Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PeelSlowly schreef:Die Polishes that we all have is echt leuk! Ik vind het nu haast jammer dat ik geen blogtalent ben, ik kon bij allemaal wel een lakje bedenken dat ik heb, haha.
Voor mij is Picture Polish eigenlijk ook iets boven wat ik aan een lakje uit wil geven - voor meer dan 10 euro moet het wel echt een heel uniek kleurtje zijn. Maar dat vond ik de Galaxy collectie wel. En het is inderdaad een heel fijn merk met superleuke kleurtjes in leuke potjes!
PeelSlowly schreef:Haha, ik ben bang dat ik daar ook toe in staat zou zijn Imandra - met name het 'impulsaankoop'gedeelte! Welk lakje was dat?
Tazzey schreef:Ik heb die topcoat getest en ik vond hem dat geld echt niet waard.
Ik ben nu weer een deel van mijn China Glaze voorraad aan het swatchen. Heb er nu Don't honk your thorn opzitten. In het flesje vind ik hem niet heel speciaal maar op mijn nagels...
Tazzey schreef:Dat zie je zovaak Stef, het is echt niet leuk meer. Wanneer gaan mensen nu eens inzien dat nagelstyliste een echt vak is.
Je kunt overal maar gellak kopen en doe het zelf setjes voor acryl/gel enz. Er komt alleen maar narigheid van.
Welke Sally Hansen heb je gekocht?
Anke98 schreef:Dat is wel heel goedkoop.
Zou jij eens een foto van je nagels willen maken stef ben beniewt hoe ze eruit zien