Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Gaat van het weekend alweer dooien zie ik in de voorspellingen. Dus toch zwemmen dan maar. Ik snap die gekte niet.
Wbt de kappers, als je ergens goed bij kan houden wie er geweest is en van hoe laat tot hoe laat is het de kapsalon. Je kan beiden bescherming dragen. En een max aantal klanten. Ik zie die wel veilig open kunnen hoor.
Popstra schreef:Zit net te kijken hoe vreselijk een nieuw variant nu in Manaus, Brazilië huis houd. Mensen vallen er met bosjes om. Ook hele jonge mensen en mensen die al eerder een infectie hebben door gemaakt tijdens de eerste golf
Popstra schreef:Zit net te kijken hoe vreselijk een nieuw variant nu in Manaus, Brazilië huis houd. Mensen vallen er met bosjes om. Ook hele jonge mensen en mensen die al eerder een infectie hebben door gemaakt tijdens de eerste golf
Cer schreef:Ligt er helemaal aan wie er vliegen, maar ik heb er nog geen goed antwoord over gezien ..
Kairos schreef:Popstra schreef:Zit net te kijken hoe vreselijk een nieuw variant nu in Manaus, Brazilië huis houd. Mensen vallen er met bosjes om. Ook hele jonge mensen en mensen die al eerder een infectie hebben door gemaakt tijdens de eerste golf
Komt dat niet omdat het volgens die president allemaal niet zo spannend was? In december lagen de stranden in Brazilië ook nog vol... https://jeugdjournaal.nl/artikel/236157 ... trand.html
Maakt het niet minder vervelend natuurlijk..