Dilan93 schreef:Ik bekijk het altijd zo: wil ik een stukje fruit hebben? Ja, dan heb ik echt trek. Is fruit niet goed genoeg? Dan moet ik niet zeuren en is de trek niet echt
Goede tip, die ga ik onthouden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dilan93 schreef:Ik bekijk het altijd zo: wil ik een stukje fruit hebben? Ja, dan heb ik echt trek. Is fruit niet goed genoeg? Dan moet ik niet zeuren en is de trek niet echt
Laura82 schreef:Dilan93 schreef:Ik bekijk het altijd zo: wil ik een stukje fruit hebben? Ja, dan heb ik echt trek. Is fruit niet goed genoeg? Dan moet ik niet zeuren en is de trek niet echt
Haha, precies ja! Ik bied mezelf wel altijd ook een hartige optie, want ik kan wel echt heel specifiek trek hebben in iets zoets of juist iets hartigs, en als ik dat negeer blijft die trek ook vrolijk door sudderen. Maar dan neem ik bij een plakje kipfilet of een gekookt eitje oid.
Maanlicht schreef:Ja, craving voor troep heb ik ook heel erg, haha, moet ik weer even doorheen. Vooral ook alcohol is een dingetje. Maar zo lang ik weet dat ik mijn lichaam voed met voedingsmiddelen die goed voor me zijn en voldoening zouden moeten geven, heb ik daar wel wat meer rust in gevonden. Ik heb niets extra's nodig.
Mijn lijstje voor vandaag:
L: havermout-spelt met volle melk, een banaan, een eetlepel pindakaas en een beetje honing en kaneel
T: kleine cappuccino,appel, twee kiwi's, twee speltcrackers met huttenkase en kipfiletSkyr naturel met proteine granola, blauwe bessen en een eetlepel aardbeienjam
A: Magioni pizza shredded bbq beef, grote kom broccoli-boerenkoolsoep met een scheutje kookzuivel
T: Liuk citroenijsje
B: half uur/3 kwartier paardrijden, uur wandelen
Mama3 schreef:@ its me; mijn collega had een boek van intermitting fasting waar hele menu's in staan. Omdat alles elke dag was bepaald kon ze zich hieraan houden en is ze 5kg afgevallen in een maand tijd.
Er zijn meerdere boeken waar hele dagmenu's in staan. De kosten zijn tussen de 13.50 en 20 euro. Misschien dat zoiets je houvast kan geven?
Castilja schreef:Ik haal mijn receptenboeken uit de bieb! Neem dan foto's van alle recepten die me lekker lijken en breng het boek weer terug. Heb een map met allemaal recepten nu waar ik op terug kan grijpen, echt ideaal. Is trouwens IIFYM iets? Macro's volgen? Dat heeft bij mij echt enorm z'n vruchten afgeworpen.
Aria_zz schreef:Castilja, koffie met mct olie en boter. Gesmolten uiteraard. Vooral de mct olie is goed voor hersenen en om je lichaam aan te zetten tot vet verbranden.
Deel van koolhydraatarm eten in mijn geval.