3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:58

Dilan93 schreef:
Ik bekijk het altijd zo: wil ik een stukje fruit hebben? Ja, dan heb ik echt trek. Is fruit niet goed genoeg? Dan moet ik niet zeuren en is de trek niet echt :+

Goede tip, die ga ik onthouden!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:02

Dilan93 schreef:
Ik bekijk het altijd zo: wil ik een stukje fruit hebben? Ja, dan heb ik echt trek. Is fruit niet goed genoeg? Dan moet ik niet zeuren en is de trek niet echt :+

Haha, precies ja! Ik bied mezelf wel altijd ook een hartige optie, want ik kan wel echt heel specifiek trek hebben in iets zoets of juist iets hartigs, en als ik dat negeer blijft die trek ook vrolijk door sudderen. Maar dan neem ik bij een plakje kipfilet of een gekookt eitje oid.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:03

Laura82 schreef:
Dilan93 schreef:

Haha, precies ja! Ik bied mezelf wel altijd ook een hartige optie, want ik kan wel echt heel specifiek trek hebben in iets zoets of juist iets hartigs, en als ik dat negeer blijft die trek ook vrolijk door sudderen. Maar dan neem ik bij een plakje kipfilet of een gekookt eitje oid.

Dat is ook zo idd. Ik kijk ook wel of ik een gezonde, hartige optie wil (rijstwafel met hummus ofzo). Als ik dat ook niet wil, dan is mn trek niet sterk genoeg.

Heb dat momenteel ook, heb zin in mn rijstwafels met chocolade. Maar heb ook nog mn appel. Die klinkt minder aantrekkelijk, dus laat ik mn rijstwafels met choco ook lekker liggen :P

Aria_zz

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 16:07

Dat is best een goed idee inderdaad! Dan kies je toch sneller de gezonde keuze.

Mijn lijstje van vandaag:
O:/
L: Koffie, tomaat, mozzarella, basilicum, stukje zelf gemaakte brownie met slagroom.
A: Zelfgemaakte lasagne met courgette als pastabladen.
T: Nog een stukje brownie.

B: 20min krachttraining, wandeling: stappen gehaald voor vandaag.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 16:47

Maanlicht schreef:
Ja, craving voor troep heb ik ook heel erg, haha, moet ik weer even doorheen. Vooral ook alcohol is een dingetje. Maar zo lang ik weet dat ik mijn lichaam voed met voedingsmiddelen die goed voor me zijn en voldoening zouden moeten geven, heb ik daar wel wat meer rust in gevonden. Ik heb niets extra's nodig.

Mijn lijstje voor vandaag:
L: havermout-spelt met volle melk, een banaan, een eetlepel pindakaas en een beetje honing en kaneel
T: kleine cappuccino, appel, twee kiwi's, twee speltcrackers met huttenkase en kipfilet Skyr naturel met proteine granola, blauwe bessen en een eetlepel aardbeienjam
A: Magioni pizza shredded bbq beef, grote kom broccoli-boerenkoolsoep met een scheutje kookzuivel
T: Liuk citroenijsje

B: half uur/3 kwartier paardrijden, uur wandelen

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 21:24

Pfoeee lekkere bewegingsdag gehad. 45 Minuten gewandeld (had een fiets van mijn broertje geleend, maar toen ik die had teruggebracht kon ik lopend naar huis lol) 20 minuten gefietst en van 1830-1930 lesje Club Battle.
Het maandelijkse feest komt er bijna aan en zie dat echt in de spiegel, dus moet nog even een weekje wachten om reëel te kunnen zien hoe alles er voor staat. _-:(

Lijstje:
Ontbijt: Groentewrap met wat guacamole en 2 vegetarische knakworstjes (ja als ontbijt ja yolo)
Tussendoor: Snack-a-jack, woezel&pip kaasje
Lunch: Omelet van 3 eieren met 20 gram oude kaas, zelfgemaakte kaas/zaden cracker
Tussendoor: 2 Glazen tomatensap, 20 gram 85% pure chocolade, enkel balisto reepje, KVARG kwark
-Uur gesport-
Avondeten: Groentewrap met een soort mexicaans stoof iets (zwarte bonen, tomatenprut, prei en texmex taco mix)

Totaal; 1375 kcal.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 21:45

Lang geleden dat ik gepost heb. :=

Hier gaat alles volgens schema. Ik blijf 1 kg per maand afvallen. Nu 7 kg lichter! *\o/* En het blijft gestaag zakken. Ik ben heel blij!

Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 wasa crackers met Nutella en 1/2 boterham met Nutella
L: rijst met wokgroenten en kip met een beetje ketchup. 1 appel
A: 2 wraps met kip, hummus, rauwkost, sla, komkommer, tomaat en dressing. Yoghurt light en free.

Vandaag 20 000 stappen :oo . Ik ben mee op kamp met mijn 4 jarig zoontje en heb de laatste dagen 15 000 stappen ongeveer mar vandaag thuis op de paddock nog gewerkt en heb er nog 5000 stappen bij gedaan. :=

Ik weeg nu 62,900kg. Mijn doel is 62kg. Ik ben er bijna. Nu hoop ik wel dat ik nog lager kan dan 62 kg. We gaan er voor!

Wat de cravings betreft, heb ik dit bijna niet meer. Op kamp ook weerstaan aan macaroni met kaas en hesp, koekjes en ander lekkers. Heb daar gewoon geen zin meer in. Het hoeft precies niet meer.

Het valt ook op dat als ik toch vetter eet ik mij echt niet goed voel. Darmen slaan volledig in de knoop met alle gevolgen van dien. Dus dit zorgt er ook voor dat ik minder zin heb in vettigheden en snoeperij. Het gezonder eten heeft grote invloed op mijn lichaam.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 22:07

Het lijkt me wel wat weinig laibadji, heb je dan 's avonds niet mega veel trek?

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 22:13

Ja en dan eet ik nog bij hoor. De stappen die ik deze week zet zijn nu wel heel uitzonderlijk hoor. Dat is door het kamp. Meestal heb ik tussen de 8000 en 10 000 stappen.

Overdag helemaal geen honger omdat we zo druk bezig zijn met pony's en de kinderen.

Ik ga ook niet sneller vermageren als ik minder eet. Integendeel zelfs. Ik probeer er bewust op te letten. Dat blijkt ook op het afvallen van 1 kg per maand. Sneller gaat niet. 1 keer per week ook frieten met nog andere snacks. Heerlijk! :9

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 22:21

Ah goedzo! Heb zelf ook wel eens kampen begeleid, je hebt door alle drukte inderdaad geen trek totdat je aan tafel zit :P Knap trouwens dat je al 7 maanden zo gestaag door gaat!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 22:25

Ha ladies,

Ik ben nogal lang geleden afgehaakt maar ik merk dat ik het mis om het bij te houden. Dat houdt mezelf namelijk ook een beetje in het gareel.
Ben afgehaakt omdat ik het invoeren zoveel werk vond en door mijn werk (restaurant dus krijgen van personeelseten) niet precies weet wat ik eet-wat/hoeveel ergens in zit enz.
Spoiler:
Misschien dat dit binnenkort verandert maar dat terzijde :o

Nu ga ik het voor mezelf gewoon opschrijven in porties, niet meer helemaal in kcal.
Zouden jullie mij kunnen helpen met het aangeven of iets ok/slecht/goed/wat ook is? _/-\o_
Ik gebruik nu wel mijn fitbit erg veel. Zal de gegevens daarvan ook posten bij mijn lijstje.

De laatste tijd sport ik weer 2/3x pw naast fysiotherapie. Dit gaat echt best goed en ga het steeds leuker vinden.
(Kettlebellssss <3 )
Laatst heb ik een meting gehad bij de sportschool en toen zag ik dat mijn gewicht hetzelfde was gebleven; hier baalde ik enorm van natuurlijk MAAR toen gingen we verder kijken en was mijn vetpercentage wéér gedaald en mijn spiermassa wéér gegroeid!
Positief dus en dit is een goede motivatie! Gelijk weer nieuwe afspraak gepland!!

Mijn doelen zijn in november al wat meer afgevallen te zijn want Parijs + Disney met le boyfriend en mijn hoofddoel is om zo’n 20-25 kg afgevallen te zijn voor mei-juni 2020 ivm de bruiloft van een van mijn beste vriendinnetjes waar ik al een hele mooie jurk gezien heb maar waar ik echt wel een beter figuur voor moet hebben :+

Ik heb er zowaar zin in en ik hoop dat icm mijn fitbit, mijn motivatie en jullie er eindelijk eens ga komen!

Sorry voor mijn lange verhaal maarrrr vond het even fijn dat kwijt te kunnen!

Mijn lijstje voor vandaag!
O:
• 3 koppen cappuccino
M:
• salade met meloen, groene asperges, komkommer, tomaat, ui en gerookte kip met een yoghurtdressing.
• 3 glazen spa rood
• 1 glas cola zero
A:
• tournedos met een pepersaus, gebakken aardappeltjes (met een beetje mayonaise) en salade.
• cappuccino
• 3 lonka toffeetjes :')
• cola zero

Zometeen misschien nog een banaan.

Fitbit vandaag trouwens niet omgehad omdat ik ruzie heb met de bandjes en weer bedacht had dat die dingen veranderd moesten worden toen ik bijna moest werken.

Gisteren jarig geweest dus ik heb weer genoeg eraf te werken :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 07:16

Welkom terug :j Disneyland in het vooruitzicht is altijd leuk :D

Wat betreft je lijstje, het lijkt me weinig, twee maaltijden := Maar ik weer natuurlijk niet hoe actief je levensstijl is

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 08:15

Ik ben het eens met Dilan, maar aan de andere kant heb ik op m'n werk ook nooit tijd om te eten en merk daar weinig van moet ik zeggen. De maaltijden an sich lijken me niet eens zo ongezond maar het zal qua bereidingswijze waarschijnlijk niet helemaal 'goed' zijn als je af wil vallen. Gok ik.
Qua gewicht heb ik hetzelfde; val amper een grammetje af maar zie gewoon dat het sporten en gezond eten effect heeft op m'n lichaam. Tip die ik ook tegen mezelf continu herhaal is dat je je gewoon niet moet laten ontmoedigen door die stomme weegschaal. :))
En FitBit for life! Heb dat ding in 2017 gehaald en geen dag zonder.

Ik heb zometeen pilatesles om 0915 maar ben een beetje misselijk opgestaan. Weet niet hoe het komt. Kijk om 0900 even, als ik me echt niet lekker voel sla ik over. #)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 08:41

Op zich is 2 maaltijden niet heel gek, zie genoeg mensen die IF doen met 2 maaltijden en evt nog een snack ofzo.
Het lastige van restauranteten is dat het vaak behoorlijk rijk in kcal bereidt wordt (veel boter etc), dat maakt het lastig in te schatten. Qua hoeveelheid lijkt je eten me niet (te) veel (ook afhankelijk van je portiegrootte natuurlijk), maar qua kcal zou het nog weleens tegen kunnen vallen.

Vervelend die misselijkheid Castilja! Hopelijk is het snel weer over.

Ik ben ook dol op mn fitbit, het motiveert me echt om meer te bewegen!

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 08:56

Dilan, die tip is zo waar hahaha!

Laura, als je honger hebt, heb je dan genoeg aan een plakje kipfilet? Ik zou er dan meteen 5 eten ofzo :')

Ik vind het ook wat weinig Laibadji, hoeveel kcal zijn het? Verder goed dat je normaal wel oplet dat je niet te weinig eet!

Welkom terug Benthhh! Mij lijkt je lijstje ook wat weinig idd.

Vervelend dat je zo misselijk bent Castilja!

Gister expres iets over mijn kcal doel heen gegaan. Ik had gehoopt dat als ik gisteravond meer zou eten, dat ik nu geen honger zou hebben. (Mag nml minstens tot gok ik half elf niet eten of drinken en in het ziekenhuis loopt het meestal uit, dus ik gok nog later) Ik heb nu geen honger, alleen heb toch een beetje spijt, want ik moet eigenlijk de hele tijd naar de wc. Alleen dat mag dus niet, aangezien ik ook 1.5 uur voor het onderzoek niet meer mag plassen. En ik mag ook geen paracetamol innemen tegen de buikpijn die ik heb, leuk. Dus, laten we het er maar niet over hebben hoe ik me nu voel :')
O: twee boterhammen met 100% pindakaas naturel en halvarine met hagelslag. (325)
L: oh ja, beetje rare lunch, paard moest om half 1 naar de DA, had wel een banaan meegenomen, maar was even vergeten dat paard daarna ook nog moest uitslapen. Ik kreeg daarna zo'n honger, dus kreeg ik van een lief stalgenootje twee brownies. (353)
T: een boterham met makreelsalade. (126)
T: een stukje kibbeling gekregen bij de visboer. (55)
A: Sushi (geschat, want eigenlijk geen idee: 1090)
T: een napoleon, twee merci's en een banaan. (291)
B: 7000 stappen, 10 minuten fietsen en 25 minuten paard verzorgen.
Totaal kcal: 2241.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 09:23

Bedankt allemaal!

Dit lijstje was idd wat weinig. Als al mijn lijstje zo zouden zijn, had ik denk ik geen lijstje meer hoeven te maken :')

Het is inderdaad precies wat Laura zegt, plus dat de maaltijd-tijden behoorlijk krap op elkaar liggen. 14:00 en 16:30.. vaak dan ook als ik ‘s avonds thuis kom weer trek.. maaargoed, ik moet mezelf aanleren om dan gezonde(re) dingen te snaaien.
Had trouwens nog een half zakje elitehaver gevonden gisteravond haha. Voelde ik me ook totaal niet schuldig over.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 14:33

Welkom terug Benthhh! Ik kan weinig van je lijstje zeggen eigenlijk. Is het voor jou een optie om de cappuccino's te verwisselen te switchen naar zwarte koffie? In cappuccino's zit (vrijwel altijd) volle melk, wat op zich niet zo slecht is, maar als je er veel van drinkt tikt het toch wel aan in calorieen. Mijn broertje is barista en ik ben ook gek op zijn cappuccino's, maar heb mezelf toch aangeleerd meer zwarte koffie te drinken. Ik drink nu nog maar 1 cappuccino op een dag en daar geniet ik dan ook erg van. Waar je ook aan zou kunnen denken zijn de sausjes die je eet. Vooral pepersaus en dergelijke zijn behoorlijk calorierijk, en zelfs yoghurtdressing kan soms best wel hoog zijn in calorieën. Probeer veel producten met vezels/eiwitten te eten tegen de honger.

Ik heb vandaag een rustdagje, sport best wel veel (6 keer in de week) en merk dat ik, nu ik weer aan het opbouwen ben, toch ook wel heel veel last heb van vermoeide spieren. Dus even niets vandaag, en daardoor ook een wat magerder lijstje. Heb 18 uur gevast, dus pas om half 2 mijn eerste maaltijd genuttigd.

O/L: Magioni bloemkoolbodem met knoflooksaus-skyr, gerookte zalm, ui, peterselie en sriracha hot sauce
T: appel, glas karnemelk, Liuk ijsje
A: rijstnoedels met kipdijfilet, wokgroente en hoisin saus
T: cocktail van limoncello, tonic en espresso

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 19:58

@kimmie: ik kom zeker aan mijn 1520 kcal. Het middagmaal was echt een grote portie met veel kip, rijst en groenten. Een hele pit vol en moest echt duwen om het binnen te krijgen. Ik kreeg het bijna niet allemaal opgegeten.

Lijstje van vandaag:

O: 2 wraps met Nutella
T: sultana koekjes (3)
M: frieten met 2 frikandellen
A: ik vermoed 2 wraps maar door het vettig eten van deze middag heb ik weinig eetlust.

12300 stappen en lig nu stik kapot in de zetel. Een hele week ponykamp geven is niet meer voor vrouwen van 35 _O-

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 20:55

Mama3 schreef:
@ its me; mijn collega had een boek van intermitting fasting waar hele menu's in staan. Omdat alles elke dag was bepaald kon ze zich hieraan houden en is ze 5kg afgevallen in een maand tijd.

Er zijn meerdere boeken waar hele dagmenu's in staan. De kosten zijn tussen de 13.50 en 20 euro. Misschien dat zoiets je houvast kan geven?

Castilja schreef:
Ik haal mijn receptenboeken uit de bieb! Neem dan foto's van alle recepten die me lekker lijken en breng het boek weer terug. Heb een map met allemaal recepten nu waar ik op terug kan grijpen, echt ideaal. Is trouwens IIFYM iets? Macro's volgen? Dat heeft bij mij echt enorm z'n vruchten afgeworpen.

De afgelopen dagen heb ik mij wat verdiept in het aantal kcal dat ik nodig zou hebben, de bijbehorende macro's en het intermitted fasting en time-restricterd fasting. Het aantal kcal zou voor mij op 2100 kcal komen. Voor de koolhydraten zou dit 30% zijn, dus 630 kcal/158 gram koolhydraten per dag. Voor vetten geldt dezelfde verhouding en voor eiwitten is dit 40%, dus 840 kcal/210 gram eiwitten per dag. Dit zou ik natuurlijk goed in MFP kunnen bijhouden, weliswaar in de betaalde versie.. Dus daar twijfel ik nog even over..
Daarnaast spreekt het time-restricted fasting mij aan. Binnen een tijdsbestek van 10 tot 12 uur per dag al de benodigde calorieën binnen krijgen en de overige uren alleen water/koffie/thee zonder suiker en/of melk.
Daarnaast ben ik wel erg benieuwd welk boek dat is, Mama3. Weet je dat zo, of zou je dat voor mij na willen vragen?
De bovenstaande berekeningen heb ik gemaakt met de formules de volgende site staan: https://fitgirlcode.nl/macros-berekenen-hoe-doe-je-dat/

Ik hoor graag jullie mening over deze uitkomsten.. Is dit reëel? Of teveel? Of..
Laat maar horen, ik ben oprecht benieuwd naar jullie meningen

Aria_zz schreef:
Castilja, koffie met mct olie en boter. Gesmolten uiteraard. Vooral de mct olie is goed voor hersenen en om je lichaam aan te zetten tot vet verbranden.
Deel van koolhydraatarm eten in mijn geval.

Past dit alleen in een koolhydraatarm ''dieet'', of is dit ook in een ''gewoon'' dieet een optie?
Of heeft het dan juist weer nadelen? Ik vind het best lekker klinken namelijk :)
Laatst bijgewerkt door ItsMe2 op 09-08-19 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 20:57

Ahhh maar wel leuk dat je ponykamp mocht doen!! Hoe kwam je daar terecht dan, gewoon voor opgegeven ofzo?
Ik heb dat ook Jip, met dat vele sporten. Nu drie weken achter elkaar 5 dagen per week gesport en mijn lijf begint ook stilletjes aan wat kuren te vertonen. Is bij jou 1 dag rust genoeg? Of neem je morgen ook nog vrij?

Ik solliciteer in oktober bij mijn sportschool voor een bijbaantje *\o/* Was net te laat voor deze ronde (ze hebben letterlijk gisteren 2 nieuwe mensen aangenomen), maar in oktober komt er een plek vrij en dan mag ik op gesprek. Erg leuk.

@ItsMe: Volgens mij heb je een prima berekening gemaakt! Eiwitten zijn wel wat veel, maar dat zie ik vaker voorbij komen. Ik heb moeite om 100 gram per dag naar binnen te krijgen, maar als je bijvoorbeeld eiwitshakes neemt gaat dat al makkelijker. Als ik het goed heb is het 70 gram vet he? Dat vind ik wel wat aan de hoge kant naast je koolhydraten, maar misschien kan iemand met iets meer verstand van macro's daar nog tegenin gaan. :')

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 21:37

@castilja: mijn zoontje ging op kamp bij een hele goede vriendin die een inclusieve manege heeft (dus kinderen zowel met als zonder beperking).

Mijn zoontje is nog maar 4 en wou heel graag zijn eigen pony mee maar mijn bezorgd moederhart kon dat nog niet aan dus mocht ik mee helpen. Zo was ik kookvrijwilliger, heb ik geholpen met de pony's, heb ik les gegeven... En vooral heel veel gestapt :D super leuk maar vermoeiend.

Iedere dag 100g vermagerd _O-

Deze avond nog 2 wraps gegeten met hummus, komkommer, sla en rauwkost.

En om me even te ontspannen met mijn pyjama in de zetel en nagels gedaan. Zoontje ligt al sinds half 8 diep te slapen.

Afbeelding

Genieten!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 23:45

Bedankt voor de tips!
En @maanlicht, daar zat ik toevallig serieus gisteren ook nog aan te denken :Y)

Mijn lijstje vandaag is een stukje voller en gelijk ook slechter.
O:
2 volkoren crackers met belegen kaas
3 cappuccino

M:
Geitenkaassalade
Gemberthee
Cappuccino
2 Spa rood

Tussendoor:
3 of 4 sneetjes vloerbrood met kaas en pesto
Cappuccino

Avond:
Lasagna, zelf gemaakte!
Taart, paar stukjes
3 glazen wijn

Taart en wijn was nog van mijn verjaardag, gezellig op stal :j
Vandaag vroeg klaar met werken en mezelf naar de sportschool gesleept! Was even lekker het toch gedaan te hebben want ik had he-le-maal geen zin. Het ging alleen iets minder, Maargoed.
Vandaag 15,660 stappen gezet en ongeveer (ja, ik weet het van de calorieën) 3,671 calorieën verbrand.

Geen idee wat voor een dag, voelt mwah.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:23

Castilja: klopt! Je hebt gelijk. Ik moet het aantal kcal delen door 9, i.p.v. door 4.
Ik ben niet zo goed met getallen! :o

Ik schrijf alles nu op wat ik eet en wat mij goede ideeën lijken en die neem ik volgende week mee naar de diëtist.

Ik lees vooral mee, reageer (lang)niet altijd op iedereen, omdat ik minder kennis heb dan jullie én vaak tijd tekort heb. Maar wil wel even zeggen dat ik het knap vind hoe iedereen het op zijn eigen manier zo goed mogelijk doet!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:33

ItsMe2, ja iedereen vindt inderdaad zo wat hun eigen weg en de tips die hier voorbij komen zijn vaak echt handig :j

Over de bulletproof koffie, ik denk dat je die prima in een niet koolhydraatarm dieet kunt verwerken :)) gewoon goede boter: weideboter (Kerrygold ofzo) en mct olie gebruiken, en geen koolhydraten erbij eten op dat moment. Ik beschouw het als een snack, als het een grotere kop is wordt het natuurlijk een maaltijd. Ik denk niet dat het nadelen heeft als je niet keto eet, maar ik raad gewoon aan geen koolhydraten te eten erbij, omdat je zo de beste werking hebt. Maar je kunt zeker en vast veel info vinden online en YouTube :j

Kimmie, hoe was je onderzoek? Heb je al resultaten? Is het een beetje gelukt allemaal?

Lijstje van gister:
O: /
L: lasagne (courgette bladen)
T: notenmix, frambozen, pijn en pompoenpitten, yoghurt
A: kippensoep (zelfgemaakt, met groentjes en alles :9 )
T: stukje brownie met slagroom

B: zwembad volleybal

Lijstje van vandaag:
O:/
L: lasagne (courgette bladen)
T: koffie met slagroom
A: BBQ

B: half uur krachttraining
Er zit hier op dit moment erg weinig zuurstof in de lucht, ook opnieuw 35 graden, en voelde mijn keel echt dichtslaan tijdens het sporten, ook erg uitgeput enzo, lastig om heel actief te zijn.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:49

Ik ben vanmorgen wel weer gaan sporten, kracht gaat wel echt lekker, hardlopen ietsje minder. Ik merk dat het me steeds makkelijker af gaat, alleen is mijn scheen een beetje ontstoken denk ik. Morgen weer rustdag en dan maandag crossfit.

Lijstje voor vandaag:
L: twee wortelwraps met 150 gram kipdijfilet en 250 gram paprika met hoisin saus
T: Melkunie Protein Strawberry kwark
A: mosselen, stokbrood, glaasje champagne, gin met light tonic, limoncello

B: 45 minuten krachttraining, 5,5 km hardlopen