Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Ik was gisteren in dinoland, met uitstek bedoeld voor kinderen. Maar het was vrij rustig, heb me er alleen aan gestoord in het restaurant eigenlijk. Meeste kindertjes waren zichzelf (rustig) aan het vermaken.
Dilan93 schreef:quera schreef:Waarom doe je je kind ( en medereizgiers ) in godsnaam zo’n busreis aan
Dat vroeg ik me ook af
Vraagje trouwens, hoe zit het bij jullie partners? Mijn vriend wil namelijk wel kinderen. Hebben jullie allemaal partners die ook geen kinderen willen?
Dilan93 schreef:Vraagje trouwens, hoe zit het bij jullie partners? Mijn vriend wil namelijk wel kinderen. Hebben jullie allemaal partners die ook geen kinderen willen?
Varekaj schreef:Nou... de rit was ontzettend fijn maar ik vrees dat er dus wel eens ongelukken gaan gebeuren met kinderen. Hele hoge berg zand met bovenop 2 boomstammen. Hebben iemand moeten toeschreeuwen om te remmen. Zaten 2 kinderen doodleuk op de afloop torentjes te bouwen.
En aan een dikke boomstam ook iemand die vol op de rem moest omdat 1 of ander tienertrutje er vol gas heen moest "zoooo ideaal voor een selfies mama".
Dat beloofd.
Mijn vriend heeft wel een kinderwens maar hij accepteert het hoe het is, en dat is zonder. We hebben daar echt goede en lange gesprekken over gehad en intussen geeft hij ook wel aan dat het makkelijk is zonder. Dat we er als koppel ontzettend veel bij winnen en dat is hem die keuze meer dan waard.