[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 18:10

savannah030x schreef:
Woest op de kapper die, terwijl ik bij binnenkomst zei: "niet donkerder" mijn haar ZWART heeft geverfd. Terwijl ik eindelijk van het zwarte af was..

Dat meen je! :(:) Wat moest er gedaan worden dan? Grove fout om het zwart te verven.

nienke39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:02

savannah030x schreef:
Woest op de kapper die, terwijl ik bij binnenkomst zei: "niet donkerder" mijn haar ZWART heeft geverfd. Terwijl ik eindelijk van het zwarte af was..

Ow wat erg wat nu? Echt dom hoor

SavannahNx

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:43

Ik had chocolade bruin haar, dus niet donker en dat past ook zeker niet bij me, ze moest de uitgroei verven en toen ze het droog fohnde was mijn uitgroei knalrood.. toen zei ze ja, we moeten nu even kijken wat we gaan doen em voordat ik het wist had ze al iets anders over mijn hele haar gesmeert en is het nu dus zwart..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:44

Lijkt het niet donkerder omdat het net geverfd is? Dat heb ik namelijk altijd :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:45

Bizzybijtje schreef:
Lijkt het niet donkerder omdat het net geverfd is? Dat heb ik namelijk altijd :o

Ik wou net zeggen.. Even twee keer wassen met head en shoulders en dan is het meestal wel weer te doen volgens mij. Ze zal er in ieder geval geen zwarte verf overheen gedaan hebben.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:45

Niet een hele geweldige foto van mezelf maar dit was het na het kappersbezoek.

Afbeelding

En dit ervoor

Afbeelding

Verschil is niet heel erg goed te zien de oude foto is een beetje in het donker genomen maar je kan wel zien dat ik nu duidelijk zwart ben..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:46

Emmaa_ schreef:
Bizzybijtje schreef:

Ik wou net zeggen.. Even twee keer wassen met head en shoulders en dan is het meestal wel weer te doen volgens mij. Ze zal er in ieder geval geen zwarte verf overheen gedaan hebben.

Zwarte spoeling zeker wel.. zie mijn post hieronder.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:48

savannah030x schreef:
Ik had chocolade bruin haar, dus niet donker en dat past ook zeker niet bij me, ze moest de uitgroei verven en toen ze het droog fohnde was mijn uitgroei knalrood.. toen zei ze ja, we moeten nu even kijken wat we gaan doen em voordat ik het wist had ze al iets anders over mijn hele haar gesmeert en is het nu dus zwart..

Ik hoop toch zeker dat je er niks voor hoefde te betalen?

Heeft ze nog gezegd of dit eventueel uitwast?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:48

savannah030x schreef:
Emmaa_ schreef:

Zwarte spoeling zeker wel.. zie mijn post hieronder.

Het is erg donker uitgevallen ja, maar ik denk dat ze er een bruine spoeling overheen heeft gedaan en dat hij gewoon heel donker lijkt omdat het pas geverfd is. Ik zou het echt even twee keer goed wassen, dan denk ik dat het echt meevalt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 20:08

ierusju schreef:
savannah030x schreef:

Ik hoop toch zeker dat je er niks voor hoefde te betalen?

Heeft ze nog gezegd of dit eventueel uitwast?

Nee, ze heeft het in mijn haar gedaan en gevraagd of dit beter was toen het klaar was maar niet uitgelegd of het een spoeling of verf of wat dan ook was. Ik heb wel moeten betalen de normale prijs helaas..

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 23:09

Ik had mooi niet betaald. Maar echt mooi balen. Boden ze ook niets aan om het op te lossen?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:31

Heb je wel gezegd dat je er niet blij mee was en dit absoluut niet wilde? Want dan zou ze je toch wel een oplossing hebben geboden?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 11:32

Nou, omdat de uitgroei dus helemaal rood was boden ze dit aan en je kunt natuurlijk niet als je deze kleur hebt naar lichter gaan in eventjes een half uurtje. Daarvoor zou ik highlights moeten zetten en die had ik dan niet gratis gekregen.. Dus ik heb wel aangegeven dat ik het nu echt te donker vond maar zij bleef stellig zeggen; ik vind het prachtig! Betalen en wegwezen... zo zegmaar..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 11:53

Het is toch niet belangrijk wat zij vind maar wat jij vind! Wat is dit nou voor onzin.. Zou zeker mailen naar de manager

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 12:03

Afbeelding
Ik ben van blond weer naar bruin gegaan.
Onderin nog wel blond.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 12:10

Suus___ schreef:
Het is toch niet belangrijk wat zij vind maar wat jij vind! Wat is dit nou voor onzin.. Zou zeker mailen naar de manager

Tsja, ik denk ook meer dat het was dat ze er niks anders meer van konden maken dan dit. Dus heb het maar geaccepteerd en hopen dat het met veel wassen lichter word..

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 12:20

Hoi hoi. Ik wou een eigen topic starten maar ik dacht dat ik het beter eerst hier kon vragen.
Mijn haarpunten splitsen ondanks dat ik erg dik haar heb. Ik gebruik verschillende shampoos en conditioners maar niets helpt echt. Een maand geleden is het getopt en nu splitst het alweer.

Weten een echt goed middel of is hier weinig aan te doen?
Kon via de zoek functie niet zoveel vinden, tenzij mijn zoekterm verkeerd was.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 13:28

keeyzie schreef:
[ [url=m/zLgmzB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben van blond weer naar bruin gegaan.
Onderin nog wel blond.

Mooie overloop van de kleuren. :)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 15:41

Aria_zz schreef:
Hoi hoi. Ik wou een eigen topic starten maar ik dacht dat ik het beter eerst hier kon vragen.
Mijn haarpunten splitsen ondanks dat ik erg dik haar heb. Ik gebruik verschillende shampoos en conditioners maar niets helpt echt. Een maand geleden is het getopt en nu splitst het alweer.

Weten een echt goed middel of is hier weinig aan te doen?
Kon via de zoek functie niet zoveel vinden, tenzij mijn zoekterm verkeerd was.

Het enige wat je tegen gespleten haarpunten kunt doen, is afknippen. Er bestaan geen middelen om je haar weer aan elkaar te maken, alleen om beschadigingen enigszins te stoppen.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 18:27

Ierusju, dankje , daar vreesde ik al voor. Snap alleen niet zo goed waarom ze zo snel splijten. Maar zal de komende maanden regelmatig naar de kapper gaan dus.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:36

savannah030x schreef:
Suus___ schreef:

Tsja, ik denk ook meer dat het was dat ze er niks anders meer van konden maken dan dit. Dus heb het maar geaccepteerd en hopen dat het met veel wassen lichter word..

Een oplossing kan ook zijn korting (deel vd verfbeurt) of gratis zelfs.

Gezien je dus niet tevreden bent.

Ze zouden je wel tegemoet moeten komen vind ik. Ze hebben daar een fout gemaakt.

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:38

Blijheid schreef:
Goedemorgen :)

Ik ga over een week of 3 met mijn beste vriend naar een gala, en het leek me leuk om daarvoor iets speciaals met mijn haar te doen! Alleen, ik heb redelijk kort en heel dun/weinig haar. Opsteken of invlechten is dus praktisch onmogelijk. Geeft iemand misschien advies hoe ik er toch iets feestelijks van kan maken?

Dit ben ik, en hier heb ik al erg mijn best gedaan met een door de kapper aangeraden spray en de fohn om het een beetje volume te geven.

Ik kijk pas net in dit topic, dus mijn antwoord is vrij laat, sorry! Wat super goed werkt is van die gel in een tube (plakt niet) te gebruiken, en het te mengen met poeder. Dat zorgt voor super veel volume. Als ik dat doe met mijn lange haar ben ik net een leeuw :') Dat zegt wel wat over de stevigheid. Dus dat is wel leuk om een keer te proberen. Blijft ook goed zitten door de dag heen. Helaas weet ik even geen merken uit mijn hoofd, maar ik denk dat er wel meerdere geschikt zijn. Alleen dus zorgen dat je echt gel hebt uit een tube, die wordt niet hard of plakkerig maar zorgt echt voor volume. Succes!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:45

Pfff.. ik zit weer in een haardilemma _O- Aka wat wil ik ermee :') (iig niet rood, en niet kort _O- )

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 20:22

Hoi! Ik heb heel dik haar tot net over mijn schouders ongeveer. Weet iemand een leuk youtube kanaal voor haarkapsels?

Groetjes Yenni

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 11:58

Heb je een foto van jezelf celiien?