[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 07:10

Wanneer heb je hem laten zetten? Reactie op zon lijkt me niet, zit het echt alleen op je tattoo?

Ik droomde vannacht dat iemand aan huis kwam om een tattoo te laten zetten maar het was niet Blackbear. Ze wilde dan ook geen bultrug zetten maar wel iets anders 'want ze was er nou toch.' :') Volgens mij heb ik toen iets met witte inkt laten zetten want dat zag je toch minder goed hahaha.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 09:15

Hij staat sinds begin februari! Zit echt alleen in de tattoo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 12:13

Ik denk dat het best eens reactie op de zon zou kunnen zijn hoor. Omdat tattoos donker zijn trekken ze meer zonlicht aan waardoor het kan dat ze geïrriteerd raken. Ik zou goed smeren met factor 50, ook als het niet per se mega zonnig is en je niet specifiek gaat zonnen. En dan verder in de gaten houden, als het blijft even een berichtje naar de shop en/of naar de huisarts.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 08:53

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:02

Bultjes op je tattoo kan toch ook komen door teveel te smeren?

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:13

Lijkt mij ook goed kunnen dat het een reactie van de zon is. Een tattoo kan bijv ook litteke weefsel hebben, dit kan anders reageren op zon. Dat soort huid is to h gevoeliger. Mijn pols tattoo wil nog wel eens jeuken door zon.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:42

Ik smeer niks meer, enkel af en toe bodylotion. Denk inderdaad dat ik teveel in de zon heb gezeten en te weinig gesmeerd. Hij is volledig in kleur, dat reageert ook heftiger toch?

Ze zitten er nog wel wat, maar het is wel beter geworden.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:54

Doezel: jekk, die link! Mij lijkt het ook niet handig om na de tattoo dadelijk te zwemmen of zonnen, ik hou altijd 6 weken geen zon of zwembad aan!

Hier nog 5 dagen wachten en dan mag ik!!! Zo veel zin in!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 11:55

Zijn er (buiten mandy denise) nog aanraders voor bloemen tattoo's?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:48

Pfffft steeds als je denkt de ergste tattoos wel gezien te hebben duikt er een 'artiest' op die je toch weer weet te verbazen :\

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:53

Mooi die schaduw.. aan beide kanten... -O-
Oh wauw, zie nu pas dat ie megagroot op iemand zn zij staat... :=

Yonker, Vincent van Dorrestein vind ik ook erg goed met bloemen. Je kunt hem vinden op facebook.
Mijn vriend is zondag aan de beurt bij hem, hij gaat Klaaz, onze sphynx laten tatoeeren op binnenkant van zn bovenarm.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:54

Joolien schreef:

Yonker, Vincent van Dorrestein vind ik ook erg goed met bloemen. Je kunt hem vinden op facebook.
Mijn vriend is zondag aan de beurt bij hem, hij gaat Klaaz, onze sphynx laten tatoeeren op binnenkant van zn bovenarm.

Die moet je wel even posten dan :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:56

Wow...wat een pareltje ....

Gaaf joolien !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:56

Mars schreef:
Pfffft steeds als je denkt de ergste tattoos wel gezien te hebben duikt er een 'artiest' op die je toch weer weet te verbazen :\

[ [url=m/t53Lzl.png]Afbeelding[/url] ]

Die is toch prachtig!

:+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 12:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:01

enamorada schreef:
Joolien schreef:

Die moet je wel even posten dan :D

Uiteraard :)
Wordt geinspireerd op deze foto waarschijnlijk, al is Vincent nog een beetje geheimzinnig aan t doen :P
Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:12

Mars schreef:

[ [url=m/t53Lzl.png]Afbeelding[/url] ]

Prachtig :+

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:39

Wauw, ook zo'n pareltje :')

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:42

Ik kom ook even binnenvallen! Heb een paar pagina's meegelezen. Ik heb twee tatoeages, eentje is al bijna 8 jaar oud, iets te groot uitgevallen rattenpootjes op mijn voet :') en de ander is van twee jaar geleden. Een jonge ekster in een soort fotolijst, op mijn linkerbovenbeen. Ik heb er 3 uur voor gelegen en riep daarna "dit nooit meer!"... maar je raadt het al. Het kriebelt weer :=

Mooie exemplaren hierboven wel. :') Ik snap nooit zo goed hoe mensen niet kunnen zien dat het echt slecht is. :n

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 14:31

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 14:44

Awh sorry!! Lees wel mee maar had niet specifiek over bloemen gelezen :)
Dankjewel!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 14:57

Jezus wat lelijk, wat bezielt mensen dan ook he... Kijk ik snap dat mensen mijn tattoo's ook niet altijd mooi zullen vinden hoor, maar OMFG, er is toch niemand die dat serieus mooi vindt? :')

Ik wil ook weer trouwens, nu eens een keer een wat groter stuk en niet op mijn bovenlichaam. Heb alle 5 tattoo's tussen mijn taille en nek zitten, best apart eigenlijk :'). nou ja, eerst maar eens rustig bedenken wat ik wil hebben en waar en dan sparen :j.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:00

Ohh snap idd ook echt niet dat mensen dat mooi vinden, vind hem echt lelijk..

Ik ga morgen naar Royal Ink om te overleggen en kijken wat ik wil.. best spannend.. wil een nieuwe tattoo en over mijn eigen ben ik niet tevreden.. dus ik ga kijken of ze daar ook meteen iets van kunnen maken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:01

hyppolyte schreef:
Jezus wat lelijk, wat bezielt mensen dan ook he... Kijk ik snap dat mensen mijn tattoo's ook niet altijd mooi zullen vinden hoor, maar OMFG, er is toch niemand die dat serieus mooi vindt? :')

Ik vind het nog steeds verwonderlijk hoor dat mensen dit mooi kunnen vinden. Zoals ik eerder als zei kwam er vorige week een tatoeage van Max Verstappen voorbij, de eigenaar ervan was supertrots, maar dat ding was gewoon schots en scheef gezet, slechte lijnen alles. Dat heeft niks te maken met of een stijl je aan staat, maar met wat voor kwaliteit je genoegen neemt. Dus ik zeg tegen die man, wat zonde dat je genoegen neemt met deze kwaliteit zeg, het had zoveel mooier gekund. Zegt ie wacht maar totdat hij is bijgewerkt, dan is ie veel mooier. Maar dat bijwerken maakt die plaat geen haar beter :=