Vanochtend vroeg met de auto naar Limoges moeten rijden. De lichte ochtend nevel, de opkomende zon met de heuvels gaven prachtige plaatjes. Genoten dus!
Jojoleinee ik ben weg van foto twee Alleen is foto 1 in landschapsvorm en foto twee in portret, jammer dat dat niet zo mooi is om naast elkaar te hangen.
Dan zou ik de laatste foto kiezen denk ik.
Gaucho, just wow! Wat zijn mensen toch klein in zo'n overweldigende bergwereld. Heel erg mooi.
Ik kan me voorstellen Pien hoe mooi dat was in de auto.
En Faringo, dat was het zeker waard. Prachtig Hier alweer regen, geen zonnetje
Ach, is een goede reden om iets langer in bed te blijven liggen want geen zonsopkomst te bewonderen Maar het is behoorlijk donker hier, wel zou het de komende week helemaal droog blijven met zon
Ja dat is de beste reden om langer in bed te blijven liggen, wat moet je anders . Hopelijk de komende week inderdaad wat beter weer. Met een zonnetje ziet alles er toch net wat fleuriger uit.
gaucho
Geplaatst: 16-09-21 09:56
Hier inmiddels heel zonnig, vanochtend kwam de zon er hier nog niet echt door.
Ik heb vandaag stukjes gewandeld vanaf verschillende parkeerplaatsen. Bij Heerde. Eerst bij het hertenpark. Vandaar kwam ik op de heide,de render klippen. De heide is nu uitgebloeid.
Toen naar de uitkijktoren op de Haelberg.
En ook nog naar de voederplaats van de wilde zwijnen.
Ik heb vooral meegelezen en natuurlijk jullie foto’s bekeken. Veel reageren kwam er niet van. Veel drukke en chaotische werkdagen deze week.. Hoop niet dat dit (net als vorig jaar) weer in een ruk zo doorgaat tot de zomervakantie..
Sterkte Mandyy, let goed op jezelf en probeer te wandelen tussen door.
Mandyy
Geplaatst: 17-09-21 08:32
Deze week is het gelukkig nog gelukt om in de pauzes te wandelen. Op gisteren na, toen heb ik de pauze doorgewerkt en m’n teamlunch moeten afzeggen. Na werk ook nog 1x gaan wandelen (kort rondje) en 1x geskeelerd.
Zou vandaag met een vriendin een klompenpad lopen, maar helaas moest zij afzeggen. Heb daarvoor in de plaats morgen met een andere vriendin afgesproken voor een High Tea, waardoor ik vandaag boodschappen, huishouden en pony moet doen en wandelen er denk ik bij in schiet.
Hopelijk zondag met vriend weer een leuk rondje. We hebben nog geen plannen maar is ook onze enige weekenddag samen, dus even kijken nog wat we gaan doen.
pien_2010
Geplaatst: 17-09-21 13:19
EN I am back.... ...met dinnetje uit Nl 10 km gewandeld