Paashaas schreef:Hier staan wat dingen geschreven over de kaakzenuw ea.
Hier staat dat na 6 maanden geen herstel meer is van de zenuw maar gewenning van jezelf er aan.
http://www.drbart.nl/site/kaakgewrichtsklachten
Nou dat is helemaal balen dan.
Komt er opneer dat ik mijn hele leven met deze ... pijn in mijn bovenkaak moet lopen.
Ik zelfs nog geen eens pijnloos eten of poetsen. Echt zo'n gemene pijn en het is ook geen gewone pijn. Het is anders dan anders

Geplaatst: 27-04-10 18:24
               Geplaatst: 27-04-10 18:24				         
 Een jaar geleden kwam ik hier met de melding dat ook ik het traject in zou gaan. Ik heb een onderbeet die operatief teruggezet gaat worden. Na lang wikken en wegen heb ik besloten het toch te doen, al zag ik er enorm tegen op.
 Een jaar geleden kwam ik hier met de melding dat ook ik het traject in zou gaan. Ik heb een onderbeet die operatief teruggezet gaat worden. Na lang wikken en wegen heb ik besloten het toch te doen, al zag ik er enorm tegen op. 
 Ik wil ook nog ooit trouwen eejh! En niet pas over 2 jaar... Hoelang duurde het  bij jullie dat de beugel eruit mocht na de operatie?
  Ik wil ook nog ooit trouwen eejh! En niet pas over 2 jaar... Hoelang duurde het  bij jullie dat de beugel eruit mocht na de operatie?                                                         

) en eentje die aan de zijkant zat heb ik eruit gehaald. Die zat niet helemaal goed meer & ik kan mn tanden gewoon op elkaar doen. Elastiekjes waren ervoor om mn tanden op elkaar te houden.
 ) en eentje die aan de zijkant zat heb ik eruit gehaald. Die zat niet helemaal goed meer & ik kan mn tanden gewoon op elkaar doen. Elastiekjes waren ervoor om mn tanden op elkaar te houden.

), maar de operatie is geslaagd. Verpleging was geweldig, tot in de OK heb ik nog veel meegekregen (m`n hartritme kwam onder de veertig - echt te laag - dus daar moest even iets aan gedaan worden), daarna mocht ik de roes in en alleen op de uitslaapkamer had ik een beetje pijn. Meteen maar om meer morfine gevraagd en daarna heerlijk geslapen.
 ), maar de operatie is geslaagd. Verpleging was geweldig, tot in de OK heb ik nog veel meegekregen (m`n hartritme kwam onder de veertig - echt te laag - dus daar moest even iets aan gedaan worden), daarna mocht ik de roes in en alleen op de uitslaapkamer had ik een beetje pijn. Meteen maar om meer morfine gevraagd en daarna heerlijk geslapen.  , dus toen toch maar iedere keer bloed uitgespuwd en even een paracetamolletje genomen.
 , dus toen toch maar iedere keer bloed uitgespuwd en even een paracetamolletje genomen.  ). Ik hoop dat ik volgende week nog zo optimistisch ben
 ). Ik hoop dat ik volgende week nog zo optimistisch ben  
  Eerst de verzekering die groen licht moest geven, toen per 1 januari van een nieuw kalenderjaar de juiste tandverzorgingsschaal, daarna een ortho, een tandarts & een chirurg die op één lijn moesten komen...
 Eerst de verzekering die groen licht moest geven, toen per 1 januari van een nieuw kalenderjaar de juiste tandverzorgingsschaal, daarna een ortho, een tandarts & een chirurg die op één lijn moesten komen...  We zijn maar gewoon onze bruiloft gaan plannen. Geen spijt van gehad ook, want op de foto`s oogt de overbeet niet eens zo drastisch. Maar dat moet ieder voor zich weten.
 We zijn maar gewoon onze bruiloft gaan plannen. Geen spijt van gehad ook, want op de foto`s oogt de overbeet niet eens zo drastisch. Maar dat moet ieder voor zich weten.                                                          )
 )