[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:41

Heel eerlijk gezegd vind ik hem niet erg strak ogen BelleTessa, vind dat zo zonde bij script tattoos.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:43

Hij is zeker weten wel strak en precies gezet zoals het schrift is.
Waar vind jij m niet strak dan?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:48

Als je kijkt naar de tekens die hetzelfde zouden moeten zijn (zoals het tweede en het enalaatste teken), zie je al een verschil in lijndikte, maar ook de lusjes onderaan de tekens als je begrijpt wat ik bedoel. Zie bij elk lusje wel een verschil. Denk ook niet dat er voor de goede naald is gekozen, het lijkt een beetje odd.

BelleTessa

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:54

Ik vind de verschillen minuscuul en ben er gelukkig wel blij mee.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:55

Ik had al eerder wat van Mrs Syr Art gezien, maar jeetje wat is dat vreselijk... Ik heb op mijn rug een thuisprikker tattoo waar ik niet trots op ben, maar de dingen die zij zet zijn nog 1000 maal erger :oo

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:31

Drunksheep schreef:
Als je kijkt naar de tekens die hetzelfde zouden moeten zijn (zoals het tweede en het enalaatste teken), zie je al een verschil in lijndikte, maar ook de lusjes onderaan de tekens als je begrijpt wat ik bedoel. Zie bij elk lusje wel een verschil. Denk ook niet dat er voor de goede naald is gekozen, het lijkt een beetje odd.

Daar kan je imo pas over oordelen als de zwelling weg is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:49

Sorry, maar bij een tattoo als deze vind ik het wel grote verschillen. En de zwelling is overal even erg, dus als het daaraan zou liggen zouden de lijnen toch ook overal even dik moeten zijn? :)

Kijk, als het jouw tattoo is en je bent er tevreden mee is dat goed natuurlijk; dat is het belangrijkste. Maar ik zou dat persoonlijk niet zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:51

Berdien schreef:
Ik zit die Mrs Syr Art eens te bekijken maar :oo :oo :oo :oo

Die foto van die diamant :oo Mijn. Hemel. Wat lélijk gezet allemaal. En dan die teksten en spelling erbij... Man man man.

Ja dat is echt droevig. Heeft ook tekeningen van anderen gejat en gezegd dat zij he heft getekend enzo.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:53

Drunksheep schreef:
Sorry, maar bij een tattoo als deze vind ik het wel grote verschillen. En de zwelling is overal even erg, dus als het daaraan zou liggen zouden de lijnen toch ook overal even dik moeten zijn? :)

Kijk, als het jouw tattoo is en je bent er tevreden mee is dat goed natuurlijk; dat is het belangrijkste. Maar ik zou dat persoonlijk niet zijn.

Dat zie je van op een foto?
Ik zie enkel dat er veel zwelling is. Niet dat ie overal even dik is (dat zou dan ook de eerste zwelling zijn die overal precies hetzelfde is maar bon. Het zal wel.)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:57

Afbeelding
Dit is toch om te janken......

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:57

Ayasha schreef:
Ik zie enkel dat er veel zwelling is. Niet dat ie overal even dik is (dat zou dan ook de eerste zwelling zijn die overal precies hetzelfde is maar bon. Het zal wel.)

Sorry, maar zo'n grote tattoo is het niet dus de kans dat het supererg verschilt qua zwelling is een beetje klein. Als 'ie nou begon op haar onderarm en eindigde op haar bovenarm is de kans dat het op verschillende plekken ook verschillend zwelt natuurlijk groot.

Maar dat gaat een beetje mijn punt voorbij; als een lijn niet goed is, is 'ie niet goed. Dat ligt niet aan de zwelling. Maarja, zoals ik al zei, als zij er blij mee is, dan is het goed.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:59

Ik snap niet waarom iedereen er zo op door moet gaan? Als ze het zelf geen probleem vindt, is het prima want enkel zij moet er mee lopen. Maar als het zelf niet mooi strak vindt, kan ik me wel voorstellen dat het pijnlijk is als iemand daar de hele tijd op hamert. Ze kan het immers toch niet meer veranderen...

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:10

Drunksheep schreef:

Ik denk niet dat je alles kan beoordelen op 1 foto. Dit is gemaakt direct na het zetten en het is inderdaad behoorlijk gezwollen.
En de dingen die jij aangeeft zie ik ook wel, maar ik vind het echt minuscuul. Duidelijkere andere lijnen zou ik inderdaad niet tevreden mee zijn, dat lijkt me logisch.

Drunksheep schreef:
Ayasha schreef:

Sorry, maar zo'n grote tattoo is het niet dus de kans dat het supererg verschilt qua zwelling is een beetje klein. Als 'ie nou begon op haar onderarm en eindigde op haar bovenarm is de kans dat het op verschillende plekken ook verschillend zwelt natuurlijk groot.

Maar dat gaat een beetje mijn punt voorbij; als een lijn niet goed is, is 'ie niet goed. Dat ligt niet aan de zwelling. Maarja, zoals ik al zei, als zij er blij mee is, dan is het goed.

Ja, die kans is "een beetje klein" maar niet non-aanwezig.
Maar goed, ik heb inderdaad geen zin om hier over door te gaan, ik wilde gewoon m'n tattoo laten zien waar ik WEL blij mee ben. Ieder zijn goed recht om er een oordeel over te vellen maar dan kan het nu wel klaar zijn toch? :) Prima dat jij er helemaal niet tevreden mee zou zijn als jij mijn tattoo zou hebben, gelukkig is dat niet zo.

Jennifuur, o jeetje dat moeten ringen zijn neem ik aan..? Heel sneu zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:11

Dat kan ik zelfs beter :')

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:13

Haha er is markt voor Joolien, je ziet het. Dus mocht je nog een ambitie hebben _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:18

BelleTessa schreef:
Haha er is markt voor Joolien, je ziet het. Dus mocht je nog een ambitie hebben _O-

Mooi, lekker cashen dan hey. Ik ga t overwegen :') Heb nog wel een zoldertje vrij _O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 14:30

Op marktplaats apparaten en inkt op de kop tikken en klaar is Kees!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:31

Voor die tijd misschien nog eventjes oefenen op varkenshuid, kun je zo ophalen bij de slager :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:34

Ja of iemand van jullie bied zich toch wel aan om te oefenen? Bij mij mag je roken in mn shop en ik heb alcohol in de koelkast staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:35

Joolien schreef:
Ja of iemand van jullie bied zich toch wel aan om te oefenen? Bij mij mag je roken in mn shop en ik heb alcohol in de koelkast staan!

Nou dat klinkt als de hemel, kom eraan :D

Dat oefenen is trouwens vrij normaal hoor. In de graffiti wereld is het heel normaal om boter kaas en eieren met een tattoo apparaat te spelen :Y)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:28

Had mijn artist gemaild, maar hij heeft pas weer tijd in december en is nog maar een keer in Breda om daar te zetten. Bummer, even kijken wat ik ermee kan doen. |( |(

haha Joolien krijgt een heel klantenbestand dat bestaat uit Bokkers. Allemaal het Boktlogo laten zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:29

Ik wil m wel zetten hoor Jennifer, kosten maar €60.- per uur. Komt goed, doe er alleen wel 8 uur over :P
Boktlogo doe ik gratis :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:32

Die dame uit Den Haag was trouwens ook degene die Mandy d'r ontwerp toen een keer had gejat, heel apart :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:35

Joolien schreef:
Ik wil m wel zetten hoor Jennifer, kosten maar €60.- per uur. Komt goed, doe er alleen wel 8 uur over :P
Boktlogo doe ik gratis :j

Aah, top. Nemen we pauzes of in een keer door? Je mag ook wel een stukje freestylen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:37

Heel banketstaaf.... Maar als ik die namen zien die die Mrs Syr Art zet, en van degenen die op haar foto's reageren en met welk taalgebruik.... Dan denk ik: Typisch :+