio, doet dat allemaal wel.. Dus ja dan is de keuze snel gemaakt niks ten nadelen natuurlijk naar mijn compagnon