marleen_usar schreef:De scholen zijn dicht, je zal als ouder moeten werken in de zorg bv.
Hoe bedoel je? Daar is gewoon opvang voor?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:De scholen zijn dicht, je zal als ouder moeten werken in de zorg bv.
marleen_usar schreef:Als je kind stottert heb je een probleem.
secricible schreef:Mijn oude sportschool heeft erg leuk nu 2x dd een workout online staan. Deze kan iedereen loggen in zijn online systeem. Soms ook kookfilmpjes, techniekfilmpjes enz. Echt heel creatief omgaan met de huidge adviezen. Superknap
marleen_usar schreef:Als je kind stottert heb je een probleem.
marleen_usar schreef:Dan mogen ze niet naar bv de opvang die ze aanbieden.
PSvanLot schreef:kiki1976 schreef:Onze kleine pensionstal blijft open voor pensionklanten. Maneges hier in de buurt gaan allemaal dicht, maar eigenaren mogen wel gewoon komen.
Ben wel benieuwd hoe ze het op de bouw willen gaan oplossen in de keet waar ze eten/drinken.
Dat lijkt me niet zo'n groot probleem als iedereen fit is. Aankomende week wordt het heel redelijk weer. Eventueel kun je buiten gaan zitten.
kiki1976 schreef:PSvanLot schreef:
Dat lijkt me niet zo'n groot probleem als iedereen fit is. Aankomende week wordt het heel redelijk weer. Eventueel kun je buiten gaan zitten.
marleen_usar schreef:Ik ken er genoeg in mijn omgeving die snotteren die ouders hebben echt een probleem.