[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:18

Minnietattooart op instagram stories...
We blijven bokkers, en ik vond deze hoef best gaaf. Weer wat anders dan een paardenhoofd :P

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:49

Ik vind de plaatsing echt verschrikkelijk slecht :')

linnnh schreef:
@Myrth, ik heb mijn tattoo op Curacao laten zetten, heb dezelfde nacht nog in zee gezwommen en nooit ergen last van gehad. :)
Toen ik 6 weken later het zwembad in was geweest, kreeg ik de 2 dagen daarna onuitstaanbare jeuk :=

Jij durft :=

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:50

Tinkerloos schreef:
LisannePruts schreef:
Mijn tattoo is serrieus aan het verdwijnen :=
Heb al een bijwerk afspraak en moet van te voren nog een keer langskomen omdat dat niet hoort

Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het er nu uitziet?

Afbeelding

Eigenlijk moeten alle letters wel bijgewerkt worden maar de S is zelfs al bijna weg..

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:53

Lisanne ik zou eerlijk gezegd naar een andere shop gaan die goed is in teksten!

En die hoef is best stoer idd! Ik vind de 'heels down' op je hakken ook heel leuk:
voorbeeldje van google

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:54

LisannePruts schreef:
[ [url=m/Kjcfdj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eigenlijk moeten alle letters wel bijgewerkt worden maar de S is zelfs al bijna weg..

Maar het staat op de zijkant van je voet? Ben je hier niet voor gewaarschuwd?

Dit is wel een van de plekken die hierom bekend staat.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:55

Zijkant voet?
Is toch redelijk bekend dat tattoos daar niet goed houden?!
Al is dit natuurlijk wel extreem snel. := Heel bijzonder.

Yasmine

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:58

Denk dat het ook wel afhangt van hoe hij gezet is, want ik heb de mijne nog lager tegen de zijkant van mijn voet (dus schuurt nog meer tegen sokken en schoenen), maar die staat al 3 jaar en is absoluut nog niet vervaagd.

Dit is wel heel extreem :oo Ik zou ook gewoon naar een andere shop gaan.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:59

Ik was wel bekend dat het sneller slijt dan op andere plekken. Ook wist ik dat ik sowieso nog een keer terug moest om het een en ander te bewerken maar dat het zo snel al zo zou gaan verdwijnen wist ik niet.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:03

Wow, ik zie nu dat hij pas sinds april staat. Dat is echt wel heel erg snel.

Is hij al lang zo? Of al sinds het begin meteen vervaagd? Soms kan dat wel te maken hebben met het feit dat wanneer je tattoo vervelt en je de schilfertjes er afhaalt (of ze er afschuren door kledij), dat dat "gaten" in je tattoo nalaat. Maar als ik jou was zou ik meteen naar een andere shop gaan om het te laten fixen. Als het nu al zo is, denk ik niet dat het überhaupt goed is gezet.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:05

Pas sinds 1 week ik heb nu een foto naar de eigenaar gemaild want die zei ook dat het zo niet hoorde en ik hoop stiekem dat hij hem bijwerkt en niet degene die hem gezet heeft..

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:09

Dat is wel heel snel idd..

Ik wilde 3 jaar geleden in Mexico een Los Muertos tattoo laten zetten, helaas hadden ze alleen plek, 3 dagen nadat we aan waren gekomen. Dat vond ik geen goed idee, aangezien we daar 15 dagen zouden zitten.. een tattoo in combi met 38 graden, volle zon en de zee vond ik geen slim plan.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:12

Heel bijzonder dat paardenbeen! Vind de plaatsing niet heel flatterend maar hij lijkt verder erg mooi gezet.

Wat raar joh die verdwijnende tattoo, dat hoort echt niet :n tenzij je 'm heel slecht verzorgd hebt of je huid het echt niet kan handelen, maar daar ga ik niet van uit. Dan is het gewoon slecht gezet...
Kun je anders niet gewoon vragen of de eigenaar of een ander hem bij wil werken als je dat liever wil? Ik zou het zelf ook echt nooit weer door dezelfde durven laten doen hoor, dat vertrouwen was ik gelijk kwijt geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:55

Kun je bij Tony wel gewoon aangeven hoor lisanne, kan ie prima tegen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:43

Wat zonde van die verdwijnende tattoo! Dat gaat wel heel erg snel.

Ik zou zelf liever in zeewater zwemmen dan in zwembadwater met een verse tattoo, zwembadwater is pas echt goor := Maar liever helemaal niet natuurlijk.

Paardenhoef vind ik wel tof! Zo te zien staat er nog eentje naast? Dat zou de plaatsing wel meer kunnen verklaren.

Ik zou morgen mijn klavertje bij laten werken, maar ben herstellende van een hele forse, hele nare voedselinfectie. En een tattoo laten zetten als je zelf nog verre van 100% fit bent.. :n Dat moet maar niet.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:47

Ik vind dat been wel gaaf, maar waarom hebben ze die nummertjes laten staan? Trekt de docent opeens haar broek omhoog in de les ofzo om leerlingen de anatomie van het paardenbeen moeten leren?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:13

Dat vind ik wel bijzonder.. de mijne staat nu 2 jaar en staat er nog helemaal.. enkel de punt is een beetje uitgelopen maar het stoort me niet

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:17

LisannePruts schreef:
Pas sinds 1 week ik heb nu een foto naar de eigenaar gemaild want die zei ook dat het zo niet hoorde en ik hoop stiekem dat hij hem bijwerkt en niet degene die hem gezet heeft..

Ik vind hem origineel ook niet netjes gezet om eerlijk te zijn. Ik zou ofwel eisen dat iemand anders het bijwerkt ofwel naar een andere shop gaan.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:08

Ik wacht nog even een reactie af van Tony en ga dan vragen of hij hem zelf wil bijwerken. Wil het namelijk wel zsm want wil niet te lang met een halve tattoo rondlopen

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 08:24

wow ik was eigenlijk niet van plan meteen te gaan badderen en zwemmen haha. Was gewoon benieuwd waarom ook alweer niet haha.

Maar iemand een mening over deze shop? www.trademarkink.com :D
Especially tim en darcie?

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 09:46

xMyrth schreef:
wow ik was eigenlijk niet van plan meteen te gaan badderen en zwemmen haha. Was gewoon benieuwd waarom ook alweer niet haha.

Maar iemand een mening over deze shop? http://www.trademarkink.com :D
Especially tim en darcie?

Eigenlijk is het best vreemd. Als je een sneetje of schaafplek hebt zwemt en doucht iedereen er gewoon mee zonder zich zorgen te maken maar zodra het een tattoo is dan wordt het met uiterste zorg behandeld :D.

Voor de mooiheid van de tattoo zou ik niet zonnen en in open water of zwembaden gaan de eerste 2 maanden. Maar dat is ook de enige reden, zodat de tattoo mooi blijft.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 13:57

Mijn gedachte net zo Haunting.
Alleen heb ik van bepaalde wondjes wel littekens en dat wil je niet bij je tattoo.
Overigens schijnt teveel vocht sowieso niet goed voor de helende tattoo zelf te zijn. ivm uitlopen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 14:49

Maar het verschil is dat je met een sneetje of schaafplek alleen je lichaam/huid hebt om rekening mee te houden. Met een tattoo houdt de verzorging vooral rekening met wat het beste is voor de inkt. Dat afschermen van de zon, Bepanthen (oid) smeren, niet in (zwem)bad gaan en dat soort dingen staan vooral in het belang van de inkt.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 17:49

Yep in belang van ink EN in belang van eventuele infectie gevaar. Ik heb tattoo's gezien die er echt vreselijk uitzagen door een reactie op zon. Niet alleen ink maar huid.
Zo zal ik geen kleur meer nemen na mijn avontuur met laseren en uiteindelijk huidtransplantatie vanwege een allergische reactie op kleur rood na het laseren. Er zitten dus meerdere aspecten aan

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 17:51

Needje schreef:
Zijkant voet?
Is toch redelijk bekend dat tattoos daar niet goed houden?!
Al is dit natuurlijk wel extreem snel. := Heel bijzonder.

Mmm, ik heb er ook één op de zijkant van mijn voet en die staat eigenlijk nog net zo netjes als 7 jaar geleden. Die is echt niet vervaagd.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 00:10

Yvankaxx schreef:
Ik voelde vanavond dat er wat bultjes op mijn tattoo zit, in principe is hij volledig genezen. Heb van het weekend gesmeerd met factor 30, vandaag niet, maar toen scheen de zon ook nagenoeg niet.
Wat denken jullie, reactie op de zon? Reactie op het scheren van de benen na een weekend zon?

Als het niet snel verdwijnt dan vraag ik uiteraard de shop even, maar dacht misschien kunnen jullie mij wat geruststellen :=

Ze zitten er nog steeds.