Macchiato schreef:Mijn piercing jeuktmja het is niet echt een charmante plek om even te gaan krabbelen
niet dat ik sowieso zou doen bij een piercing maar ok
Jeuk is toch juist goed, een goed teken van genezing?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macchiato schreef:Mijn piercing jeuktmja het is niet echt een charmante plek om even te gaan krabbelen
niet dat ik sowieso zou doen bij een piercing maar ok
Lous schreef:Jenkins schreef:ik had mijn navelpiercing in spanje laten zetten, het deed echt helemaal geen pijn. was dan ook voorbij voordat ik het wist.
ik mocht gewoon alles doen, dus zwemmen enz zolang ik de piercing maar goed schoonspoelde.
toen ik weer terug kwam van vakantie ging het een beetje ontsteken maar nadat ik het elke dag met sterilon spoelde ging alles weer soepel.
nu heb ik de piercing al weer een heletijd en heb nooit ergens last van. gewoon afentoe even schoonmaken met sterilon
Sterilon is niet goed, je hebt dan nog geluk dat het zo goed gaat. Je kunt beter spoelen met zoutoplossing.
Ik zou zelf trouwens NOOIT een piercing laten zetten in het buitenland. 9 van de 10 keer zijn die zaken echt te goor voor woorden en 9 van de 10 keet gaat het nog mis ook
Jenkins schreef:waarom is terilon niet goed dan? het ontsmet toch, altijd als ik een beetje last krijg spuit ik wat sterilon erop en is het over. die zaak in spanje waren van mensen uit belgie die we kenden