Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 16:43

Breghje schreef:
Precies wat ik wilde zeggen, mooie meid ben je Sheran!!

En bij mij....wees de weegschaal vanmorgen 56.6 aan!!!!!!! Het werkt dus!!! Ik hoef nu ook veel minder vaak naar het toilet (met een pouch is 5-8x per dag normaal) gisteren dus 3x. Ik heb ook minder honger, kan normaal eten nu (er is ook even geen stress, ook wel eens fijn) en gebruik de nutridrink nog ter ondersteuning zolang ik niet op mijn streefgewicht zit. En misschien nog wat extra kilo's erbij als buffer. Ofzo.

Dus de Benefiber is een schot in de roos?
En hoeveel gebruik je nu?
Fijn hoor!!!
Hoeveel nutri gebruik je?

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 21:46

natural_ schreef:
Misschien raar, maar probeer de pil! Ik nam hem niet voor die rede, maar het helpt perfect bij mij..

@ Aleida: Hoe lang ben je en hoeveel weeg je als ik vragen mag?? Lachen

Ik ben vandaag bij de dokter geweest:
Ik ben precies 1.76 meter lang (ik dacht altijd dat ik veel kleiner was Bloos ), en ik week 42,5 kilo.
Ik ben meteen doorverwezen naar een diëtiste omdat ik extreem ondergewicht heb, en heb net een dieet-lijst ontvangen om mee aan de slag te gaan. Ik moet daarmee een halve kilo per week aankomen (ongeveer). Ik mag op school niet meer meedoen aan gym, en ook niet meer dansen Verdrietig . Dat vind ik echt rot, maar als ik er beter door wordt... De volgende stap is niet meer naar school mogen fietsen, en (!!) niet meer paardrijden...! Ai, ik prop me al vol bij die gedachte! Tong uitsteken
Ik moet niet eens veel meer eten, maar vooral meer vetten (extra boter), en meer melkproducten zoals yoghurt.
Zo, dat was even mijn update Lachen
Iedereen succes gewenst met aankomen, het moet ons lukken! Knipoog

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 22:46

Dat is inderdaad wel licht ja...

Wat eet je nu voornamelijk dan wat voor meer gewicht zorgt?

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 20:38

Hoi allemaal!!

Alweer een tijdje terug dat ik iets van me heb laten horen, heb wel even bijgelezen en gezien dat er heel veel nieuwe mensen zijn Knipoog
En de foto's van Sheran natuurlijk, die erg mooi zijn!!
Zelf ben ik in tussen tijd 1 kilo aangekomen, ik weeg nu bijna 53 kg en ben daar ontzettend blij mee!!

Verder had ik nog een vraagje aan jullie allemaal: of jullie deze enquete willen invullen: [STW] [ENQ] uitgebreide enquete over gewicht

Ik doe nl. mijn profielwerstuk over oa. de invloed van sport en de erfelijkheid op iemand snel aankomt of afvalt.
Alvast bedankt!!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 00:18

Hey,

Maf is dat he, zoveel kunnen eten en toch niet aan kunnen komen..!
Ik heb er zelf ook altijd 'last' van gehad en werd er ook door gepest enzo.
Door middel van de pil ben ik er van af.
Maar.. ik vind mezelf nu echt dik worden! Clown Ik blijf namelijk nog steeds super veel eten, maar nu beginnen de vetjes zich toch te stapelen. Huilen van het lachen

Ik ben btw 1.76 lang, en (na dit weekend Clown ) 63 kilo.
Als ik 58 weeg voel ik me daar het prettigst bij. Ja

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 11:55

Marloez: ik vind je nog steeds niet te zwaar, hoor *LOL*. Maar als je je prettiger voelt bij 58 kilo lijkt me dat toch een beter gewicht... Ik ben 1.78 en ik moet van het ziekenhuis op minstens 65 kilo komen.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 12:32

Tja het ligt denk ik ook een beetje aan iemands bouw. Lachen (Ik ging net op de weegschaal staan en weeg 62 btw Huilen van het lachen )

En misschien dat ze in het ziekenhuis ook een iets hoger gewicht opgeven zodat je wat reserves hebt en niet meteen weer in je oude gewicht valt als je een paar dagen ziek bent ofzo? Haha!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 12:35

Dat zou kunnen natuurlijk. *pakt BMI-meter*
Ik moet, om een gezond gewicht te hebben, minstens 61 kilo zijn en maximaal 80 Bloos! kilo.
Als ik op mijn huidige gewicht blijf moet ik krimpen tot minimaal 1,62 en maximaal 1,39 Tong uitsteken

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 12:59

Haha, ja dat maximale is wel erg overtrokken hoor. Clown Als ik mijn maximale gewicht zou wegen dan had ik écht wel overgewicht en was ik niet gezond. Nagelbijten / Gniffelen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-08 12:23

Ai, gisteren afspraak met dietiste gemist wegens verkeerd noteren Bloos

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:34

Zou ik me mischien ook mogen melden hier? Schijnheilig

Ik moet namelijk ook aankomen. Ben 1.66, weeg 38.5 Nagelbijten / Gniffelen
Zit nu bij diëtiste en bij het ziekenhuis en moet nu minimaal 1 pond per week aankomen. Hoop dat het me lukt!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 14:35

1 pond per week? Oef, dan heb ik nog een lange weg te gaan! (ik weeg momenteel evenveel als jij en ben 12 cm langer). Maar natuurlijk mag je je hier melden! Het is hier alleen wel rustig momenteel Tong uitsteken

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:43

Zo he! Hoe komt het dat je zo'n laag gewicht heb dan? Bloos!

Ik vergat vaak te eten en zat in een hele erge stress periode.
Ook eet/at ik haast geen vet en dat soort dingen.
Ik wil trouwens wel op een gezonde manier aankomen en niet door alleen maar chips en patat naar binnen te proppen.
Iemand tips? Huilen van het lachen
Weet trouwens niet of het me gaat lukken om 1 pond per week aan te komen. Nagelbijten / Gniffelen

Vind het ook erg bagger dat ik gewoon niet mag sporten, voel me zo nutteloos, zelfde probleem?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 15:00

Ik verteer vet waarschijnlijk niet goed Lachen Dat zijn ze nu aan het onderzoeken.

Mijn dietiste verbiedt me het sporten niet. Sporten is wel goed - je krijgt er ook honger van en je bouwt je spieren op Lachen En sporten is voor iedereen gezond.

Jodiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:38

Bluem schreef:
Ja, ik meld me ook.
Bij mij ligt het vooral aan het feit dat ik heel veel niet lust. Ik probeer nu regelmatig vlees te eten/proeven, stap voor stap want forceren werkt niet. Ik ben trouwens ong. 1m70, gewicht was zo'n 52 kilo maar wegens eens serieus ziek zijn was dat tot 48 gezakt. Inmiddels zit ik terug rond 51, streefgewicht is 55. Lachen

Ja, ik lust ook niet veel, maar ik eet vrij veel maar wordt echt gewoon niet dik & kom geen gram aan! Tong uitsteken
Ik ben nu ongeveer 1.65m en 36 kilo...
3 jaar geleden was ik 25 kilo. Maar ben toen in 3 maanden ruim 10 kilo aangekomen Haha!

Als ik een broek wil kopen bij 'grote' winkels zoals de Only etc. dan is de lengte goed maar hij zit echt gewoon veeel te wijd.
Daarom moet ik maar broeken halen bij de kinder H&M Huilen . De shirtjes&jurkjes pas ik wel.
Ik wil heeeeeel graag aankomen maar het lukt gewoon niet Boos!

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:18

Sheran schreef:
Ik verteer vet waarschijnlijk niet goed Lachen Dat zijn ze nu aan het onderzoeken.

Mijn dietiste verbiedt me het sporten niet. Sporten is wel goed - je krijgt er ook honger van en je bouwt je spieren op Lachen En sporten is voor iedereen gezond.

Word je nog wel regelmatig ongesteld dan, die blijft namelijk bij mij wel uit. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:15

Pfffff morgen moet ik meten en wegen Scheve mond
Zie er echt ongelofelijk tegenop...

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:18

nu ik dat woord ongesteld hoor,, dat ben ik ook nog niet (wordt in maart )... zit me ook niet helemaal lekker Gaaaap

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:28

ik ben 14 jaar en 1,72 en weeg 42 kilo, ik heb geen anorexia. En ik wil juist graag aankomen, ik eet best veel, maar ik word gewoon niet dikker. Ik hoop dat ik binnenkort 45 kilo weeg maar, ik ben in een half jaar 1 kilo aangekomen.. gaat dus niet echt lekker snel.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 23:47

Brittol schreef:
Sheran schreef:

Word je nog wel regelmatig ongesteld dan, die blijft namelijk bij mij wel uit. Nagelbijten / Gniffelen

Ow ja, ongesteld ben ik wel. Auwww wat doet dat zeer altijd...

Lekker druk weer hier, gezellig! Haha!

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:05

ik meld me ook maar weer eens..

ik ben 25 1.69 en weeg 53 kg (met kleren)..ook ik ben dus te licht...

nu mijn probleem...ik ben een hele secure eter..
ik eet alleen als ik echt honger heb...sta veel onder stress en vergeet ook nog weleens te eten...
verder lus ik geen chips enzo...en hou ik ook niet van kant en klare eten...(liever uit de tuin dan uit een pot)..
ik heb me weleens afgevraagt of ik een eetstoornis heb...maargoed ik kots het niet uit..en voel me ook niet dik..
maargoed moet er ook niet aan denken dat ik mezelf de hele dag moet volproppen....
en oja ik vind het ook ranzig andere mensen te zien eten en helemaal als ze geen manieren hebben (ik vind al gauw iets ranzig) alhoewel ik het van kinderen wel weer kan hebben...
ik weet dat ik moet aankomen want ik ondervind best lichamelijke klachten ..maarja hoe??

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 13:35

Emmaa_ schreef:

Hoe is het gegaan meisje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 15:11

lique schreef:
ik meld me ook maar weer eens..

ik ben 25 1.69 en weeg 53 kg (met kleren)..ook ik ben dus te licht...

nu mijn probleem...ik ben een hele secure eter..
ik eet alleen als ik echt honger heb...sta veel onder stress en vergeet ook nog weleens te eten...
verder lus ik geen chips enzo...en hou ik ook niet van kant en klare eten...(liever uit de tuin dan uit een pot)..
ik heb me weleens afgevraagt of ik een eetstoornis heb...maargoed ik kots het niet uit..en voel me ook niet dik..
maargoed moet er ook niet aan denken dat ik mezelf de hele dag moet volproppen....
en oja ik vind het ook ranzig andere mensen te zien eten en helemaal als ze geen manieren hebben (ik vind al gauw iets ranzig) alhoewel ik het van kinderen wel weer kan hebben...
ik weet dat ik moet aankomen want ik ondervind best lichamelijke klachten ..maarja hoe??

Ben jij officeel te licht dan? Ik ben ook 169 en weeg meestal ongeveer 55 kilo. Ik vind mezelf niet echt te licht, qua beeld vind ik mezelf prima. Ik zou wel iets zwaarder willen zijn, vooral omdat ik het heel snel koud heb en een speklaagje daartegen helpt Pling

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 16:32

ja ik ben te licht...volgens de dokter zou ik toch echt rond de 60 moeten zitten..ik pas ook geen normale broeken maatje 34 past net of xxs..wordt er helemaal hopeloos van

enne offtopic je link in je onderschrift doet het niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 17:21

Broccoli schreef:
Emmaa_ schreef:

Hoe is het gegaan meisje?

1.76,8 in lengte en 57 kilo.
Baalbaalbaalbaal Scheve mond