Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
  )

. En fijn dat je paardje ook eens wat vergeeft als je iets te laat ziet bv
 . En fijn dat je paardje ook eens wat vergeeft als je iets te laat ziet bv   .
 . .
 . 

Maar zou indd fijn zijn als je weer aan de slag kan!
 Maar zou indd fijn zijn als je weer aan de slag kan!  

.. Misschien kun je je wat wortels/komkommer/tomaatjes oid meenemen om de tijd te overbruggen 's avonds?
 .. Misschien kun je je wat wortels/komkommer/tomaatjes oid meenemen om de tijd te overbruggen 's avonds? Ik ben beniuwed naar dat Hellofresh! Laat je weten hoe het is bevallen?
 Ik ben beniuwed naar dat Hellofresh! Laat je weten hoe het is bevallen?  en moet ik 2 x per dag met de hond dus dan hoop ik wat kilo's kwijt te gaan raken! Ik ga pas vanaf volgende week weer wegen!
 en moet ik 2 x per dag met de hond dus dan hoop ik wat kilo's kwijt te gaan raken! Ik ga pas vanaf volgende week weer wegen! 

en er wordt ook gezegd dat als je zo'n plafond bereikt hebt je intensiever moet sporten, maar goed, beetje wandelen met de honden, meer red ik ook helemaal niet.
 en er wordt ook gezegd dat als je zo'n plafond bereikt hebt je intensiever moet sporten, maar goed, beetje wandelen met de honden, meer red ik ook helemaal niet. 

Hoe groot is hij wel niet?
 Hoe groot is hij wel niet? 
LynnDenise schreef:Madeira, hoeveel maten ben jij momenteel kleiner? Heb je nog oude kleding bewaard?
Ik heb 1 shirt en 1 broek bewaard, als ik op mijn streefgewicht ben ga ik die weer eens aandoen voor een foto
Ben benieuwd, over een paar weken mag ik mijn billen weer in een vliegtuigstoel passen
 . Ik heb alleen geen kleding meer van toen ik nog zo zwaar was.. ik heb nu maat 42/40..
. Ik heb alleen geen kleding meer van toen ik nog zo zwaar was.. ik heb nu maat 42/40..  Ik ben wel heel benieuwd naar jou foto!
 Ik ben wel heel benieuwd naar jou foto! 
 . Vind het altijd wel een lekker gevoel, haha.
. Vind het altijd wel een lekker gevoel, haha. . ik hoop ook zo voor je dat je dan weer lekker mag sporten! Zonder veel te mogen bewegen is het echt zo moeilijk om af te vallen! Heel netjes dat je op gewicht bent gebleven
. ik hoop ook zo voor je dat je dan weer lekker mag sporten! Zonder veel te mogen bewegen is het echt zo moeilijk om af te vallen! Heel netjes dat je op gewicht bent gebleven  Oww wat een geweldige foto, zo’n brave joekel met zo’n klein meisje
 Oww wat een geweldige foto, zo’n brave joekel met zo’n klein meisje  !
! . Wat super netjes, 200 punten! Gefeliciteerd met je 2e plaats en nette punten
. Wat super netjes, 200 punten! Gefeliciteerd met je 2e plaats en nette punten 
 . Dus netjes aan mijn schema gehouden. Ben benieuwd of ik nou binnenkort weer is wat zou afvallen
. Dus netjes aan mijn schema gehouden. Ben benieuwd of ik nou binnenkort weer is wat zou afvallen  .
.                                                         
Madeira_ schreef:Ik heb ooit maat 52 gehad. Ik heb alleen geen kleding meer van toen ik nog zo zwaar was.. ik heb nu maat 42/40..
Ik ben wel heel benieuwd naar jou foto!
 duurt nog even dus.
 duurt nog even dus.                                                         
 hele vreemde verhouding qua eiwit, groente, koolhydraat/zetmeel.
 hele vreemde verhouding qua eiwit, groente, koolhydraat/zetmeel.                                                         

) en rond 17.30 opgegeten voor mijn tentamen, en tussendoor een boterham meer gegeten. Kom nu net thuis dus ik eet strakjes nog een kopje soep.
 ) en rond 17.30 opgegeten voor mijn tentamen, en tussendoor een boterham meer gegeten. Kom nu net thuis dus ik eet strakjes nog een kopje soep.