Ik heb momenteel voornamelijk dat ik voel en zie dat mijn lichaam verandert (strakker wordt, broeken losser zitten), maar dat je het op de weegschaal niet terugziet. Ik ga dus maar gewoon even voor de focus op gevoel en aanzicht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuSLi schreef:Fijn dat je weer thuis bent @Moniek!
Ik heb momenteel voornamelijk dat ik voel en zie dat mijn lichaam verandert (strakker wordt, broeken losser zitten), maar dat je het op de weegschaal niet terugziet. Ik ga dus maar gewoon even voor de focus op gevoel en aanzicht

paddock begint ook langzaam aan blubber te worden... ik mag eigenlijk niet klagen gezien de hoeveelheid water en het mini stukje dat nat is maar ben gewoon klaar er mee 
ik ben gok ik allergische voor een bepaald plantje in het hooi, mijn oranje monster helaas ook. Zou niet weten welke het is maar de jeuk is echt niet leuk. Paard heeft er allemaal bultjes en korstjes van op der hoofd. De andere 2 paarden of mijn moeder hebben geen last.
).

MoniekJ schreef:Dat thuis zijn was van korte duur. Lig allemaal aan toeters en bellen.
, maar super lekkere kruidenboter. 
Alles wat ik niet onder de juiste activiteit krijg, start ik onder ‘Overig’ of ‘Les’ en veranderen dan achteraf de naam van de activiteit in de app. Hij zet dan alleen geen GPS aan. Daarmee nog geen ervaring, maar ik denk dat als je bijvoorbeeld wandelen start (met GPS) en dan gaat skeeleren, dat je dan wel je rondje te zien krijgt. Verander je achteraf ook weer de naam in skeeleren en hou je het toch bij 
maar wie weet volgt dat nog. Janinevv schreef:Hey,
Zijn hier ook bokkers die meer richting koolhydraat arm dieet gaan?
Ik heb Shakes besteld koolhydraat arm en ook muesli en brood.
Ik wil het beperken omdat mijn spiegel nogal kan schommelen en ik wel een paar kg eraf zou willen.