Berdien schreef:[ [url=m/7ycl73.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fantastisch
Liefde!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Barbet schreef:De hondenschool waar ik op zit, die heeft morgen nog wel gewoon de lessen.
Tenminste tot nu toe is het nog niet gesloten, vanmiddag is er een bericht geplaatst met bepaalde regels.
Daarna is er niets meer geplaatst dat het anders zou zijn.
Dus morgenavond zou ik gewoon naar behendigheid kunnen met mijn hond.
Maar goed, het is wel buiten en je komt niet dicht bij elkaar.
En anders komt er hopelijk een bericht, maar ik heb ook geen idee of een hondenschool onder een sportclub valt.
Het gaat erom dat je niet bij elkaar komt indien strikt noodzakelijk, een hondentraining lijkt me dat niet.. Neem gewoon je verantwoordelijkheid.
Sizzle schreef:Morgen een hoefbekap afspraak die wel door gaat.
Eigenlijk moet mijn paard ook een tandbehandeling maar ik weet niet goed of ik wel of niet zal bellen. Ze heeft er wel duidelijk last van namelijk.
cursebreaker schreef:_Penotti schreef:Ymor schreef:Echt het niveau van sommige mensen. Sportclubs moeten sluiten. En dan krijg je de vraag of een hondenclub ook moet sluiten? Hondensport=sport=sportclub=sluiten. Zelfde voor paardensport. Hoe moeilijk kan het zijn.
In het bos wandelen mag zover ik weet ook nog.
Zou wel eens net zo druk kunnen worden als de hondenclub waar je sowieso al meters uit elkaar staat in de buitenlucht.
Dus ja ik snap die vraag ook nog wel.
Afhankelijk van wat je doet op les sta je vaak korter bij elkaar hoor. Bij onze gehoorzaamheid cursus loop je vrij kort langs elkaar af om het volgen te trainen - en das een groot onderdeel van elke les. Heel logisch dat ze gewoon een streep zetten door alles nu. Bij onze school ligt in ieder geval per direct alles stil nu.
kiki1976 schreef:Onze kleine pensionstal blijft open voor pensionklanten. Maneges hier in de buurt gaan allemaal dicht, maar eigenaren mogen wel gewoon komen.
Ben wel benieuwd hoe ze het op de bouw willen gaan oplossen in de keet waar ze eten/drinken.
Ymor schreef:Ik hoop dat er heel streng gehandhaafd gaat worden op maneges en hondenscholen die open blijven.