Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:Oo nee dat zou mij ook nooit gebeuren, ik vergeet nooit te eten.
Vera: Oo wat tof! Ik weet nog niet waar ik geplaatst word, hoor ik eind deze maand. Of Gotenborg, of Lund of Orebro.Waar ga jij heen?
MightyJoe schreef:Sannens, als ik zo naar je lijstje kijk vind ik het juist mager er uit zien.
Doe je krachttraining? Of alleen cardio?
Eulogy schreef:Wat doe je als krachttraining? En wat zijn je macro's, als je die bijhoudt? Lijkt me dat je zo op de goede weg moet zitten.
Eulogy schreef:Oké, ik zou je trainingen eens in de zoveel tijd omgooien en je bovenlichaam wat meer opdelenDat heeft op zich niet zo heel veel met vetverlies te maken alleen, dus het ligt eraan wat je doel is.
Klinkt inderdaad alsof je op de goede weg bent hoor. Ik ben zelf een stuk droger bij een redelijk koolhydraatarm dieet, dat is deels persoonlijk maar misschien toch een idee om je macro's een tijdje te tracken?
Citaat:O: khd arme boterham met kalkoenfilet, bakje activia standyoghurt (100gr)
T: gekookt ei
L: 200 ml soyayoghurt met 1 weetabix en 2 el cranberry/nut/seed mix en wat chiazaad
T: appel, smart bar
A: met huisgenoten Kip tandoori (kipfilet, bloemkool, creme fraiche en rijst)
T: handje druiven, sinaasappel
B: een les HIIT, voor de eerste keer dus ben benieuwd
D: thee, water