[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Dressage

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 09:53

@ Myryana, ik dacht eigenlijk precies hetzelfde als Francis. Jammer van het rood, maar dat is kwestie van smaak. Verder vind ik het zwarte gedeelte erg mooi! Plaatje!

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 13:37

Hallo!
Ik vroeg me af of iemand heel toevallig in Leeuwarden een goede tattooshop weet? Ik moet een tekst weer mooi strak laten zetten en misschien nog wat aanpassingen doen (nog niet helemaal over uit). Ik zag in de OP dat er 2 goede shops worden aangekaart in Friesland maar ik vroeg me af of er iemand 1 in Leeuwarden weet of hier wel eens een tatoeage heeft laten zetten.
Bedankt!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 17:49

Ik vind het rood in de binnenkant wel erg gaaf.
En het dotwork ook.

Enige waar ik me nu nog een beetje aan stoor zijn de rode lijnen die naar buiten schieten.
Ik ben benieuwd hoe die uit ziet als geheeld/niet geïrriteerd.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 18:15

*meelezer*

Ik lees al een tijdje mee, en ik moet een tattoo ontwerp maken van 2 vlindertjes, met de betekenis dat we allemaal gelijk zijn, het moest in een simpele stijl en met 2 kleuren, vinden jullie dit leuk etc, voor op iemands schouder?

Afbeelding

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 18:19

Ik vind dat ontwerp enorm schattig fair!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 18:28

Mooi! Zou zelf de vlindertjes iets minder 'rond en wollig' willen maar als dat is wat je wilde dan lekker zo laten, da's puur 'smaak'. Vind 't idee én uitwerking heel mooi. Zoek een artiest die de techniek perfect beheerst anders wordt 't al snel een 'cartoon' ben ik bang.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 19:16

Dank jullie wel, ja het is een beetje eigen smaak denk ik. Ik ben er zelf erg blij mee iig :D

Nagini schreef:
Ik vind het rood in de binnenkant wel erg gaaf.
En het dotwork ook.

Enige waar ik me nu nog een beetje aan stoor zijn de rode lijnen die naar buiten schieten.
Ik ben benieuwd hoe die uit ziet als geheeld/niet geïrriteerd.

Die rode lijnen hebben we aan het einde toegevoegd, ik vond het wel gaaf eigenlijk.
Ik zal wel een foto posten zodra mijn been niet zo gezwollen is en alles geheeld is. Op het moment is mijn been echt dik en ik blijf constant aan mijn broek plakken -O-

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 20:06

Ik vind het nu nog wat onrustig ogen. :j maar het trekt vast bij.
Vind het ontwerp wel echt zo ontzettend tof.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 23:09

Hi Myriane,

Apart en best gaaf! Hij ziet er wel heel pijnlijk uit moet ik zeggen. Ik zou even geen broek dragen die er tegen schuurt.
Respect dat je het zo lang achter elkaar hebt volgehouden.
Bij mij ging er na 3en half uur per keer de stekker eruit.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 00:21

Nee ik loop nu zonder broek of met een hele losse broek rond :)
Dit was ook echt mijn max hoor.. dat doe ik niet nogmaals..

Ik moet nu best wel lachen.. op mijn foto zie je dat er een deel van het zwarte dotwork ontbreekt.. mijn tattoo artist heeft dat in haar foto bijgeshopt.. haha
Afbeelding

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 00:24

Zijn dat echt allemaal 'stipjes'? :oo

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 00:35

Zat er eerder al naar te kijken, is dat ontbrekende stukje expres gedaan of trok je't gewoon niet meer en komt dat nog?
Mja, mooiere foto's maar ik blijf bij m'n mening dat ik hem zonder rood mooier had gevonden.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 00:37

naomi_g1998 schreef:
Zijn dat echt allemaal 'stipjes'? :oo

yep.. allemaal.. stipjes.. behalve natuurlijk de lijnen.. maar alles stipjes :D

Francis schreef:
Zat er eerder al naar te kijken, is dat ontbrekende stukje expres gedaan of trok je't gewoon niet meer en komt dat nog?
Mja, mooiere foto's maar ik blijf bij m'n mening dat ik hem zonder rood mooier had gevonden.

Ehm nee dat viel mij vanochtend pas op.. mijn artist was het ook niet opgevallen denk ik eerst. Ik had het wel kunnen uitzitten hoor maar dit zag ik echt niet eerst.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 02:45

Elke keer als ik even snel naar je tattoo kijk lijkt het net een beetje alsof er 3 puisten zitten, waar de lijnen samen komen in een punt. Het is dat je beter weer dat je ziet dat het bij de tattoo hoort, maar ik zou me er toch een beetje aan storen.

Ik vind hem wel erg gewaagd en zeker wat hebben!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:27

Ik vind hem gaaf, incl het rood! :j zwart was hij te heftig geweest denk ik :j

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:47

Gisteren even bij Skullture Tattoo langsgeweest waar ik een tijd geleden hier info over vroeg. Hele vriendelijke man, totaal niet dwingend. Wel te horen gekregen dat wat ik wil niet mooi wordt en dat ik opzoek mag naar iets anders. Gelukkig had ik al een ander idee achter de hand :) Opgestuurd en gevraagd of dat wel een mogelijkheid is en dan een afspraak maken voor in mei/juni zodat ik op slippers kan lopen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:47

sam_antha schreef:
Gisteren even bij Skullture Tattoo langsgeweest waar ik een tijd geleden hier info over vroeg. Hele vriendelijke man, totaal niet dwingend. Wel te horen gekregen dat wat ik wil niet mooi wordt en dat ik opzoek mag naar iets anders. Gelukkig had ik al een ander idee achter de hand :) Opgestuurd en gevraagd of dat wel een mogelijkheid is en dan een afspraak maken voor in mei/juni zodat ik op slippers kan lopen *\o/*

Wat wilde je dan?

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:49

Silhouette van een kat op de binnenkant van mijn voet/onderbeen en dan ook alleen de omlijning. Hij zegt dat dit niet mooi gaat worden ivm warmte om je voet en het uitlopen van de lijnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:51

sam_antha schreef:
Silhouette van een kat op de binnenkant van mijn voet/onderbeen en dan ook alleen de omlijning. Hij zegt dat dit niet mooi gaat worden ivm warmte om je voet en het uitlopen van de lijnen.

Mmm ok. Nog nooit van gehoord. Zou zonde zijn als je oorspronkelijke idee niet kan omdat 1 artiest dat niet wilt doen, dus ik zou voor de zekerheid eens nog een andere shop vragen voor de zekerheid :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 13:06

Ik lees hier vooral mee, maar uitlopen van een tattoo door warmte? Ik,heb al zes jaar een tattoo op de binnenkant van mijn enkel en die zit nog prima :) En die krijgt heel wat te verduren :)) Paardrijden, laarzen, etc.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:42

simo0ne schreef:
Hallo!
Ik vroeg me af of iemand heel toevallig in Leeuwarden een goede tattooshop weet? Ik moet een tekst weer mooi strak laten zetten en misschien nog wat aanpassingen doen (nog niet helemaal over uit). Ik zag in de OP dat er 2 goede shops worden aangekaart in Friesland maar ik vroeg me af of er iemand 1 in Leeuwarden weet of hier wel eens een tatoeage heeft laten zetten.
Bedankt!

Ik heb er twee in leeuwarden laten zetten en eentje bij joy in joure. Kan je toch echt adviseren nr joure te gaan en de shops in leeuwarden over te slaan.

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:31

Adin: Oke, dan doe ik dat! Heeft ze nog steeds een lange wachtrij?

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:57

Joy heeft er lange wachtrij, maar als je een wat kleinere tattoo wil en er valt iemand uit kan het zijn dat je veel eerder bent.

Ik ben ook bij haar geweest en een week na mijn mail kon ik al terecht!

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:56

hoi,

ik heb eindelijk mijn idee compleet... ik wilde al heel lang een tekst op mijn onderarm, met "wat leuks" erbij.
maar ja welke tekst vind ik nu echt! de moeite om heel mijn leven op mijn lijf te hebben en wat is leuk?

dus ik ben eruit, maar nu de correcte engelse spelling.....

ik zit te spelen met verschillende zinnen:

freedom lays between a horse's ears
i find freedom between my horse's ears
freedom trouh the ears of the horse

daarnaast wil ik een fijne kleurijke colibrie, deze heeft voor mij persoonlijk verschillende betekenissen.
dus kunnen jullie mij helpen met de juiste spelling en evt nog wat leuke variaties?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:57

hierboven, ik zou iets doen met 'My freedom ...', als dat kan tenminste want mijn engels is qua zinsopbouw niet echt geweldig.