Make-up topic: deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 21:23

Ikwashier schreef:
Heb vanmiddag de i heart chocolate naked gehaald, ben benieuwd!

Meer mensen die hier budget make up gebruiken? :)

Ja ik!
Heb veel Essence, Catrice, Max and More (Action)
Voor de rest heb ik qua 'dure' make up alleen 1 mac lipstick en een mac concealer palette. :P

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 21:23

Een weide kost ook geld. Ze staan bij mijn ouders (waar ik ook woonde) en woon nu al tijdje samen. Maar begin helaas te merken dat het de hele tijd toch krap is. Als ik dan ineens de DA moet betalen of de hoefsmid, wordt het in de min en dat wil je echt niet met al die dure vaste lasten.
Ik heb ze dus al zo goedkoop als mogelijk staan. Geen huur, puur alleen de kosten van voer en overige kosten. Ze is rond de 30 jaar en staat 24u buiten met 2 shetjes. Erg moeilijk allemaal :(

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 21:24

Heb trouwens vandaag een oogschaduw palette van Essence gekocht: All About Roses. Heeft iemand die?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 21:28

Jellybeans schreef:
Heb trouwens vandaag een oogschaduw palette van Essence gekocht: All About Roses. Heeft iemand die?

Die heb ik ooit ergens gekregen geloof ik. Was ik niet zo enthousiast over :n

Heb vandaag wel een aantal paletten van revolution getest bij de Etos, daar was ik wel positief over :j

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 21:33

Murthul schreef:
Jellybeans schreef:

Die heb ik ooit ergens gekregen geloof ik. Was ik niet zo enthousiast over :n

Heb vandaag wel een aantal paletten van revolution getest bij de Etos, daar was ik wel positief over :j

Ooh dat is jammer. :( Op internet lees ik wel goede reviews maar ja. Ik ga het zien, binnenkort Maar een testen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 22:12

Die van essence had ik ook. Ligt hier Stof te pakken. Heb ook een palette van revolution. Misschien moet ik het toch maar een 2e kans geven.
Vanmiddag veel in de zon geweest en petje vergeten, nu heb ik nog meer vlekken in m'n gezicht. Heb t nog nooit zo erg grhad -O-

Ik heb de i heart chocolate paletten nu eindelijk compleet :D heb ook de blush ervan gekocht, had ik goede reviews over gelezen. Is ook erg fijn, goede pigmentatie.

Suus___

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 22:17

Wat rot elke, op die leeftijd verhuizen lijkt me ook niet alles..

Ik twijfel mn becca afterglow weg te doen pak m echt nooit

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 22:45

Oh over becca gesproken ik wil de champagne pop nog bestellen *\o/*

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 23:08

_Friemel schreef:
Oh over becca gesproken ik wil de champagne pop nog bestellen *\o/*

Die wil ik ook nog ja! :D

Jolien; wat vond jij van die revolution? Waarom pak je m weinig?

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 23:34

Oja! Max & more heb ik alleen contour kit van, gebruik ik alleen de 'contour' en voor de rest niet.

Verder veel catrice en Hema. Ik koop ook bijna nooit wat zonder reviews te lezen, alleen vandaag de i heart gehaald door dit topic :j

Ik vind die lipstick verpakking van Jeffree Star echt super lelijk trouwens, ben benieuwd of ik de enige ben?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 23:40

Ikwashier schreef:
Oja! Max & more heb ik alleen contour kit van, gebruik ik alleen de 'contour' en voor de rest niet.

Verder veel catrice en Hema. Ik koop ook bijna nooit wat zonder reviews te lezen, alleen vandaag de i heart gehaald door dit topic :j

Ik vind die lipstick verpakking van Jeffree Star echt super lelijk trouwens, ben benieuwd of ik de enige ben?

Reviews lezen doe ik ook veel, maar ze zijn lang niet altijd betrouwbaar. Heb wel gehoord van bloggers die swatches een aantal keer over deden zodat het leek alsof een product goed gepigmenteerd was, omdat ze ervoor betaald kregen. Daarnaast is wat je fijn vind ook vrij persoonlijk natuurlijk, sommige mensen hebben aan n beetje pigmentatie voldoende om de voor hun beoogde resultaten te behalen, terwijl ik het product dan bijvoorbeeld flut vind omdat ik er niets mee kan.

Verpakking van JS oogt idd wat goedkoop, maar de kwaliteit is dan weer wel heel goed :=

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 00:08

Ik heb vanmorgen ook een i heart chocolate palette gehaald. Heel goede palette.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 07:57

Ik vind de verpakkingen zo kitsch dat het wel weer wat heeft. En ze passen geweldig bij Jeffree Star als persoon en merk.
Ben normaal wel van alles beetje chique en strak, maar bij deze stoort het me niet. Terwijl bij Too Faced de verpakkingen mij wel storen.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 08:12

DnT schreef:
Godverdegodverdegodver!!!

Ik heb in Australie een super fijne foundation gekocht, de Hourglass hyaluronic skin tint.
Voor normaal tot droge huid echt de perfecte foundation!

Was er super blij mee!

Maar ik vond hem steeds zo donker...
Moet er echt goed op letten dat ik mijn hals mee neem en goed blenden.
Maar elke keer als ik mijn kleur op zocht op internet, was hij toch echt de lichtste met roze ondertoon...
Snapte er niks van...

Tot ik eens goed mijn tube bekeek en zag dat ik niet mijn Vanilla mee gekregen heb die ik wilde en getest heb, maar Ivory! MUA heeft me de verkeerde kleur mee gegeven!!!
Ik ben zo geen Ivory!!!

Baal echt als een stekker, was een super dure foundation en ruilen is natuurlijk niet echt een optie -:(-

Heb hem maar 2-3x gebruikt omdat ik de kleur zo raar vond bij mij, nu snap ik hoe dat komt!

He wat balen zeg -O- Als ik jouw was zo ik wel proberen een mail uit te sturen naar of de winkel waar je het hebt gekocht of het merk. Met foto's en al en vertellen wat er is gebeurd en waarom je niet terug kan gaan. Hebben hun weer feedback en misschien heb jij er ook wat aan. Zulke dure merken hebben meestal een hele goede klantenservice. :) Niet geschoten altijd mis toch :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:08

xU_Blinghx schreef:
DnT schreef:
Godverdegodverdegodver!!!

Ik heb in Australie een super fijne foundation gekocht, de Hourglass hyaluronic skin tint.
Voor normaal tot droge huid echt de perfecte foundation!

Was er super blij mee!

Maar ik vond hem steeds zo donker...
Moet er echt goed op letten dat ik mijn hals mee neem en goed blenden.
Maar elke keer als ik mijn kleur op zocht op internet, was hij toch echt de lichtste met roze ondertoon...
Snapte er niks van...

Tot ik eens goed mijn tube bekeek en zag dat ik niet mijn Vanilla mee gekregen heb die ik wilde en getest heb, maar Ivory! MUA heeft me de verkeerde kleur mee gegeven!!!
Ik ben zo geen Ivory!!!

Baal echt als een stekker, was een super dure foundation en ruilen is natuurlijk niet echt een optie -:(-

Heb hem maar 2-3x gebruikt omdat ik de kleur zo raar vond bij mij, nu snap ik hoe dat komt!

He wat balen zeg -O- Als ik jouw was zo ik wel proberen een mail uit te sturen naar of de winkel waar je het hebt gekocht of het merk. Met foto's en al en vertellen wat er is gebeurd en waarom je niet terug kan gaan. Hebben hun weer feedback en misschien heb jij er ook wat aan. Zulke dure merken hebben meestal een hele goede klantenservice. :) Niet geschoten altijd mis toch :)

Ja inderdaad. Denk aan die Vera Camilla die haar dure lipstick van 80euro zelf kapot brak en gewoon weer een nieuwe kreeg, voor niets. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:12

Ik heb het bonnetje niet meer...
En ik gok dat het mijn woord tegen die van de MUA gaat zijn, weet niet of dat nut heeft.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:21

Zou graag wat met jullie willen delen, ik las dus van de week
ergens dat je de Nivea After Shave Balsem kan gebruiken als primer,
aangezien mijn man die gebruikt, heb ik het vanmorgen uitgeprobeerd en
ik sta echt versteld :wow:

Klein beetje aanbrengen voordat je je foundation op brengt, je ruikt wel even naar man :+, maar dat is na een uur weg.

Zelf heb ik last van een erg vette (acne ) huid, en door die balsem trekt heel je huid strak en wordt het mat. Tot nu toe ben ik echt meer dan tevreden, zal nog een post sturen aan het eind van de dag, kijken of ik dan nog steeds mat ben :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:24

BloemBloem, dat is hier inderdaad al bekend. Meerdere dames gebruiken het hier geloof ik al. Alsnog leuk als je update :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:27

elkee schreef:
BloemBloem, dat is hier inderdaad al bekend. Meerdere dames gebruiken het hier geloof ik al. Alsnog leuk als je update :)

O sorry, haha, ik loop altijd wat achter met nieuwtjes
betreft :+, maar werken doet het!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:31

DnT schreef:
Ik heb het bonnetje niet meer...
En ik gok dat het mijn woord tegen die van de MUA gaat zijn, weet niet of dat nut heeft.

Je kunt het altijd proberen :) en gewoon laten zien dat je toch echt die andere nodig had met foto's en al. Voor hetzelfde geld word het gewoon vergoed :)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 09:46

Pff echt wat super poedersuiker van je foundation

Als je een hele droge huid hebt werkt die nivea niet zo fijn denk ik? :P

Ja klopt, zag gisteren zijn instagram en daar past de verpakking dan wel weer bij. Vind de i heart palette ook niet mooi

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:26

Ik heb je even een pb'tje gestuurd Elke :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:34

linoleum schreef:
Ik vind de verpakkingen zo kitsch dat het wel weer wat heeft. En ze passen geweldig bij Jeffree Star als persoon en merk.
Ben normaal wel van alles beetje chique en strak, maar bij deze stoort het me niet. Terwijl bij Too Faced de verpakkingen mij wel storen.

Zelfs van de eerste twee Chocolate Bars? Die zijn veel minder kitsch dan het Bon Bons en Peach palette. Vooral door die hartjes bij Bon Bons lijkt net alsof je kinder make-up in je handen hebt.

Ik ga denk ik rode bietensap proberen. Mijn huid is echt ellende nu en hoe goed ik ook doe reinigen, het doet niks. Dus ga dat proberen, zonnebrand en een pet. Ben het echt beu om op mijn 22 nog regelmatig met een huid van iemand van 16 rond te lopen. |o
Laat ook nog een huidanalyse doen. Denk ook echt dat het door de zon komt. In de winter is het veel minder.

Aanpakken die huid. }:)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:39

Ik drink elke ochtend een glas bietensap op m'n (nog) lege maag. Ik heb altijd wat puistjes/acne achtige dingen op m'n rug, en ik merk écht verschil als ik het consequent drink :j

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 10:40

Joolien schreef:
Die van essence had ik ook. Ligt hier Stof te pakken. Heb ook een palette van revolution. Misschien moet ik het toch maar een 2e kans geven.
Vanmiddag veel in de zon geweest en petje vergeten, nu heb ik nog meer vlekken in m'n gezicht. Heb t nog nooit zo erg grhad -O-

Ik heb de i heart chocolate paletten nu eindelijk compleet :D heb ook de blush ervan gekocht, had ik goede reviews over gelezen. Is ook erg fijn, goede pigmentatie.

Klopt het dat er 5 zijn?
Heb jij ervaring met de w7?
Daar zie je amper wat van in het gebruik vind ik