Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannens schreef:Succes Emma!
Gisteren een beetje een raar dagje gehad.Vandaag dus een balans dagje!
O: Granola met magere yoghurt
L: 2 kampioentjes (broodjes van de appie), 1 met linesse en 1 met kips leverworst en 2 gekookte eieren
A: een kom zelfgemaakte courgettesoep (met wat spekjes met 2 broodjes met linesse
T: Chocolade fondue, met fruit een paar spekjes, 1 stroopwafel en 2 lange vingers
B: Een uur gefitnisst.
Sannens schreef:Ik zit nu zelf op 131 gram eiwit, 113 gram koolhydraten en 58 gram vet maar ik zit momenteel dus vrij laag in calorieën. Zou wat eiwit betreft rond de 0.8-1 gram per pond (sorryEulogy schreef:Oké, ik zou je trainingen eens in de zoveel tijd omgooien en je bovenlichaam wat meer opdelenDat heeft op zich niet zo heel veel met vetverlies te maken alleen, dus het ligt eraan wat je doel is.
Klinkt inderdaad alsof je op de goede weg bent hoor. Ik ben zelf een stuk droger bij een redelijk koolhydraatarm dieet, dat is deels persoonlijk maar misschien toch een idee om je macro's een tijdje te tracken?
Ik heb vandaag dus die scan gehad en hierbij viel het op dat mijn spiermassa bovenin juist ruim boven gemiddeld was. Ik heb dus sterke armen (merk er zelf niet zoveel van maar goed).
Maar misschien wel een idee om mijn macro's te tracken inderdaad. Wat is een goede verhouding hierin? Ik ben hier nogal een leek.
Kimmie, dank je wel haha. Ik was vroeger altijd heel erg sportief (lees: 3-4x in de week ruim anderhalf uur voetballen) en dat was toen echt zichtbaar in mijn lichaam. Daarna heb ik mijn meniscus gescheurd waardoor ik gestopt ben met voetballen, in diezelfde periode ben ik ook gaan studeren.
Het sporten is toen helemaal naar achter geschoven. Sommige periodes is dat wat meer terug gekomen en toen is het weer weggezakt, met dus uiteindelijk het resultaat dat ik zwaarder ben geworden (ik woog 5 jaar geleden 65 kg, en afgelopen januari 75, nu ongeveer 70-71). En nu op de sportschool heb ik sinds een paar maanden het plezier weer helemaal terug. Dus dat helpt bij mij zeker mee.
Je lijstje ziet er netjes uit vandaag!
Annikoe schreef:Ik dacht dat groene thee juist vochtafdrijvend was