Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldenarrow schreef:Spannend! Ga je onder volledige narcose of met een ruggenprik?
Volgens mij had ik hier trouwens verteld dat ik zo'n last had (toch?). Inmiddels een mri gehad en weer in het ziekenhuis geweest. Mijn kruisband is nog helemaal intact () maar mijn meniscus is wel weer ingescheurd helaas. Het zit zo te zien niet in de weg, dus het wordt ook niet weggehaald. Mocht ik nou last blijven houden van het knoeken en de pijn, dan kan er altijd nog naar een operatie gekeken worden.
Inmiddels is school (en stage) ook weer begonnen en ik merk dat ik op school toch weer erg veel last heb. Het veel in dezelfde houding zitten maakt dat de spieren verkrampen, wat de pijn veroorzaakt. Op stage heb ik daar minder last van omdat ik daar wisselend sta en zit. Het enige nadeel daar is dat ik best een eind moet lopen voor ik er ben, wat ook weer last veroorzaakt. De vraag is dus nu hoe we de verkramping van de spieren op moeten lossen, en of het überhaupt op te lossen valt. Zijn er nog meer mensen die daar last van hebben (gehad)?