Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 16:48

Voor de liefhebbers van de Oudh lijn. Hebben jullie al gezien dat deze online staat op de site

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 17:17

Oscar: ik zou willen dat ze zo’n proefpakket met verschillende geuren hadden. De Amsterdam trekt me ook wel aan merk ik. Binnenkort komt er een pakket mijn kant op dus ik heb niet heel veel tijd om na te denken.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 17:37

balance schreef:
Oscar: ik zou willen dat ze zo’n proefpakket met verschillende geuren hadden. De Amsterdam trekt me ook wel aan merk ik. Binnenkort komt er een pakket mijn kant op dus ik heb niet heel veel tijd om na te denken.

Er zijn wel mensen op marktplaats die samples bodycream verkopen, vooral van limiteds en geuren die niet meer verkrijgbaar zijn maar misschien ook wel van de gewone lijnen.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 17:53

O, dat is een goede tip!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 18:24

Ashleytjuhh schreef:
Voor de liefhebbers van de Oudh lijn. Hebben jullie al gezien dat deze online staat op de site

Yup, leuk! en heel blij dat ik me er niet blauw aan heb betaald eerder. :D Was wel beetje heel erg voorspelbaar dat het op den duur ook hier zou komen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:29

Oooh en dat niet alleen, de gift sets van de Mehr staan er ook op nu!! :D

Edit: En de after sun shower gel van de Karma.

Kan iemand mij wegslepen uit de winkel? 8-)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:34

Dallista schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Yup, leuk! en heel blij dat ik me er niet blauw aan heb betaald eerder. :D Was wel beetje heel erg voorspelbaar dat het op den duur ook hier zou komen.

Gelukkig had ik dat ook niet gedaan in tov sommige! :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:34

Hoe gaat het nu met jou met de rituals producten Mo? Weer wat beter of nog steeds uitslag?

Ik heb de nieuwe geur geroken in de winkel en merk dat die niet aan mij besteed is. De sinaasappel geur is erg aanwezig. Ik houd het dus voor nu bij de karma en Sakura. Wel de karma zonnebrand crème gekocht dus het lekkere weer mag komen :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:39

Ha als ik erop had moeten inzetten had ik ook gezegd dat het geen geur voor jou was Carola, dus grappig om te lezen. Ik vind hem wel heel lekker. Ik ervaar hem echt anders, frisser dan de Happy Buddha, en gebruik hem heel graag nu!

Rituals heeft me overigens nu wel weerhouden van nieuwe aankopen. Ik zag zo'n spannend nieuw kadootje en dacht oh tof dat is vast een handscrub en creme ofzo. Ga ik kijken, is het een shampoo en conditioner. Die hoef ik dus echt niet meer van Rituals he, heb mijn half volle verpakkingen laatst weggegooid, waardeloos vind ik het. Ik zag net ook dat in de S giftset van de Mehr dus ook shampoo zit, superstom want ik vind de giftset heel mooi zo met zo'n mini geurmist en mini foam, maar ja die shampoo dus, die hoef ik niet :=

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 21:57

Komt dat even mooi uit :))

Ik ben ook geen fan van de shampoo. Ruikt wel lekker hoor, maar vooral die conditioner vind ik veel te 'dun' en hij doet niks voor mijn haar. Had ik al verteld dat ik echt belachelijk veel haar terug heb gekregen?

Afgelopen week heb ik niet meer geprobeerd. Ik had net 2 kuren op dezelfde dag achter m'n kiezen, m'n pijnmedicatie was verhoogd en bovendien zat er op dezelfde dag nog een antibioticakuur bij. Da's niet het ideale moment voor iets waar ook maar wat geur aan zit. Op zulke dagen hou ik het maar bij een simpele Sanex of Neutral ofzo. Binnenkort maar weer eens proberen :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:03

Haha, goed ingeschat Alwiene :)) Ik heb meer nadelen gehoord over die haar producten van hen. Aangezien ik de curlsys methode gebruik is dat sowieso niet aan mij besteed dus ik houd het wel bij de lichaamsproducten, al vind ik de home lijn ook erg leuk.

Begrijpelijk Mo, ik wist niet of je het daarvoor nog had geprobeerd maar verstandig om het even zo te laten en het later weer te proberen. Wel fijn dat je zoveel haar terug hebt gekregen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 22:06

Oscar schreef:
Komt dat even mooi uit :))

Juich niet te vroeg, komend weekend iets met een tas en een Mehr foam enzo :=

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 10:41

Die Oudh zou ik wel eens willen ruiken in de winkel, ooit een klein kaarsje van gehad en die vond ik heel erg lekker. Alleen ben ik bang dat het wel eens een te zware geur zou zijn.

In 2018 schreef ik dit hier:

Sakura789 schreef:
Ik heb al maanden geen aankopen gedaan, ben vooral alles een beetje aan het opmaken, ik heb zelfs dao nog in geheel lichtgroen :')

Ik ben dus nog steeds aan het opmaken van de oude voorraad. Het einde is nu wel in zicht. Los van gezichtsverzorging, deo's en cadeaus voor anderen heb ik zelf geen aankopen meer gedaan. In de tussentijd heb ik nog wel een groot pakket van sakura gekregen, kleiner pakket van karma en uiteraard bij een aantal bestellingen nog een cadeautje. Zelfs de mini's gaan er nu aan, reizen zit er toch niet in.

Nu nog een restje Karma, restje Dao en Holi. Daar ben ik denk ik nog heel eventjes zoet mee. Ik heb nog kerstbonnen liggen en nog een kerstcadeau bon, die ga ik pas inzetten als echt alles op is.

Ik hoop vooral dat ze die olie/foam van Mehr over de andere lijnen gaan doen. Mehr is helaas niet echt mijn geur.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 11:23

Kaarsje is Black Oudh geweest als het goed is, die is hier altijd al verkrijgbaar geweest. Oudh is een andere geur (heb hem zelf ook nog niet geroken).

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 11:36

Ik heb Oudh foam besteld, en dry oil van Sakura. Die is ook nieuw zag ik. En parfum van Sakura lijn is ook vernieuwd, dus die heb ik ook besteld.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 13:35

De oudh is alleen in rituals of house winkels of online. En is niet te vergelijken met de black oudh.

De pot is nog dicht, maar alsnje wilt kan ik eventueel kijken of ik een sample kan maken.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 16:19

Jaren geleden kreeg ik ook iets van rituals. Het rook naar sinaasappels. Orange ofzoiets? Is dat helemaal verdwenen. Dat vond ik toen zo lekker .
Of is er iets vergelijkbaars ?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 16:21

anca schreef:
Jaren geleden kreeg ik ook iets van rituals. Het rook naar sinaasappels. Orange ofzoiets? Is dat helemaal verdwenen. Dat vond ik toen zo lekker .
Of is er iets vergelijkbaars ?

Dat was de Happy Buddha, dat is nu de Mehr geworden, ruikt nog steeds sterk naar Sinaasappels. Sommigen zeggen geen verschil, anderen zeggen wel verschil, maar zeker sinaasappels hihi.

Of de light, dat was sinaasappel kaneel, maar die is inderdaad niet meer verkrijgbaar en wat er nog in omloop is kost een godsvermogen hehe.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 16:23

Oh dank je. Ga ik daar eens naar op zoek als er weer iets open is.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:08

Yummy! Ik vind hem heerlijk ruiken, de body cream althans, nog niet ermee gedoucht. Wel kruidig (?).
Voor precies dertig euro (Mehr foam gratis).
Afbeelding

Dit weekend ga ik nog een bestelling doen, met de Oudh hair & body mist, de Sakura home spray en wellicht nog de Karma after sun shower gel.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:50

De Oudh lijn, ruikt die hetzelfde als de Black Oudh geurkaars?

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:43

balance schreef:
O, dat is een goede tip!

welke heb je interesse In ? misschien hebi ik nog wel potjes en kunnen we kijken of we een leuke deal kunnen maken

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 22:47

Jolien87 schreef:
De Oudh lijn, ruikt die hetzelfde als de Black Oudh geurkaars?

mijn ervaring is van niet. de black Oudh vind ik lekkerder

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:34

Heeft iemand hier ervaring met de BeautyCadeau kaart? Ik zie dat ik mijn kerstcadeau daarmee kan verzilveren, alleen als ik naar de recensies kijk, zijn die niet heel enthousiast erover.

Die ING 15% korting, kun je die ook fysiek inleveren in de winkel? Iemand daar ervaring mee?

Ik ben heel benieuwd waar die Oudh op lijkt.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 10:44

Ja, kan je niet online gebruiken, vond dat echt heel erg onhandig..