Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Inga schreef:Ik heb nu bijna een jaar geleden de kapper de vrije hand gegeven. Vriendje was er niet erg blij mee: Van lang roodbruin haar naar kort en grjis. Zelf vond ik het fantastisch, dat lange haar was toch dood en moest er sowieso af, alleen er is iets meer af dan nodig was. Nu een jaar later wit blond en ondertussen weer wat uitgroei.
Maar ik krijg de laatste tijd van veel mensen (familie/vrienden/collega's) de opmerking dat ze donkerder haar mooier bij mij vinden staan. Nu is deze haarkleur ook niet de aller goedkoopste en zit ik te denken naar hoe nu. Heeft iemand ervaring met lowlights in asblond haar met uitgroei (zodat dat mooier overloopt inelkaar en meer richting de balayage gaat)?
Hylkje schreef:Goedemiddag iedereen.
Sorry dat ik zo binnen val maar hoe lang zit je bij de kapper voor knippen en meerdere kleuren verven.
Heb voor donderdag om half 5 een afspraak en moet savonds om 19.00 bij een school zijn voor een voorlichting voor mijn dochter.
Zou ik dit redden?
LiiNd_Y schreef:Hylkje schreef:Goedemiddag iedereen.
Sorry dat ik zo binnen val maar hoe lang zit je bij de kapper voor knippen en meerdere kleuren verven.
Heb voor donderdag om half 5 een afspraak en moet savonds om 19.00 bij een school zijn voor een voorlichting voor mijn dochter.
Zou ik dit redden?
Ik zelf zit dan zeker 2 a 2,5 uur
Djoopie schreef:_Inga schreef:Ik heb nu bijna een jaar geleden de kapper de vrije hand gegeven. Vriendje was er niet erg blij mee: Van lang roodbruin haar naar kort en grjis. Zelf vond ik het fantastisch, dat lange haar was toch dood en moest er sowieso af, alleen er is iets meer af dan nodig was. Nu een jaar later wit blond en ondertussen weer wat uitgroei.
Maar ik krijg de laatste tijd van veel mensen (familie/vrienden/collega's) de opmerking dat ze donkerder haar mooier bij mij vinden staan. Nu is deze haarkleur ook niet de aller goedkoopste en zit ik te denken naar hoe nu. Heeft iemand ervaring met lowlights in asblond haar met uitgroei (zodat dat mooier overloopt inelkaar en meer richting de balayage gaat)?
Ik heb asblond haar en highlights op een natuurlijke manier door mijn haar heen, wel vrij blond en dus geen lowlights. Meestal groeit het vrij natuurlijk uit en staat het echt niet lelijk behalve dat mijn haar zonder highlights steeds slapper wordt. Mijn haar is wel vrij kort.