Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:47

germie schreef:
Krijg je dan 129 foto's voor die 40 euro als je het pakket neemt? Of moet je dan nog steeds kiezen? Want 129 foto's zijn er heel veel voor dat geld en dat zou ik dan doen.

ja allemaal, maar in realiteit is het vaak zo dat je toch maar 1 of misschien 2 foto's gebruikt achteraf.

Supervixen schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo netjes richting de fotograaf..
Ik heb ook een tijdje betaald gefotografeerd, maar ik vond het echt niet leuk als mensen niet betaalde foto's gingen delen waar ze dan mijn logo af hadden geknipt. Dat voelt nogal als jatten van je werk.
Ik snap het wel hoor, maar wil het toch even zeggen.
Ik snap wat je zegt. Denk wel bij zo een evenement, je maakt zo vreselijk veel foto's, moet het echt zo duur? Bij Madrid bijvoorbeeld kon je het van te voren afkopen voor €15. Dat vind ik dan wel echt gewoon een nette prijs.
Als je bv een fotoshoot bij iemand boekt, vind ik het al wel heel anders, of bij een heel klein evenement bij een kleine fotograaf.
Lekker bezig weer! Waar zit je vo2 op? Mooie afstand wel weer deze morgen.
Sterkte morgen.

Ah goof in een vliegtuig lijkt me nog erger! Nu kon er gelijk hulp ingeschakeld worden.

Ninus haha ja in Friesland woensdag vandaag? _O- Ik dacht dat je overwoog om gister te gaan lopen.
Die teennagel klinkt wel heel pijnlijk! Eventueel een pleistertje erop om hem iig vast te zetten? Ben verder ook niet bekend met teennagels troubles. Maar hij heeft het gehouden dus. Lekker vroeg op pad was je!

Wat leuk samen met je man BM <3 Gezellig zo samen.

Ik heb gisterochtend 6km gelopen, toen even half uurtje rondje sportschool en nog een km naar huis. In de avond nog even paardgereden en weer een super goede nacht gepakt. Vanmorgen een korte maar heftige interval training gedaan. Ik had geen targets ingevuld maar wel wat in mijn hoofd. Had deze nog nooit gelopen maar vond hem wel erg leuk. 4 reps zou misschien beter zijn maar mijn lijf voelde nog wel moe en ik moest op tijd op het schoolplein staan.
Dus 3x 400,300,100 met 200m pauze.
Mijn idee ermee was dat je die 400 steeds wat sneller zou gaan lopen. Dat is gelukt. Vond vooral de pace voor de 200 lastig in te schatten. Ik was opzoek naar 03:30 maar dat viel me nog wel tegen.
Ik werd nog nageroepen door een man dat er niemand achter me aan zat _O-
tempo
Afbeelding
hartsag. Je ziet dat die 100m eigenlijk net te kort is.
Afbeelding
Tempo's
Afbeelding

Sinds ik 8 weken geleden weer ben gaan opbouwen vind garmin mij niet productief en zakt mijn vo2max. Snap het niet helemaal. Ik voel zelf iig dat ik weer lekker vooruit ga dus garmin, kijkt maar :Y) .
Afbeelding

Supervixen

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:03

Leonie ik snap ook wat je zegt hoor, die foto's zijn in verhouding duur.
Misschien zouden ze er bijvoorbeeld 1 of 2 inbegrepen bij de prijs kunnen doen en als je er meer wilt, dat je dan moet betalen.

Flinke tempo's in je intervallen! Knap.

Mijn vo2max zit nu op 51, is ooit in de corona tijd 55 geweest. Toen had ik zoveel tijd om te sporten! Heeft heel lang op 48 gestaan, maar nu door consistent intervallen toe te passen gaat hij weer wat omhoog.
En.. ik vraag me af of het ijzer bijslikken hier ook een factor in heeft. Kan me zo voorstellen van wel. Ben nu ruim twee maanden aan het bijslikken.

Net nog 5km gelopen, het was te lekker om niet te gaan.

Ninus

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:48

Heerlijk SV, zowel vanochtend als net nog even.
Mijn VO2Max is ook 51 en was toen ik ijzertekort had ook relatief laag. Dus ik denk zeker dat het effect heeft, vooral je HB net als bij mij ook (veel) te laag was.

Haha Leonie, alsof je achterna werd gezeten :))

Ik ga zo nog een rondje op mijn bolle witte, heerlijk dat het langer licht is!