Elke dankjewel voor de hulp... en je bent in net zo leuk en mooi als hier

Morgen met daglicht eens era uitproberen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mondy schreef:Terug van de stad met de lip primer van Mac plus een mooie roze lipstick... ik heb geloof ik de hele roze collectie voorbij zien komen
Elke dankjewel voor de hulp... en je bent in net zo leuk en mooi als hier
Morgen met daglicht eens era uitproberen
Gelukkig bijna op, maar dat wordt een nieuwe kopen... Ik ben al blij dat het niet 1 van mijn nieuwste sint aanwinsten is. 
Ik had haast.
Douglas of Bijenkorf?
had brick o la gekregen van een ex collega voor mijn verjaardag, direct mijn nieuwe favoriet, met kat von D
Wel voor het eerst Colourpop Melrose en Moonwalk gebruikt en vind het echt hele toffe kleurtjes.
Deze look ga ik binnenkort nog een keer doen maar dan MET eyeliner.
(het zwarte wat je wel ziet is de rand van m'n nepwimpers, normaal valt die dus precies weg in m'n eyeliner maar helaas....)
Dyphusion schreef:Mooie look Shizzel! Ik zou zelf alleen andere nepwimpers hebben gekozen want ik vind deze een beetje wegvallen bij deze 'heftige' look.
Maar ik ben rampzalig in scherpe foto's maken, dat is meer DS haar vakgebied.
Door de wazige foto lijken ze niet aanwezig maar is best een pak wimper.
Zelfde als die ik normaal op heb in ieder geval. Shizzel schreef:Dyphusion schreef:Mooie look Shizzel! Ik zou zelf alleen andere nepwimpers hebben gekozen want ik vind deze een beetje wegvallen bij deze 'heftige' look.
Ze zijn best aanwezig hoor!Maar ik ben rampzalig in scherpe foto's maken, dat is meer DS haar vakgebied.
Door de wazige foto lijken ze niet aanwezig maar is best een pak wimper.
Zelfde als die ik normaal op heb in ieder geval.
Straks maar weer even spelen. Ik heb het kleine naked basics2 palette laatst meegenomen dus die ga ik maar eens uitproberen. 

hele fijne lichte kleur foundations van de drogist vind ik persoonlijk true match van l'oreal en healthy mix van bourjois. Ik ben benieuwd naar meer looks van je! 
Veel plezier vanavond!
maar ook wel heel erg mooi en helder! Zou jij niet een keer een tutorial kunnen maken van jouw signature look? Ben er altijd helemaal weg van 

maar daar moet ik dus zonder makeup heen..

Ben er wel blij mee, al zijn ze iets ongelijk, maar het licht in mijn spiegel gaat elke keer zo snel op. Dus ik kon t niet helemaal goed meer zien