Ik droomde vannacht dat iemand aan huis kwam om een tattoo te laten zetten maar het was niet Blackbear. Ze wilde dan ook geen bultrug zetten maar wel iets anders 'want ze was er nou toch.'

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joolien schreef:Mooi die schaduw.. aan beide kanten...
Oh wauw, zie nu pas dat ie megagroot op iemand zn zij staat...
Yonker, Vincent van Dorrestein vind ik ook erg goed met bloemen. Je kunt hem vinden op facebook.
Mijn vriend is zondag aan de beurt bij hem, hij gaat Klaaz, onze sphynx laten tatoeeren op binnenkant van zn bovenarm.
enamorada schreef:Joolien schreef:Mooi die schaduw.. aan beide kanten...
Oh wauw, zie nu pas dat ie megagroot op iemand zn zij staat...
Yonker, Vincent van Dorrestein vind ik ook erg goed met bloemen. Je kunt hem vinden op facebook.
Mijn vriend is zondag aan de beurt bij hem, hij gaat Klaaz, onze sphynx laten tatoeeren op binnenkant van zn bovenarm.
Die moet je wel even posten dan
Mars schreef:Kijk voor meer van dit moois eens hier: https://www.facebook.com/laatjenietverminken/
Ellende alom, je zult er maar mee rondlopen
Yonker schreef:Zijn er (buiten mandy denise) nog aanraders voor bloemen tattoo's?
hyppolyte schreef:Jezus wat lelijk, wat bezielt mensen dan ook he... Kijk ik snap dat mensen mijn tattoo's ook niet altijd mooi zullen vinden hoor, maar OMFG, er is toch niemand die dat serieus mooi vindt?