Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Afgelopen maart ben ik bij Kevin van Blackbear geweest voor mijn Australië / landschap tattoo.
Nu kriebelt het weer voor de volgende, hihi.
Wil graag een botanical halve sleeve op mijn rechter bovenarm. Geen kleur. Ben bezig met mijn portfolio, maar twijfel nog over de artiest...
Blackbear, MellyMae, Dagmar Derksen zetten allemaal prachtig werk, maar ik wil de lijnen graag iets dikker, zoals ongeveer een sollefe.
Wie o wie heeft er nog artiesten die ik over het hoofd zie?
LadyMadonna schreef:Ik lees al een poos mee omdat ik tattoos mooi kan vinden.
Momenteel zit ik op Kreta, en vanmiddag kwam in met de bus door cherso.... tot mijn verbazing zag ik daar twee tattoo shops
Het is toch alles behalve handig om in dit weer, tijdens een zon/zee/zuipen vakantie te laten tatoeëren of ben ik nou gek?
laura1987 schreef:Hallo allemaal,
Als stille meelezer kom ik nu even binnen vallen met een vraagje.
Hoe houden jullie kleuren tattoo’s zich?
Ik denk erover een tattoo met kleur te laten zetten
Memories schreef:pluche_pluus schreef:Hier wordt een vreugde dansje gedaan: 13 oktober afspraak bij Alex Cfourpo in Stockholm voor een schouder/arm stuk.
![]()
Leuk een city trip te combineren met een tattoo!
Gaaf!! Ik heb alweer bijna 3 jaar een tattoo van Alex op mijn been. Toen nog bij de ink society in UtrechtAls ik er inmiddels niet voor naar Stockholm had gemoeten had ik er wel meer gehad ben ik bang
Maar wil er alsnog graag een keer heen idd in combi met een reisje, weet al exact wat ik wil
![]()
Weet je al wat voor stuk het gaat worden?
Fem schreef:LadyMadonna schreef:Ik lees al een poos mee omdat ik tattoos mooi kan vinden.
Momenteel zit ik op Kreta, en vanmiddag kwam in met de bus door cherso.... tot mijn verbazing zag ik daar twee tattoo shops
Het is toch alles behalve handig om in dit weer, tijdens een zon/zee/zuipen vakantie te laten tatoeëren of ben ik nou gek?
Vooral in een dronken bui je laten tatoeëren... zo ideaal!![]()
sanso schreef:Wat doen jullie met zwemmen? Op internet loopt het uiteen van 10 dagen niet zwemmen tot 6 weken niet zwemmen tot aan wanneer er geen velletjes meer zijn?
Laatste plaatje staat er nu twee weken op en is op een paar inimini velletjes volledig vervelt. Het is heel verleidelijk om met dit weer te gaan zwemmen maar een verpeste tattoeage daardoor is het niet waard (letterlijk en figuurlijk![]()
).
Is insmeren met bepanthen (waterafstotend?) niet een optie?