We blijven bokkers, en ik vond deze hoef best gaaf. Weer wat anders dan een paardenhoofd

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:LisannePruts schreef:Mijn tattoo is serrieus aan het verdwijnen![]()
Heb al een bijwerk afspraak en moet van te voren nog een keer langskomen omdat dat niet hoort
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het er nu uitziet?
LisannePruts schreef:Pas sinds 1 week ik heb nu een foto naar de eigenaar gemaild want die zei ook dat het zo niet hoorde en ik hoop stiekem dat hij hem bijwerkt en niet degene die hem gezet heeft..
xMyrth schreef:wow ik was eigenlijk niet van plan meteen te gaan badderen en zwemmen haha. Was gewoon benieuwd waarom ook alweer niet haha.
Maar iemand een mening over deze shop? http://www.trademarkink.com
Especially tim en darcie?
Yvankaxx schreef:Ik voelde vanavond dat er wat bultjes op mijn tattoo zit, in principe is hij volledig genezen. Heb van het weekend gesmeerd met factor 30, vandaag niet, maar toen scheen de zon ook nagenoeg niet.
Wat denken jullie, reactie op de zon? Reactie op het scheren van de benen na een weekend zon?
Als het niet snel verdwijnt dan vraag ik uiteraard de shop even, maar dacht misschien kunnen jullie mij wat geruststellen