Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 19:54

Leuk! :D

Ik wil deze weekend ook eens nieuwe beha's passen en vooral die van marlies dekkers. :P

Vorig jaar had ik wel een blunder gemaakt met beha's passen. Toen pakte ik ene fel gekleurde beha en het was ook een beetje opgevuld en ik ging hem passen. Een verkoopster vroeg aan me of ik soms bikini wou kopen en ik zei, nee, ik wil alleen een beha kopen. Toen schaamde ik me wel voor mijn stomme fout. :o Ik ziet echt geen verschil tussen gewone beha en voorgevormde bikini-top met beugels. Hebben meer mensen dat ook?

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 20:24

Hallo!
Ik heb gisteren weer 2 mooie bh's gekocht van Marie Jo!!
Een wit/creme en dezelfde in het zwart! Ze zitten echt super goed. 75E, dat moet ik nu onthouden als ik van dit merk een bh ga kopen!
Deze is het:
Afbeelding

Ze waren wel duur €70,- per stuk....
Heb er dus nog maar geen string bijgekocht..... Nu wel een beetje spijt van maar ok!

absque_dubio

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 20:53

Allemaal nog bedankt voor de tips!
Gister een hele lading bh's gepast, in alle soorten en maten. En uiteindelijk 1 meegenomen in maat 70D die goed zat. Hij is wel niet zo mooi, maar hij zit tenminste wel perfect. :D

Boncho, die is gaaf zeg! :oo

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 21:11

@boncho: Ooh ja Avero! mooi model. heb ik ook! Zit geweldig :D
Overigens... ik heb er een minislip bij die kosten maar 27,95... volgens mij is de rest rond de 40/50 euro! echt erg idd!

Ik draag alleen maar Marie-Jo eigenlijk! Tani is hetzelfde model als avero, dat is tot nu toe het enige model waarbij ik écht geen klachten krijg :D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:36

Zijn hier misschien ook dames die een bikini van die Bravissimo site hebben besteld??

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 17:08

ik :D
meerdere zelfs!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:39

De PB is gezonden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:57

Ik vind die bh's op die site er allemaa zo huge uitzien! :=
Het zijn tuurlijk ook wel grote maten, maar ze zien er zo mega uit.
En kan ook niet goed zien of ze nou voorgevormd zijn?!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 19:59

Nee daar zit ik ook mee Sharona87, ik wil nl niet voorgevormd hebben...

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:45

En ik wil juist voorgevormde beha. :D

Dat geeft meer steun en dat kan ik goed merken. Mijn borsten komt beter uit met voorgevormde beugelbeugel dan met slappe beha haha. :P

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:55

Ik vind t ook veel mooier hoor daar niet van, maar ik vind het echt niet lekker zitten. Ik krijg er gewoon hoofdpijn van.
Misschien komt het ook omdat ze me gewoon niet goed passen hoor :=

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:45

Voorgevormde zijn er niet zo heel veel waaraan je het niet duidelijk ziet. Als je twijfeld mag je mij een PB sturen ben er laatst nog geweest en ken de meeste modellen wel.

roxiie hoofdpijn kan ook goed komen omdat je de verkeerde BH draagt waardoor je last krijgt van je nek. Ik draag geen voorgevormde maar heb wel twee die anders zijn uitgesneden waardoor ik een wat diepere V-hals aan kan of een grote vierkante hals ofzo.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 22:51

Ook ik moet voorgevormd, maar dit ivm zichtbare piercings die niet voor iedereen geschikt zijn :+
http://www.bravissimo.com/images/produc ... bla_lp.jpg
deze is kwijlllllbaaarrrrr....
hoe werken die maten? iemand nog nederlandse online shop met grote formaten?
edit: iemand misschien idee waar je GOED je maat op kan laten meten? ik vind livera en hunkemoller niet zo... en sandrabra hebben alleen oma bh's @ the moment :\

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 23:50

xDramaQueen schreef:
Ook ik moet voorgevormd, maar dit ivm zichtbare piercings die niet voor iedereen geschikt zijn :+
edit: iemand misschien idee waar je GOED je maat op kan laten meten? ik vind livera en hunkemoller niet zo... en sandrabra hebben alleen oma bh's @ the moment :\

Nederlandse shops hebben meestal geen smalle omvang dus afhankelijk van je omvang zijn er diverse zaken in NL waar je dan wel terecht kunt.

Engelse maten op een rij
60=28
65=30
70=32
75=34
enz.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:22

thanks voor de maten, volgens mij heeft bravissimo mijn maat niet :+ weet je misschien ook die van die broekjes?
edit: yeah had ik een mooie zijn de broekjes uitverkocht :')

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:01

welke maat moet je hebben dan?

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:29

Gevormd = moulded in het engels. ;)

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:46

bij sommige bh's staat als ze dus voorgevormd zijn ook vaak "padded"

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 14:26

Ik ben vorige week weer goed geslaagd met één bh van Chantelle (mijn favoriete merk! :+: ) en ééntje van Huit.
Ik weet niet of jullie het merk 'Sapph' kennen? Gaat helaas maar tot D, maar valt wel vrij groot want ik kan er met mijn E gemakkelijk in, en heeft hele leuke modelletjes!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:45

Boncho schreef:
Hallo!
Ik heb gisteren weer 2 mooie bh's gekocht van Marie Jo!!
Een wit/creme en dezelfde in het zwart! Ze zitten echt super goed. 75E, dat moet ik nu onthouden als ik van dit merk een bh ga kopen!
Deze is het:
Afbeelding

Ze waren wel duur €70,- per stuk....
Heb er dus nog maar geen string bijgekocht..... Nu wel een beetje spijt van maar ok!

pff ja als ik dat nou ook had maar 70 euro is voor mij bijna een halve maand leven :S dat heb ik gewoon echt niet. :( (das bij mij ook altijd het probleem met bh's kopen... bedoel de zeeman enzo zijn wel oke maar niet echt super :S)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:19

Een goede BH is wel belangrijk voor je eigen lichamelijke gezondheid. Beter 2 goede in een half jaartje dan een heleboel slechte. Kijk eens op http://www.brastop.com minder keuze en ook wat geluk hebben maar dan heb je vanaf 15/20 euro ofzo een bh van een duur merk. Alleen dan heb je modellen van vorig jaar. Brastop koopt ze op van leveranciers wat er over blijft zeg maar. Soms hebben ze dus geen 32 meer of geen F er tussen.
http://www.brastop.com/SetDetails.aspx? ... tte_Floral
deze is maar 20 euro

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:32

Ik heb ook nooit bespaard op bh's, doe ik nog steeds niet. Moet ik er wel bij zeggen dat ik gerust een paar jaar met een BH doe, ik koop niet eens elk jaar nieuwe. Goede kwaliteit BH's doe je ook echt veel langer mee (bijv prima donna, 1tje draag ik al 5 jaar...)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:38

ja zeker ik wil dr ook in princiepe niet op sparen...maar ik koop gewoon bijna nooit iets kwa kleding ook dit niet daar t voor mij gewoon betekent dan niks te eten te hebben ofzo...en das natuurlijk wel net ietsje belangrijker (en dan ga ik nog voornamelijk naar de aldi enzo) dus ook niet dat ik echt veel luxe koop:) maar 15/20 euro gaat nog wel!! :) bedoel hunkemuller vind ik vaak ook zoooooooo mooi mja :( ik ga die site eens bekijken:D

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:41

Fairytail schreef:
xDramaQueen schreef:

Nederlandse shops hebben meestal geen smalle omvang dus afhankelijk van je omvang zijn er diverse zaken in NL waar je dan wel terecht kunt.

Engelse maten op een rij
60=28
65=30
70=32
75=34
enz.

dus 80/85 is 36/38???

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:45

Ik wil ook liever niet besparen op een bh!
Het moet goed zitten en ik moet er geen klachten van krijgen!
Die bh's van Marie Jo die ik vorige week gekocht heb zijn echt super!! Ze zitten erg lekker. Helemaal happy dus!