Door alle suikers die je inneemt, raak je daar aan verslaafd.. Nu kick je in feite op een zware manier daar ook direct van af.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sandra schreef:Ik vind CB wat betrefd ideaal om mijn (ongezonde) eetpatroon te doorbreken.
Door alle suikers die je inneemt, raak je daar aan verslaafd.. Nu kick je in feite op een zware manier daar ook direct van af.

(heb je geen hongerklappen meer omdat je 3 goede maaltijden eet en idd van suiker afkickt).
 (heb je geen hongerklappen meer omdat je 3 goede maaltijden eet en idd van suiker afkickt).                                                         
 ) heb ik een tussenweek waarbij ik wel mag avondeten op een verantwoorde manier.
) heb ik een tussenweek waarbij ik wel mag avondeten op een verantwoorde manier.  

Mandy517 schreef:Die shakes klinken mij nu ook wel goedHeb dus dezelfde vraag als Dais
 . Ondanks dat ik gister uit eten ben geweest met mijn vader, niets aangekomen omdat ik gewoon de rest van de dag normaal had gegeten.
. Ondanks dat ik gister uit eten ben geweest met mijn vader, niets aangekomen omdat ik gewoon de rest van de dag normaal had gegeten. 

(paar appeltjes en wat bananen en daar hield het mee op helaas).
 (paar appeltjes en wat bananen en daar hield het mee op helaas). 

(en als ik savonds laat thuis kom vaak nog een soepje).
 (en als ik savonds laat thuis kom vaak nog een soepje).                                                         

)
 )  

Ik ga vaak rond het avondeten juist sporten omdat m'n sportmaatje dan het beste kan qua tijd, en dan eet ik voor ik wegga een tussendoortje en als ik thuis ben ga ik m'n eten klaarmaken. Dan is het ook al na achten vaak eer ik eet.
 Ik ga vaak rond het avondeten juist sporten omdat m'n sportmaatje dan het beste kan qua tijd, en dan eet ik voor ik wegga een tussendoortje en als ik thuis ben ga ik m'n eten klaarmaken. Dan is het ook al na achten vaak eer ik eet.                                                         

ook heel fijn dat je niet bent aangekomen
 ook heel fijn dat je niet bent aangekomen 
 Maar dan kijk ik naar de foto en merk ik toch wel dat ik toch nog steeds een héél ander beeld van mezelf heb...
 Maar dan kijk ik naar de foto en merk ik toch wel dat ik toch nog steeds een héél ander beeld van mezelf heb...  
                                                          En jij ziet er heel goed uit hoor!
  En jij ziet er heel goed uit hoor! kan dat?
 kan dat?                                                          
  ze is ook echt super lief
 ze is ook echt super lief 
 .
.                                                         
 En daar kun je zeker last van hebben
  En daar kun je zeker last van hebben  Gisteren en vandaag heb ik ook ongezond gegeten en ik heb hetzelfde. Mijn buik maakt ook heel veel herrie
 Gisteren en vandaag heb ik ook ongezond gegeten en ik heb hetzelfde. Mijn buik maakt ook heel veel herrie