Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Afgelopen donderdag had ik ineens de zenuwen te pakken en toen heb ik mezelf even een schop onder de kont gegeven. Leuk dat ik graag rond die 6:00/km wil lopen maar uiteindelijk hangt m’n levensgeluk er niet vanaf. Als ik dat kan halen, helemaal prima maar ik vind het belangrijker om lekker te lopen en te kunnen genieten.
Gemiddelde hartslag 138.

.
Laat mij twee kilometer op die snelheid doen en ik zit op 183 (en hoger!). En het komt goed, we lopen voor de lol en de snelheid van de toppers halen we toch bij lange na niet.
Supervixen schreef:Goof wat fijn dat je weer hersteld bent. En doorlopen tot 25 kun je makkelijk, die grens zit alleen maar in je hoofd. Nu alleen die knie nog even laten meewerken.

Tiggs schreef:Leonie, ik vind het zo mooi hoe het plezier er altijd afspat bij jou!
maar toen ik kon afsnijden, volgde ik toch braaf de getekende route. De laatste paar km had ik wat last van een schurend gevoel bij mijn voeten en zware benen. Toen ik de 28km had afgetikt stond ik echt heel even te trillen op mijn benen. Maar ook wel weer heel blij en trots en dat het weer gelukt is, en helemaal alleen.
. Alle foto's zijn rennend gemaakt, ik word er steeds beter in

Ziet er zo leuk uit bij jou, het plezier spat van mijn scherm.
Wat een geluk dat je gewonnen hebt!
Zo raar. Heel blij mee! Ik kan dit heel grote doeltempo van mij dus ook prima als ik gewoon de hele tijd kwebbel. 
Een vriendin van me is ook atletiektrainer, bij een andere vereniging, en die heeft me een schema gegeven richting de koning van Spanje. Zo fijn! Wel pittige tempo’s maar tot nu toe gaat het heel goed!

Daarna nog een stuk zelf gedaan en mijn benen jongens
Ze bleven gaan. Ik heb mezelf tot de laatste meters terug moeten fluiten. Daarna helemaal nergens last van. Geen stijvigheid, geen spierpijn: niks. 

. Van tevoren heb ik meestal wat in mijn hoofd, maar dat kan zomaar veranderen tijdens het lopen als ik me beter of slechter voel.

haha dankjewel. Ik vind camera's ook altijd heel ongemakkelijk maar als ik aan het lopen ben, lach ik toch altijd wel heel naturel. Alsof ik het leuk vind he
Utrecht.