savannah030x schreef:Woest op de kapper die, terwijl ik bij binnenkomst zei: "niet donkerder" mijn haar ZWART heeft geverfd. Terwijl ik eindelijk van het zwarte af was..
Dat meen je!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Bizzybijtje schreef:Lijkt het niet donkerder omdat het net geverfd is? Dat heb ik namelijk altijd
Ik wou net zeggen.. Even twee keer wassen met head en shoulders en dan is het meestal wel weer te doen volgens mij. Ze zal er in ieder geval geen zwarte verf overheen gedaan hebben.
savannah030x schreef:Ik had chocolade bruin haar, dus niet donker en dat past ook zeker niet bij me, ze moest de uitgroei verven en toen ze het droog fohnde was mijn uitgroei knalrood.. toen zei ze ja, we moeten nu even kijken wat we gaan doen em voordat ik het wist had ze al iets anders over mijn hele haar gesmeert en is het nu dus zwart..
savannah030x schreef:Emmaa_ schreef:Ik wou net zeggen.. Even twee keer wassen met head en shoulders en dan is het meestal wel weer te doen volgens mij. Ze zal er in ieder geval geen zwarte verf overheen gedaan hebben.
Zwarte spoeling zeker wel.. zie mijn post hieronder.
ierusju schreef:savannah030x schreef:Ik had chocolade bruin haar, dus niet donker en dat past ook zeker niet bij me, ze moest de uitgroei verven en toen ze het droog fohnde was mijn uitgroei knalrood.. toen zei ze ja, we moeten nu even kijken wat we gaan doen em voordat ik het wist had ze al iets anders over mijn hele haar gesmeert en is het nu dus zwart..
Ik hoop toch zeker dat je er niks voor hoefde te betalen?
Heeft ze nog gezegd of dit eventueel uitwast?
Suus___ schreef:Het is toch niet belangrijk wat zij vind maar wat jij vind! Wat is dit nou voor onzin.. Zou zeker mailen naar de manager
Aria_zz schreef:Hoi hoi. Ik wou een eigen topic starten maar ik dacht dat ik het beter eerst hier kon vragen.
Mijn haarpunten splitsen ondanks dat ik erg dik haar heb. Ik gebruik verschillende shampoos en conditioners maar niets helpt echt. Een maand geleden is het getopt en nu splitst het alweer.
Weten een echt goed middel of is hier weinig aan te doen?
Kon via de zoek functie niet zoveel vinden, tenzij mijn zoekterm verkeerd was.
savannah030x schreef:Suus___ schreef:Het is toch niet belangrijk wat zij vind maar wat jij vind! Wat is dit nou voor onzin.. Zou zeker mailen naar de manager
Tsja, ik denk ook meer dat het was dat ze er niks anders meer van konden maken dan dit. Dus heb het maar geaccepteerd en hopen dat het met veel wassen lichter word..
Blijheid schreef:Goedemorgen
Ik ga over een week of 3 met mijn beste vriend naar een gala, en het leek me leuk om daarvoor iets speciaals met mijn haar te doen! Alleen, ik heb redelijk kort en heel dun/weinig haar. Opsteken of invlechten is dus praktisch onmogelijk. Geeft iemand misschien advies hoe ik er toch iets feestelijks van kan maken?
Dit ben ik, en hier heb ik al erg mijn best gedaan met een door de kapper aangeraden spray en de fohn om het een beetje volume te geven.