[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 15:21

Staat je super goed Cherry!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 15:24

Wauw, mooie meid ben je Dreamy!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 17:32

Ik heb nu bijna een jaar geleden de kapper de vrije hand gegeven. Vriendje was er niet erg blij mee: Van lang roodbruin haar naar kort en grjis. Zelf vond ik het fantastisch, dat lange haar was toch dood en moest er sowieso af, alleen er is iets meer af dan nodig was. Nu een jaar later wit blond en ondertussen weer wat uitgroei.

Maar ik krijg de laatste tijd van veel mensen (familie/vrienden/collega's) de opmerking dat ze donkerder haar mooier bij mij vinden staan. Nu is deze haarkleur ook niet de aller goedkoopste en zit ik te denken naar hoe nu. Heeft iemand ervaring met lowlights in asblond haar met uitgroei (zodat dat mooier overloopt inelkaar en meer richting de balayage gaat)?

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:24

Goedemiddag iedereen.
Sorry dat ik zo binnen val maar hoe lang zit je bij de kapper voor knippen en meerdere kleuren verven.
Heb voor donderdag om half 5 een afspraak en moet savonds om 19.00 bij een school zijn voor een voorlichting voor mijn dochter.

Zou ik dit redden?

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:46

_Inga schreef:
Ik heb nu bijna een jaar geleden de kapper de vrije hand gegeven. Vriendje was er niet erg blij mee: Van lang roodbruin haar naar kort en grjis. Zelf vond ik het fantastisch, dat lange haar was toch dood en moest er sowieso af, alleen er is iets meer af dan nodig was. Nu een jaar later wit blond en ondertussen weer wat uitgroei.

Maar ik krijg de laatste tijd van veel mensen (familie/vrienden/collega's) de opmerking dat ze donkerder haar mooier bij mij vinden staan. Nu is deze haarkleur ook niet de aller goedkoopste en zit ik te denken naar hoe nu. Heeft iemand ervaring met lowlights in asblond haar met uitgroei (zodat dat mooier overloopt inelkaar en meer richting de balayage gaat)?

Ik heb asblond haar en highlights op een natuurlijke manier door mijn haar heen, wel vrij blond en dus geen lowlights. Meestal groeit het vrij natuurlijk uit en staat het echt niet lelijk behalve dat mijn haar zonder highlights steeds slapper wordt. Mijn haar is wel vrij kort.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:18

Hylkje schreef:
Goedemiddag iedereen.
Sorry dat ik zo binnen val maar hoe lang zit je bij de kapper voor knippen en meerdere kleuren verven.
Heb voor donderdag om half 5 een afspraak en moet savonds om 19.00 bij een school zijn voor een voorlichting voor mijn dochter.

Zou ik dit redden?

Ik zelf zit dan zeker 2 a 2,5 uur ;)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:20

Je kunt beter de kapper zelf even bellen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:21

LiiNd_Y schreef:
Hylkje schreef:
Goedemiddag iedereen.

Zou ik dit redden?

Ik zelf zit dan zeker 2 a 2,5 uur ;)

Ik moest langer zitten zelfs. :P

Ik heb zo gaaf kleurtje nu in mijn haar... probeer morgen foto te maken <3 moet even in juiste licht...

Maar jeetje kappers hebben echt moeite met "mag maar beetje eraf".. kan wel janken hoe kort het is

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:15

Dames, ik zit hier te twijfelen.

Ik ben mijn haar aan het laten groeien, maar ik kan er nu zo een schaar in zetten omdat ik er écht NIKS mee kan. Het zit flut.

Met lang haar mis ik het vlechten, meerdere manieren om te stijlen, maar kort haar stond mij ook pittig. Alleen ik kon daar niks mee vlechten of écht mooi elegant stijlen.

What to do?

Ik met lang haar:

Afbeelding

Kort haar:

Afbeelding

Nu:

Afbeelding

-O- -O-

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:22

Ik heb precies hetzelfde gehad als jou 2 jaar terug. Ik heb het gewoon weer laten groeien en nu is het weer op een mooie lengte. De lengte waar je nu op zit is inderdaad echt een flutlengte. Maar dat komt vanzelf weer goed. :(:)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:13

Ik vind t korte je echt geweldig staan!
En idd je kan er een stuk minder mee dan lang.. Het houdt n beetje op na krullen en stijlen maar vind t je zo geweldig staan dat ik dat persoonlijk voor lief zou nemen

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 15:50

Hallo Dames mag ik even binnen vallen?

Vandaag zag ik ergens een babyliss airdryer voorbij komen.
Nou lijkt mij dit ideaal om aan te schaffen, maar vind het een boel geld om dit zo maar te doen.

Ik vind het stylen van mijn haar vrij lastig, ik heb heel dik en veel haar wat een redelijke slag geeft. Ook heb ik heel veel last van pluis... :')
Daarom draag ik mijn haar vrijwel nooit los, behalve als het echt stijl is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 16:11

En je vraag is? :))

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 16:31

Of iemand ervaring heeft met een airdryer :P

En anders tips om mijn haar te stylen

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:55

Djoopie schreef:
_Inga schreef:

Ik heb asblond haar en highlights op een natuurlijke manier door mijn haar heen, wel vrij blond en dus geen lowlights. Meestal groeit het vrij natuurlijk uit en staat het echt niet lelijk behalve dat mijn haar zonder highlights steeds slapper wordt. Mijn haar is wel vrij kort.

Bedankt voor je reactie! Mijn eigen haarkleur is donkerblond/bruin dus natuurlijk is de uitgroei niet echt. Ik ga de volgende salarisronde maar naar de kapper, kijken wat die er van kan maken

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 18:29

Jamiefris schreef:
Of iemand ervaring heeft met een airdryer :P

En anders tips om mijn haar te stylen

Misschien een stijlkam? Werkt blijkbaar erg goed!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:54

Stijltang heb ik wel en kan ik ook aardig snel mee maar zou graag iets willen wat op nat haar kan

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:57

Jamiefris schreef:
Stijltang heb ik wel en kan ik ook aardig snel mee maar zou graag iets willen wat op nat haar kan

Stoppen met je haar stijlen, daar gaat het dood/droog van en gaat het nog meer pluizen.

Ik stijl het nu 4 jaar niet meer en ik kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik dat toen wel deed. :n

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 22:31

Gebruik hem ook maar heel af en toe hoor :o met hele goede spray en heb een goede stijltang

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:15

Hoi bokkers,

Ik heb een vraag over mijn haarkleur. Ik kleur al jaren mijn haar goudblond met een pakje van Guhl °82 (van nature is mijn haar donkerblond met een rode gloed). Op dit moment is het deze kleur (foto's in link i.v.m. de grootte):
https://i.imgsafe.org/d8ef9a71ef.jpg
https://i.imgsafe.org/d8f11df227.jpg

Ik zou het heel graag wat voller van kleur willen hebben, wat meer koperblond à la Emma Stone, zoals dit:

Afbeelding

Is het mogelijk om, door middel van zelf mijn haar te kleuren (arme student :')), dit resultaat te bereiken? En wat voor kleur is dan aan te raden?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:55

Ik denk het wel. Al vrees ik wel dat je zeer zorgvuldig je kleur zal moeten kiezen en het niet te lang in moet laten trekken om te voorkomen dat het vooral erg rood wordt.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:28

Ik vind wat je nu hebt ook al een hele mooie kleur

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:37

Mijn grootste angst is inderdaad ook dat het vuurtoren rood of oranje wordt.. :')

Dankjewel Yenni, ik vind de kleur zelf ook wel mooi, maar ik zou hem wel wat 'heftiger' willen. Er zit nu vooral veel kleurverschil tussen de aanzet van mijn haar en de punten; de punten zijn véél blonder Daar stoor ik mij echt mateloos aan.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 15:09

Die loreall kleuring is niet heftig en pakt erg mooi heb die zelf ook gehad..
Maar shoot hoe heten die nou.. Ze zouden ook 'goed' voor je haar zijn.. Soort dik melkpak

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 15:49

Bedoel je de L'oreal Casting Creme Gloss soms? Daar zat ik toevallig net naar te kijken. Ze hebben er veel verschillende soorten kleuren en tinten van, alleen het enige nadeel is dat het na 28 wasbeurten verdwenen is (al kan dat ook een voordeel zijn, mocht de kleur niet helemaal goed uitpakken!). Deze leek mij wel mooi, al is hij wel érg rood (en donker?) misschien:

Afbeelding