Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Als je kijkt naar de tekens die hetzelfde zouden moeten zijn (zoals het tweede en het enalaatste teken), zie je al een verschil in lijndikte, maar ook de lusjes onderaan de tekens als je begrijpt wat ik bedoel. Zie bij elk lusje wel een verschil. Denk ook niet dat er voor de goede naald is gekozen, het lijkt een beetje odd.
Drunksheep schreef:Sorry, maar bij een tattoo als deze vind ik het wel grote verschillen. En de zwelling is overal even erg, dus als het daaraan zou liggen zouden de lijnen toch ook overal even dik moeten zijn?
Kijk, als het jouw tattoo is en je bent er tevreden mee is dat goed natuurlijk; dat is het belangrijkste. Maar ik zou dat persoonlijk niet zijn.
Ayasha schreef:Dat zie je van op een foto?
Ik zie enkel dat er veel zwelling is. Niet dat ie overal even dik is (dat zou dan ook de eerste zwelling zijn die overal precies hetzelfde is maar bon. Het zal wel.)
Drunksheep schreef:Sorry, maar bij een tattoo als deze vind ik het wel grote verschillen. En de zwelling is overal even erg, dus als het daaraan zou liggen zouden de lijnen toch ook overal even dik moeten zijn?
Kijk, als het jouw tattoo is en je bent er tevreden mee is dat goed natuurlijk; dat is het belangrijkste. Maar ik zou dat persoonlijk niet zijn.
Drunksheep schreef:Ayasha schreef:Dat zie je van op een foto?
Ik zie enkel dat er veel zwelling is. Niet dat ie overal even dik is (dat zou dan ook de eerste zwelling zijn die overal precies hetzelfde is maar bon. Het zal wel.)
Sorry, maar zo'n grote tattoo is het niet dus de kans dat het supererg verschilt qua zwelling is een beetje klein. Als 'ie nou begon op haar onderarm en eindigde op haar bovenarm is de kans dat het op verschillende plekken ook verschillend zwelt natuurlijk groot.
Maar dat gaat een beetje mijn punt voorbij; als een lijn niet goed is, is 'ie niet goed. Dat ligt niet aan de zwelling. Maarja, zoals ik al zei, als zij er blij mee is, dan is het goed.
Joolien schreef:Ja of iemand van jullie bied zich toch wel aan om te oefenen? Bij mij mag je roken in mn shop en ik heb alcohol in de koelkast staan!