[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy517

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:30

Heb je nog oude kleren? Trek die dan maar eens aan :))

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:33

Madeira, hoeveel maten ben jij momenteel kleiner? Heb je nog oude kleding bewaard?
Ik heb 1 shirt en 1 broek bewaard, als ik op mijn streefgewicht ben ga ik die weer eens aandoen voor een foto :D

Ben benieuwd, over een paar weken mag ik mijn billen weer in een vliegtuigstoel passen :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:37

Zo, drukke week en weekend gehad... Qua eten gaat het goed. Ik heb de hele week eigenlijk geen last van mijn darmen gehad (gas %) )
Sporten maar 1x de tijd voor gehad deze week -O-
Qua eten merk ik dat ik echt heel snel volzit... Nu nog minder koken & opscheppen, want ik eet eigenlijk altijd mijn bord leeg.
Vanmiddag een babyshower gehad en mij redelijk kunnen inhouden. 1 glas bubbels, een heel dun plakje taart, zo'n reuzespek en een paar kipnuggets :')
Morgen komt mijn eerste bestelling van Hellofresh binnen!

Madeira, Toen ik op mijn zwaarst was, heb ik een bikinofoto van voorkant, achterkant en zijkant gemaakt. Ik wil er alleen liever niet naar kijken :=
Mandy, maar 2-3 sneetjes... Dat eet ik bijna in een week :P

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:00

Heel confronterend die foto's.. maar wel een goede motivatie.
Lekker als je zo zelf aan de slag kan Madeira.

pff.. als je opeens weer veel of vet gaat eten kun je dat goed voelen ja

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 07:29

Goedemorgen allemaal!
Zoo, weer even bijgelezen, druk weekendje gehad :Y)

Zaterdag bij ouders Chinees gegeten, ontzettend lekker maar wel moeilijk maat houden... Zondagavond voor schoonouders gekookt, lasagne bolognese (recept had ik van de diëtiste) en dat was erg lekker!)

Qua sporten heb ik afgelopen week sinds donderdag niets meer gedaan. Heb afgelopen maandag tijdens Jillian een pijntje in mn voet en voelt niet echt fijn. Dinsdag rust gehouden en woensdag en donderdag alleen kracht gedaan, dus niet gehupst... maar vind het niet leuk!!! wil gewoon lekker kunnen rennen en jillian kunnen doen :(

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 09:03

@Madeira: jij ziet er echt geweldig uit, hoor :j . En fijn dat je paardje ook eens wat vergeeft als je iets te laat ziet bv <3 .

@Wollie: mmm, lasagne. Wat rot dat je niet verder kunt met sporten, weet hoe je daar van kunt balen :(:) .

Hier blijf ik mooi op gewicht en dan mag ik eigenlijk niet klagen, maar goed eigenlijk wil je dat er nog flink wat af gaat, natuurlijk, maar toch wat gezondigd in het weekend, qua verjaardagen en blijven hangen is ook minder motiverend, ik wijt het maar aan nu al maanden niet mogen sporten, moet woensdag naar het zh en dan hoop ik echt groen licht te krijgen om langzaam het sporten weer op te pakken, al wordt dit wss heel erg langzaam, want moest zaterdag even achter de paarden aan rennen en pffff, erg zwaar :o :o :o :o :o :o :o :o

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:26

hmm ja conditie opbouwen is niet leuk, als je al een hele mooie had! :(:) Maar zou indd fijn zijn als je weer aan de slag kan! :j

Ik heb nu al honger... :9

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:32

Mandy, als het maar gezellig is geweest toch? :D
Gewoon weer doorgaan waar je gebleven was, dan komt het vast goed, je bent zo goed bezig dat dat ene dagje waarschijnlijk niet veel uit zal maken!

joellover, ik heb nog nooit pilates gedaan, ben er wel erg benieuwd naar!

Madeira, wat fijn dat het zo goed voor jou werkt! En wat fijn dat je niks bent aangekomen na het uiteten!
Wat een leuke foto, ziet er goed uit!! :D

Frummels, ook weer eens hier, gezellig!
Alleen niet zo goed bezig := .. Misschien kun je je wat wortels/komkommer/tomaatjes oid meenemen om de tijd te overbruggen 's avonds?
En dat je de dag van te voren zorgt dat je al iets te eten klaar hebt voor de volgende dag?
Je couscous salade klinkt wel erg lekker!

Katja, als je vandaag weer gewoon verder gaat is er niks aan de hand!

Daphne, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad! En wokken is toch niet zo heel slecht?
Ik gebruik de shakes ook om mijn patroon even te doorbreken, ik kom er anders nooit en zo veel hoeft er niet af maar wil het toch graag nog eraf krijgen!!

Mootje, jammer dat je zo weinig hebt kunnen sporten, maar wel goed van je dat je goed gegeten hebt :) Ik ben beniuwed naar dat Hellofresh! Laat je weten hoe het is bevallen?

Wollie, jammer dat je niet meer hebt kunnen sporten!
De lasagne klinkt lekker! Welke groentes doe je er dan in?

Avaluna, wat goed dat je op gewicht blijft! Hoeveel is er nu vanaf?
Ik hoop dat je groen licht krijgt om weer te gaan sporten!!

Hier gaat het eigenlijk wel goed, ik blijf nu gewoon even shaken, dat gaat me wel goed af, 's avonds eet ik dan gewoon met de pot mee, over 1 week kan ik lekker helemaal zelf bepalen wat ik eet :) en moet ik 2 x per dag met de hond dus dan hoop ik wat kilo's kwijt te gaan raken! Ik ga pas vanaf volgende week weer wegen!
(ik wil eerst van het schommelen af en weer terug op waar ik weer vanaf wil beginnen hihi!)

Gisteren nog (oefen) wedstrijd (B - proef) gereden en een gedeelde 2e plaats behaald met 200 punten!!
Ik ben zo mega trots op mijn paardje <3

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:45

Gefeliciteerd Tarzan!!

Ik heb gisteren weer goed de draad op weten te pakken. Verder heb ik het gevoel dat ik al wat strakker word van de 30 day Shred maar dat zal wel wishful thinking zijn want ik kan me niet voorstellen dat het na dag vier al verschil maakt.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 10:57

@Katja: volgens mij kan dat wel, hoor :j

@Tarzan: ongeveer 6 kg zijn d'r af, maar ik sta dus al zeker anderhalve week stop, dus wel gesnoept :o en er wordt ook gezegd dat als je zo'n plafond bereikt hebt je intensiever moet sporten, maar goed, beetje wandelen met de honden, meer red ik ook helemaal niet.
Heb wel heel optimistisch mijn rijbroek aangetrokken, hoop straks een beetje te kunnen rijden op mijn joekel <3

Hier is de joekel met mijn dochter d'r op :D
Afbeelding

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:01

Wat een geweldige foto!!

Geen idee of het kan maar het motiveert me in ieder geval om door te gaan dus ik geloof het gewoon.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:23

Avaluna, wat een geweldige foto <3
Katja, het zou best kunnen dus gewoon lekker door blijven gaan :j

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:27

Jeutje wat een groot paard! leuke foto!
Kan best hoor Katja, gaat in het begin heel hard!
Tarzan gefeliciteerd met je 2de plaats!

Ik heb de volgende groente in de lasagne gedaan: 1 bospeen, kleine prei, champignons, 5 grote gepelde tomaten, 1 rode paprika, 3 sjalotjes en 1 rode ui en 2 in ringetjes gesneden lenteui (stond eigenlijk bleekselderie in het recept maar dat vind ik vies) en dan gehakt en een blikje tomatenpuree en nog een hele berg kruiden, was echt jammie! de lasagnebladen waren volkoren (en ik proefde niet eens verschil!) en die waren ook nog eens in de bonus! hihi

De saus heeft 3 uur geprutteld en daarna nog 40 min in de oven met de bladen.

Edit: tiepvoutjes :o

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 11:50

Mmmm, lekker recept, even bewaren, totdat het weer mag van Dr. Dukan, hahahaha.

Even ter vergelijking:
Pupke op concours met d'r eigen pony (b-pony):
Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:54

Katja, ik was na de eerste 10 dagen shredden meer dan 30 cm kwijt, dus dat kan goed hoor!
Avaluna, geweldige plaat <3 Hoe groot is hij wel niet?
Courier komt tussen 6 en 8... hoop dat ie snel komt, want dan kan ik nog een stukkie fietsen!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:57

@Mootje: hij is 1.78. Hopelijk zijn ze er gauw.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:57

Dan zou het inderdaad kunnen. Ik was natuurlijk weer te lui om me op dag 1 te meten dus het is op de gok.
Heb wel een spijkerbroek op het oog waar ik aan het einde van de shred heel graag in zou willen passen. Die kan nu nog niet dicht, ook niet met een beetje geweld.
Morgen maar weer eens wegen om te zien of er veel schade is van het weekend.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:02

LynnDenise schreef:
Madeira, hoeveel maten ben jij momenteel kleiner? Heb je nog oude kleding bewaard?
Ik heb 1 shirt en 1 broek bewaard, als ik op mijn streefgewicht ben ga ik die weer eens aandoen voor een foto :D

Ben benieuwd, over een paar weken mag ik mijn billen weer in een vliegtuigstoel passen :D

Ik heb ooit maat 52 gehad :o. Ik heb alleen geen kleding meer van toen ik nog zo zwaar was.. ik heb nu maat 42/40.. :) Ik ben wel heel benieuwd naar jou foto! :D

Mootje, herken ik wel, dat je steeds sneller vol zit :). Vind het altijd wel een lekker gevoel, haha.

Avaluna, dankjewel :D. ik hoop ook zo voor je dat je dan weer lekker mag sporten! Zonder veel te mogen bewegen is het echt zo moeilijk om af te vallen! Heel netjes dat je op gewicht bent gebleven :) Oww wat een geweldige foto, zo’n brave joekel met zo’n klein meisje <3!

Tarzan, super fijn dat je straks zelf kunt bepalen wat je mag/wil eten :). Wat super netjes, 200 punten! Gefeliciteerd met je 2e plaats en nette punten :D

Vandaag was er allemaal koekjes op mijn werk, heb niets genomen :D. Dus netjes aan mijn schema gehouden. Ben benieuwd of ik nou binnenkort weer is wat zou afvallen :D.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:12

Madeira_ schreef:
Ik heb ooit maat 52 gehad :o. Ik heb alleen geen kleding meer van toen ik nog zo zwaar was.. ik heb nu maat 42/40.. :) Ik ben wel heel benieuwd naar jou foto! :D

Jeetje wat knap! Hoe lekker was het dat je weer bij een 'gewone' winkel kon kopen?
Mijn foto komt, maar ik zit nog niet op mijn streefgewicht hoor :)) duurt nog even dus.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:13

Super veel respect voor watje bereikt hebt Madeira!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:34

Madeira, eigenlijk jammer dat je geen broek hebt bewaard. Dan zou je met twee benen in een pijp passen denk ik!
Net de HelloFresh box ontvangen. Mooie producten, maar het wordt iig geen blijvertje :') hele vreemde verhouding qua eiwit, groente, koolhydraat/zetmeel.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:40

@Mootje: mmm, wat gek dat het zo'n scheve verhoudingen blijken te zijn.

Hier wel blij, want rijbroek die niet zo mooi zat :o , zit nu toch wel echt heel mooi <3 .

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:41

Dat soort moment zijn nog meer waard dan de getallen op de weegschaal.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:58

Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb vandaag inderdaad een pastasalade meegenomen (was over van bij mama :D ) en rond 17.30 opgegeten voor mijn tentamen, en tussendoor een boterham meer gegeten. Kom nu net thuis dus ik eet strakjes nog een kopje soep.

Wauw Madeira, wat super knap zeg van maat 52 naar 40/42! En wat knap dat je van de koekjes afgebleven bent :D
Tarzan: nee idd niet zo goed bezig, ik kan zo slecht met stress omgaan, dat is echt iets waar ik aan moet werken :=
Gelukkig is de stress nu voorlopig (3 weken) even voorbij, dus kan ik me weer een beetje op het eten richten.
Gefeliciteerd met je mooie punten!
Avaluna: wat een leuke fotos, en wat schattig op jouw grote reus! (mooi dier trouwens!) :)
Wollie: klinkt lekker, eetsmakelijk!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 21:03

ik ga morgen proberen bij te lezen.
ben het weekend weg geweest , slecht geslapen en ben snip verkouden
duik zo mijn bed weer in