W7 heb ik geen ervaring mee. Vind se kleuren niet vijzonder.
Revolution pak ik niet omdat ik m niet fijn vind aanbrengen en moeilijk kan blenden. Wordt vlekkerig enzo. Maar een vriendin heeft m ook en die heeft daar geen problemen mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judass schreef:Ik drink elke ochtend een glas bietensap op m'n (nog) lege maag. Ik heb altijd wat puistjes/acne achtige dingen op m'n rug, en ik merk écht verschil als ik het consequent drink
BloemBloem schreef:Zou graag wat met jullie willen delen, ik las dus van de week
ergens dat je de Nivea After Shave Balsem kan gebruiken als primer,
aangezien mijn man die gebruikt, heb ik het vanmorgen uitgeprobeerd en
ik sta echt versteld
Klein beetje aanbrengen voordat je je foundation op brengt, je ruikt wel even naar man, maar dat is na een uur weg.
Zelf heb ik last van een erg vette (acne ) huid, en door die balsem trekt heel je huid strak en wordt het mat. Tot nu toe ben ik echt meer dan tevreden, zal nog een post sturen aan het eind van de dag, kijken of ik dan nog steeds mat ben
claudiadvx schreef:Hoi dames,
Sorry dat ik zo binnen kom vallen. Maar ik ben nodig op zoek naar een goede foundation maar wel onder de 10 euroIk heb vanmiddag al een beetje rond gekeken bij de kruidvat en heb de catrice even skin tone getest. Helaas ging mijn huid door die een beetje irriteren
ik had altijd de catrice nude illusion. Maar mijn huid is de laatste tijd een beetje vervelend aan het doen.
Als ik mijn foundation op doet pakt het gewoon weg niet. Op het ene plekje zit het goed en het andere plekje zit super veel of juist niks. Heel vervelend dus
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
claudiadvx schreef:Hoi dames,
Sorry dat ik zo binnen kom vallen. Maar ik ben nodig op zoek naar een goede foundation maar wel onder de 10 euroIk heb vanmiddag al een beetje rond gekeken bij de kruidvat en heb de catrice even skin tone getest. Helaas ging mijn huid door die een beetje irriteren
ik had altijd de catrice nude illusion. Maar mijn huid is de laatste tijd een beetje vervelend aan het doen.
Als ik mijn foundation op doet pakt het gewoon weg niet. Op het ene plekje zit het goed en het andere plekje zit super veel of juist niks. Heel vervelend dus
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!