Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Ik vind het rood in de binnenkant wel erg gaaf.
En het dotwork ook.
Enige waar ik me nu nog een beetje aan stoor zijn de rode lijnen die naar buiten schieten.
Ik ben benieuwd hoe die uit ziet als geheeld/niet geïrriteerd.
naomi_g1998 schreef:Zijn dat echt allemaal 'stipjes'?
Francis schreef:Zat er eerder al naar te kijken, is dat ontbrekende stukje expres gedaan of trok je't gewoon niet meer en komt dat nog?
Mja, mooiere foto's maar ik blijf bij m'n mening dat ik hem zonder rood mooier had gevonden.
sam_antha schreef:Gisteren even bij Skullture Tattoo langsgeweest waar ik een tijd geleden hier info over vroeg. Hele vriendelijke man, totaal niet dwingend. Wel te horen gekregen dat wat ik wil niet mooi wordt en dat ik opzoek mag naar iets anders. Gelukkig had ik al een ander idee achter de handOpgestuurd en gevraagd of dat wel een mogelijkheid is en dan een afspraak maken voor in mei/juni zodat ik op slippers kan lopen
sam_antha schreef:Silhouette van een kat op de binnenkant van mijn voet/onderbeen en dan ook alleen de omlijning. Hij zegt dat dit niet mooi gaat worden ivm warmte om je voet en het uitlopen van de lijnen.
simo0ne schreef:Hallo!
Ik vroeg me af of iemand heel toevallig in Leeuwarden een goede tattooshop weet? Ik moet een tekst weer mooi strak laten zetten en misschien nog wat aanpassingen doen (nog niet helemaal over uit). Ik zag in de OP dat er 2 goede shops worden aangekaart in Friesland maar ik vroeg me af of er iemand 1 in Leeuwarden weet of hier wel eens een tatoeage heeft laten zetten.
Bedankt!