Queelens schreef:T2T lekker in zo’n endless pool. Kan je denk ik goed techniek trainen?
Ja zeker
 , daar gaat het in dit geval om .Tijdens zo,n personal training maakt hij filmpjes onder water .
En dan zie je dus ook wat je verkeerd doet , en dan geeft hij je een
correctie opdracht .Echt super fijn zoiets .
Deze foto is al wat ouder , dat was nog in Lelystad .
Nu zit hij in Amsterdam met zijn bedrijf .

Toen ik voor Corona nog in de triatlon vereniging lid was ging ik ook ieder jaar mee naar Mallorca op trainingskamp .
Dat was altijd super mooi trainen daar .

Op zich begon het ergste weg te trekken alleen die blaren en open plekken zaten mij niet lekker dus maar naar de huisarts. Na een uur was de pijn eigenlijk wel weg en toen ik bij de huisarts kwam waren heel veel rode plekken al weg. maar met name een plek op mijn bovenbeen , scheenbeen en voet waren het ergste.
  Afijn nadat het verband eraf ging en ik verder kon op pleisters gaat het in een behoorlijke stroomversnelling weer de goede kant op.  De ergste plekken zijn nu aan het vervellen maar ik heb er geen last van.  Bij een aantal plekjes verwacht ik toch wel een litteken maar het had nog veel erger gekund. 
  Alles wat rood is was eerste of tweedegraads verbrand.
  Alsof het zo moest zijn haha                                                         
 . Mijn vriend heeft een vergelijkbare collectie. 

). Maar ik wil best helpen of meedenken. Een datum vinden is meestal het lastigst is mijn ervaring...                                                         

Ik ben nooit echt blij geweest met mijn hybride racefiets-woonwerkverkeer fiets. Die heb ik dus ook snel verkocht. Ik zou speuren naar een leuke tweedehands MTB. Een mooi instapmodel van Trek of Cube ofzo is al een gigantische verbetering van wat je nu hebt. En dan een stadsfiets voor je dagelijkse ritjes naar de supermarkt en zwembad enzo. 
 iets met een kind en huis, werk, relatie, andere activiteiten...