ik heb nu nog 2 strips.. maar ik wil eiglijk strax meteen met een nieuwe beginnen(ik zit nu in mn stopweek)
kan ik dan gwoon dus aan bijvoorbeeld de yasmin gaan en die andere strips weggooien ofso

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:je zegt: je ging aan de microgynon, toen kreeg je puistujes, dus heb je nu maar de diane gekregen? Belachelijk! Dan kreeg je dus puistjes van de pil! Dan had je gewoon op een andere pil moeten overstappen.
En met 30 gram -50 gram had ik het over anticonceptie pillen:).
FlEuRXBoNnY schreef:ja dat heb ik nu idd ook met die broeken, dus ik ga binnekort mooi ff naar de dokter..
ik heb nu nog 2 strips.. maar ik wil eiglijk strax meteen met een nieuwe beginnen(ik zit nu in mn stopweek)
kan ik dan gwoon dus aan bijvoorbeeld de yasmin gaan en die andere strips weggooien ofso
Angelstears schreef:lenn:
ik voel ze zelf niet eens
horen ze echt duidelijk voelbaar te zijn?
en ik heb ook geen echo gehad
moest over een jaar terugkomen en zou er dan een krijgen
noran_nd_me schreef:advies..: naar je huisarts gaan
Nadine240904 schreef:noran_nd_me schreef:advies..: naar je huisarts gaan
Het rare was dat het na dat half jaartje ineens was gestopt!!!
FlEuRXBoNnY schreef:jah ik werd in het begin sochtends ook heel erg misseljk van de microgynon.. maar na een tijdje ging dat wel over, ik ben m ook savonds gaan slikken toen was ik sochtends helemaal niet misselijk meer
bij mij was het alleen niet speciaal in de 1e week.. maar ik ben snel overgestapt op savonds ik denk dat het dan wel scheelt..
shet_loverrr schreef:Hallo
ik heb even een vraag..
ik ben nu 16 jaar..
heb een vriend
maar mn moeder vindt mijn vriend wel aardig maar hij is iets ouder vergeleken met mij..
ik wil graag de pil gebruiken zodat we het toch veilig doen..
hoe zou ik dat moeten vragen aan mijn moeder dat ik de pil wil gaan gebruiken..
welke zou ik dan moeten nemen ?
heel erg bedankt..
Hannanas schreef:Pf sammetje waarom heb je het niet langer de tijd gegeven? Na 5 maanden is je lichaam echt niet weer op orde.
Ik denk dat je pil gewoon nu al betrouwbaar is. Maar je hebt geen vriend dus kan je makkelijk 1 strip zonder sex, zodat je zeker weet dat je daarna beschermt bent.
Nu zal het weer 3-6 maanden duren voordat je lichaam weer aan de pil gewend is. Zodat je lichaam echt weer ongesteld kon worden. Met de pil krijg je alleen maar een bloeding, geen ongesteldheid.
Naar mijn idee had je gewoon lekker pil-loos moeten blijven:).
succes ermee!