Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:42

Oeh, dan kun je idd beter de jouwe hebben Met kinderen btw :=
Gull vind kinderen ook stom
Dus daar is ze ook niet lief tegen , minder heftig als bij honden gelukkig (kinderen bespringen is maatschappelijk niet echt geaccepteerd geloof ik)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:48

Vreemd dat dat andersom wel zo lijkt. Dat kinderen allerlei dieren bespringen.
Heel irritant.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:53

Mmm... 350 kg bij een kind in de nek levert vaak net wat meer shade op dan Andersom , vermoed dat dat Er mee te maken heeft :P

Aan de capuchon optillen en elders neer zetten lukt een kind ook niet denk ik bij gebrek aan capuchon bij paard rn iets Met Kracht en zo
Dat is dan weer 1 gelukje O:)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 18:27

Sonja_vR schreef:
Oeh, dan kun je idd beter de jouwe hebben Met kinderen btw :=
Gull vind kinderen ook stom
Dus daar is ze ook niet lief tegen , minder heftig als bij honden gelukkig (kinderen bespringen is maatschappelijk niet echt geaccepteerd geloof ik)

Oh, niet? Hahaah, net iets te heftig misschien.. Eigenlijk vonden ze hem zo, halfslapend vlak voor hun neus al best imposant en griezelig. En dat met een boze vrouw erbovenop, jaja. Ze moesten bijna huilen denk ik :D

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:35

Sonja_vR schreef:
Mmm... 350 kg bij een kind in de nek levert vaak net wat meer shade op dan Andersom , vermoed dat dat Er mee te maken heeft :P

Aan de capuchon optillen en elders neer zetten lukt een kind ook niet denk ik bij gebrek aan capuchon bij paard rn iets Met Kracht en zo
Dat is dan weer 1 gelukje O:)

Daar was mijn 1e pony goed in, die heeft een aantal keer zo kinderen die voor zijn staldeur stonden omhoog getild.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:41

Hij was ook geen fan?

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:49

:D , hij hield wel van geintjes uithalen, maar verder heel lief met kinderen.
Een keer heel erg geschrokken, dochtertje van vriendin had tijdens het aaien haar hand tot voorbij haar pols in zijn mond gestoken, als die toen hap had gezegd.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 09:31

Geintjes blijven toch een stuk vermakelijker dan die acties van mijn Secretia
(Het gaat al wel beter gelukkig , stalgenoot met kind wat ze optilde en weg zette heeft duidelijk vermeld dat dat niet de bedoeling was en heeft aan kind uitgelegd dat ze maar eens moesten zorgen dat kind en Gull elkaar beter moesten leren kennen en dat ook goed aangepakt/begeleid, dat scheelt een hoop)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 08:41

Ik sta op een weiland met de paarden en daarvoor zit een kleine pensionstalling. 1 klant heeft twee kinderen en die rennen altijd ongevraagd naar mijn paarden, gaan ze aaien en eikeltjes voeren. Ben ik nooit zo blij mee gezien zij altijd op andere tijden dan mij komt en ik er dus niks van kan zeggen.
Heb een jonge brutale shetlander waarvan mij het niks zou verbazen dat die een keer gaat vingertjes happen..
laatst leek het wel of er een kinderfeestje gaande was (extreem veel mensen bij haar op bezoek wat ik uberhaupt al niet snap) en echt overal gillende en krijsende kinderen -O- ik stond mijn paard op te zadelen en die vond het ook niet grappig. Elke keer richting hem rennen :(:)
Gelukkig werden ze naar een niet zo vriendelijke blik richting de ouders bij zich geroepen want ‘niet alle paarden zijn lief’ terwijl mijn ruin echt van goud is en geen stap verkeerd zet. Maar als je schreeuwend met tienen op hem af rent van achter kan die wel eens chagrijnig op kijken (braaf paard ~~}> )

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 09:29

Perfecte reactie dan := Fijn dat ie zo relaxt is, voor jou dan haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 09:49

Ik mende altijd met een shetlander, zwart met hele lange manen. Genoeg aandacht krijg je dan... Gelukkig wel bomproof maar hij heeft echt een hekel aan drukte / kinderen. Als we gingen wandelen oid ging hij dan altijd achter mij staan (want dan zie je ze niet meer toch). _O-
Gelukkig werd hij wel steeds socialer en bijt hij niet. :+

Zijn weidegenootje daarentegen, die vind kinderen GEWELDIG. Die bijt volwassenen wel en kinderen niet. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 11:50

Ik kan elke ochtend zo vrolijk worden als ik het gordijn open trek. Hier achter zit een speeltuintje en de meest favoriete buurkat zit sochtends altijd uitgebreid in dat zand te schijten met een stoicijnse blik _O-

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 11:53

:=

Hier is de hele ochtend al een kind met een fluitje bezig. . -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 11:56

:')

Dacht het al maar mijn buurman op de hoek heeft een kind met zijn vriendin , het arme kind een schreeuwende Vietnamese moeder :') . Hoorde je haar weer tekeer gaan tegen hem in het Vietnamees en hij in het Fries haar tot stilte manen :=

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 13:30

Ik ben er nog steeds erg fan van om gillende kinderen die zich niet kunnen gedragen op te sluiten in een box :+

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 16:25

Ik zit te Netflixen, met het geluid niet bepaald zacht en ik hoor de kinderen bij ons tegenover op straat gillen. Echt 50 meter verderop zitten ze te spelen ^) annoying..

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 16:29

Tegenwoordig kunnen kinderen niet meer normaal communiceren. Is alleen maar gillen en schreeuwen

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 16:41

tylando schreef:
Tegenwoordig kunnen kinderen niet meer normaal communiceren. Is alleen maar gillen en schreeuwen

Dat was vroeger ook gewoon zo, hoor. 8-)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 16:57

Nu valt t juist meer op :+

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 17:02

Je wordt zeker wat ouder ~~}> O:)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 17:53

Dat zal t zeker wezen :D

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 21:26

Waratje schreef:
tylando schreef:

Dat was vroeger ook gewoon zo, hoor. 8-)

Ik mocht echt niet gillen of schreeuwen. Alleen als ik iets gebroken had, en ik heb nog nooit iets gebroken.... dus helaas, kreeg gewoon op m’n donder dan.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:38

Hoi hoi, mag ik hier ook meepraten?

Ik ben Dilan, 25 jaar oud, samenwonend met vriendlief en geen kinderwens.

Waarom?
- ik vind dieren leuker
- kindjes zijn leuk, als ze lachen, een halfuurtje op schoot zitten, van een ander zijn.
- ik heb het idee dat ik alle vrijheid kwijt ben als ik een kind zou krijgen
- ik ben gewoon geen moedertype

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 09:43

Sanet schreef:
Ik mocht echt niet gillen of schreeuwen. Alleen als ik iets gebroken had, en ik heb nog nooit iets gebroken.... dus helaas, kreeg gewoon op m’n donder dan.

Strenge ouders. Die van mij waren iets soepeler. Ik mocht ook brullen als ik een gat in mijn hoofd had gevallen. :+

Welkom Dilan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 10:20

Welkom Dilan :)
Ik heb niet echt veel ergernissen met kinderen momenteel, want ik leef op een campus afgesloten van de rest van de bewoonde wereld :') De stad is 10 minuten met de bus, maar alle keren dat ik naar de supermarkt ben gegaan ect heb ik geen kinderen gezien (of ze gedragen zich goed dat ze me niet opvallen) heerlijk *\o/*