[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:00

Terug van de stad met de lip primer van Mac plus een mooie roze lipstick... ik heb geloof ik de hele roze collectie voorbij zien komen :')
Elke dankjewel voor de hulp... en je bent in net zo leuk en mooi als hier :D

Morgen met daglicht eens era uitproberen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:06

Mondy schreef:
Terug van de stad met de lip primer van Mac plus een mooie roze lipstick... ik heb geloof ik de hele roze collectie voorbij zien komen :')
Elke dankjewel voor de hulp... en je bent in net zo leuk en mooi als hier :D

Morgen met daglicht eens era uitproberen :))

Superleuk dat je bij Elke bent geweest :D

Mondy

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 22:34

Zeker ! Had gelukkig de juiste tijd uitgekozen dus het was niet zo druk.
Binnenkort eens een lesje wimpers plakken haha :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 23:26

Jaa leuk mondy dat je langskwam! Leuke meid ben je!!

En ik werk inderdaad bij eindhoven mac :D

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 23:44

Wauw wat een gave looks weer. Ik ben zo ontzettend jaloers op jullie blend skills. Gewoon oefenen I know, maar toch.

Ik ben afgelopen week mijn hele make-up tasje vergeten op school. Inclusief mijn lievelings lipstick; Velvet Teddy. :( Gelukkig bijna op, maar dat wordt een nieuwe kopen... Ik ben al blij dat het niet 1 van mijn nieuwste sint aanwinsten is. :')

Afbeelding
Anyway ik moest nog steeds een foto posten. Hier draag ik niks in mijn wenkbrauwen (die hoognodig naar de kapper moeten). De Rimmel Cara Mascara en een lipstick van Kiko. Welke weet ik niet uit mijn hoofd. Oh ja en hallo wallen. :') Ik had haast.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 23:51

velvetblack schreef:
Jaa leuk mondy dat je langskwam! Leuke meid ben je!!

En ik werk inderdaad bij eindhoven mac :D

Ik weet m weer _O- Fast play !
Misschien toch die witte eens halen een keer. Heb ik meteen een aantal kleurtjes extra :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 00:10

Je hebt echt een prachtige oogvorm! Heb je foundation opl? Hij lijkt wat cakey helaas..

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 00:38

Suus___ schreef:
Je hebt echt een prachtige oogvorm! Heb je foundation opl? Hij lijkt wat cakey helaas..

Hij is inderdaad cakey. Ik ben op zoek naar een licht goede, maar nog niks kunnen vinden. Ik moet wel zeggen dat ik hem toen net had en ik nu betere doseringen gebruik. :j

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 00:47

Mooi ogen Isabel_k!

Leuk leuk mondy! Fast play is ook mooi.

Dan kom ik een keertje de lip primer bij je halen Elke, als ik weer budget heb _O- Douglas of Bijenkorf?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 01:58

Bijenkorf :D
Zware maand is het he? Haha i know...

Oooh fastplay!! Dat is een amplified! Die is idd mooi nude en glanzend.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 10:57

Oh pfff. En die mascara korting bij ici helpt niet bepaald mee. O:)

Ik vind die amplified zo fijn <3 had brick o la gekregen van een ex collega voor mijn verjaardag, direct mijn nieuwe favoriet, met kat von D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 12:07

Santigo, iets meer blenden check!

Mn spulletjes staan nog bij mn ouders. Straks mn dochter en mn makeuptasje even halen en nu even wat anders doen (en vermoedelijk geen mascara :') en foundation )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 12:33

Isabel wat heb je mooie grote ogen!

Tijd terug werd me als suggestie gegeven een look zonder eyeliner te doen. Vandaag gedaan maar voel me er niet top over maar wilde het toch showen. Voel me echt alsof er iets mist en een beetje die lelijk eendje vibes begin ik van mezelf te krijgen. :+ Wel voor het eerst Colourpop Melrose en Moonwalk gebruikt en vind het echt hele toffe kleurtjes. :j Deze look ga ik binnenkort nog een keer doen maar dan MET eyeliner. :') (het zwarte wat je wel ziet is de rand van m'n nepwimpers, normaal valt die dus precies weg in m'n eyeliner maar helaas....)

Afbeelding
Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 12:46

Ik vind het niet lelijk eendje hoor shizzel! Maar ik zie wel wat je bedoelt met eyeliner, ik denk dat je hem dan toch nog mooier maakt. Gave kleuren wel!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:15

Met is mooier inderdaad... maar deze look... wauwie <3

Vandaag wat heftigers uitgeprobeerd :D
Met de nieuwe Mac satin pink nouveau.

Afbeelding

Afbeelding

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 14:06

Mooie look Shizzel! Ik zou zelf alleen andere nepwimpers hebben gekozen want ik vind deze een beetje wegvallen bij deze 'heftige' look.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 14:50

Gaaf met dat blauw zeg!
En ik zou een dun lijntje eye-liner mooier vinden denk ik. :j

Mijn sinterklaas/pakjesavond look! Het is groen!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 14:52

Dyphusion schreef:
Mooie look Shizzel! Ik zou zelf alleen andere nepwimpers hebben gekozen want ik vind deze een beetje wegvallen bij deze 'heftige' look.

Ze zijn best aanwezig hoor! :)) Maar ik ben rampzalig in scherpe foto's maken, dat is meer DS haar vakgebied. _O- Door de wazige foto lijken ze niet aanwezig maar is best een pak wimper. :) Zelfde als die ik normaal op heb in ieder geval.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 14:54

Shizzel schreef:
Dyphusion schreef:

Ze zijn best aanwezig hoor! :)) Maar ik ben rampzalig in scherpe foto's maken, dat is meer DS haar vakgebied. _O- Door de wazige foto lijken ze niet aanwezig maar is best een pak wimper. :) Zelfde als die ik normaal op heb in ieder geval.

Dan zal het inderdaad de foto zijn, want ik vind ze nu niet heftig over komen. Welke zijn het als ik vragen mag?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 15:01

Je hebt echt mooie ogen Marlinde!

Ik zit nog lekker makeuploos op de bank :') Straks maar weer even spelen. Ik heb het kleine naked basics2 palette laatst meegenomen dus die ga ik maar eens uitproberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 15:07

Dyphusion schreef:
Dan zal het inderdaad de foto zijn, want ik vind ze nu niet heftig over komen. Welke zijn het als ik vragen mag?

Bij vorige look foto's zal je zien (hopelijk) dat ze meer opvallen. :D Zijn de Primark Natural lashes, een van m'n favorieten op mijn oog.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 16:25

Mooi hoor shiz! Maar vind je liner bij jou ook altijd errug mooi snap dat je m nu mist :j
Ik heb ook weer ff gespeeld, combi van mn morphe palette en abh modern renessance.. wel mega wennen aan mn nieuwe telefoon krijg snel veel scherpte diepte wat mooi kan zijn maar bij n ooglook niet ideaal :=
Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:13

Isabel_k wat een ontzettend mooie ogen heb je, ik vind je foundation niet cakey ogen maar ik ben gisteren gelaserd dus mijn zicht is nog niet optimaal :') hele fijne lichte kleur foundations van de drogist vind ik persoonlijk true match van l'oreal en healthy mix van bourjois. Ik ben benieuwd naar meer looks van je!

Shizzel supermooi je ogen met die kleurovergang maar ik snap dat je de eyeliner mist, dat maakt jou altijd helemaal compleet! Is melrose de kleur in je buitenste ooghoek? Supermooi zeg! Welke lipstick heb je hier op? Mooi gangbaar kleurtje :)

Mondy gaaf die kleur! Lijkt haast een beetje turqoise? Staat mooi bij je bruine ogen, ik denk vooral in de zomer dat ik dat kleurtje echt gaaf vind. Draag jij eigenlijk wel eens eyeliner? Ik kan me geen look herinneren met liner bij jou :)

Ik kan je look slecht zien MarlineRooz omdat de foto denk ik met kunstlicht is genomen? :) Veel plezier vanavond!

Suus echt prachtig jouw ooglook weer, ik zie inderdaad dat je een andere soort foto hebt dan ik normaal van je gewend ben :j maar ook wel heel erg mooi en helder! Zou jij niet een keer een tutorial kunnen maken van jouw signature look? Ben er altijd helemaal weg van :j

Verder had ik al lang niet gereageerd dus ik ben waarschijnlijk 100 berichten vergeten maar ik zag die prachtige Dita von Teese look bij jou op Insta Elke, dat rood staat je zo retegaaf :D

Ik ben blij als ik weer makeup mag dragen, ben al een week makeuploos voor het laseren (gisteren gedaan) en moet nog twee weken makeuploos zodat de boel kan herstellen. Baal er wel van want mijn opa en oma gaan maandag opnieuw trouwen <3 maar daar moet ik dus zonder makeup heen.. -O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:18

Als in een filmpje? Dat zou echt ongemakkelijk zijn :=
Ja hij maakt wel echt topfotos maar nog ff zoeken hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:22

Friem, ik vind het heel mooi, maar toch mis ik bij jou de eyeliner :P
Mondy, mooi die kleur, staat je goed!
Marlinde, het groen staat je mooi :D
Suus, erg mooi weer! Hoe krijg je je wenkbrauwen zo strak? Merk dat ik daar nog wel mee loop te stunten, misschien toch iets anders gebruiken dan wat ik nu heb.

Ik heb ook weer gespeeld met de morphe paletten (35F en 35T), heb de scherpe lijn gewoon met een stukje karton gedaan :P Ben er wel blij mee, al zijn ze iets ongelijk, maar het licht in mijn spiegel gaat elke keer zo snel op. Dus ik kon t niet helemaal goed meer zien :P
En ik draag Mac blush en Mac Mehr :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatste foto lijk ik wat geel, maar heb even gespeeld met de kleur op de pc, en daar maakt ie me een beetje geel :P
En ik heb al rimpels rond mn ogen, oh oh!