Dit zijn gewoon mijn inkomsten. Sorry maar niemand werkt toch voor niks???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:inkoop 60 cm incl btw zijn die 1,67 ex verzendkosten.
Overigens vind ik dat als je het proffecioneel in een salon doet dat zeer nette prijzen.
Voor een thuis kapper is het misschien wat prijzig wat dan heb je er verder geen kosten aan.
Wat ik jammer vind is dat er 100 mensen op internet met dit merk werken waarvan een groot deel niet met het orrigineel werk en hele lage prijzen aan houden. Mensen die het thuis doen die er weinig verstand van hebben voor een kleine prijs. En dat ze die gaan vergelijken met mensen wiens vak het is.
pitbullgup schreef:__Nathalie__ schreef:inkoop 60 cm incl btw zijn die 1,67 ex verzendkosten.
Overigens vind ik dat als je het proffecioneel in een salon doet dat zeer nette prijzen.
Voor een thuis kapper is het misschien wat prijzig wat dan heb je er verder geen kosten aan.
Wat ik jammer vind is dat er 100 mensen op internet met dit merk werken waarvan een groot deel niet met het orrigineel werk en hele lage prijzen aan houden. Mensen die het thuis doen die er weinig verstand van hebben voor een kleine prijs. En dat ze die gaan vergelijken met mensen wiens vak het is.
bij ons in de groothandel zijn ze toch echt €1,37 inclusief btw en bij socap ook op de site http://socapnl.submedia.nl/index.php?mo ... folderID=1
voor een iemand met een salon is de prijs reëel maar voor een thuis kapster echt niet