Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Matheno schreef:Donkerrood![]()
[ [url=m/VJp4SR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:Zoals jouw model beschrijft, heb ik ook les gehad Cinnepin. Docent die rondliep en zo nu en dan kwam controleren of als je een vraag had bij je kwam zitten om dingen uit te leggen, maar verder aan de wandel. Bij mijn nicht kreeg/krijg ik één op één les/stage en dat vind ik zelf wel fijner. Daar leer je uiteindelijk meer van. Zo heb ik het tenminste ervaren. Ook van onze pedicure (die ook de nagelopleiding heeft gevolgd) kreeg ik één op één aandacht voor bepaalde zaken. Wanneer mag je weer naar de cursus?
Cinnepin schreef:Shenavallie schreef:Ik wist niet eens wat solar nagels waren, ha ha ha! Net even opgezocht op Internet. Als ik het zo lees dan ben ik blij dat ik met 'gewone' acryl werk.
Ja de meest horrorachtige nagels gezien? Past wel bij halloween whahah
Shenavallie schreef:Dan heb je onbewust vast 'angst' dat je het niet onder de knie krijgt, terwijl de praktijk anders uitwijst. Hopelijk heb je vannacht beter geslapen.
Lienek schreef:Er is toch verschil in merk bij solar?
Tenminste mij is verteld dat het merk wat ik heb niet zo schadelijk zou zijn. En ze zitten heerlijk beter dan mijn gelnagels.
Cinnepin schreef:Shenavallie schreef:Dan heb je onbewust vast 'angst' dat je het niet onder de knie krijgt, terwijl de praktijk anders uitwijst. Hopelijk heb je vannacht beter geslapen.
Ja zeker, ik was zo moe, zoveel indrukken gehad, heb vannacht als een blok geslapen...en idd die angst is er ook hoor,,,ben erg onzeker.