Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Setteli schreef:Ik heb het ook via Getwellis. Ik wilde ook niet aan een abonnement vastzitten.
Ik krijg straks na de 4e week ook een 5mg pen. Als ik nog genoeg effect heb, ga ik eerst blijven spuiten met een halve dosis. Of ik hoog op naar 3,75, ook nog een optie.
Na de 4e week eerst eens kijken of ik die 5e dosis eruit kan krijgen. Heb een hele doos met extra naaldjes en ook een doos met insulinenaalden/spuiten.
Suzanne F. schreef:Ipsilonka schreef:Beste mensen, ik heb vandaag een afspraak gehad met de huisarts. Ze willen geen medicatie voor schrijven, wat ik al dacht hoor. Maar ergens is het toch raar. Mijn eigen huisarts doet het niet en bij de eerste de beste kan ik online van alles bestellen als ik maar betaal. Via welk bedrijf hebben jullie de medicatie, waarom heb je voor dat bedrijf gekozen en hoe bevalt het?
Dat is vervelend. Eigenlijk zouden we in de openingspost een overzicht moeten zetten van aanbieders en ervaringen want het is hier al meerdere keren genoemd in het topic.
Ik doe het via Wellis en daarvan vind ik het fijnste dat je elke maand kan pauzeren of stoppen. Ik wilde niet vastzitten aan een abonnement.
Citaat:Naam bedrijf/via huisarts
Betaal je het zelf/wordt vergoed door verzekering
Welk middel heb je voorgeschreven gekregen
Wat zijn de kosten van dit middel
Heb je er nog begeleiding bij en zo ja wat kost dat
Yazen
Zelf betalen
Mounjaro
5 mg spuit (bevat 20 mg) kost ca 250 euro
15 mg spuit (bevat 60 mg) kost ca 380 euro
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Citaat:Naam bedrijf/via huisarts: Getwellis
Betaal je het zelf/wordt vergoed door verzekering : zelf betalen
Welk middel heb je voorgeschreven gekregen: Mounjaro
Wat zijn de kosten van dit middel 2,5 mg € 323,10 - 5 mg € 359,00 - 7,5 en 10 mg € 449
Heb je er nog begeleiding bij en zo ja wat kost dat Nee geen begeleiding. Kan wel chatten met Getwellis
Citaat:Naam bedrijf/via huisarts: Getwellis
Welk middel heb je voorgeschreven gekregen: Ozempic
Wat zijn de kosten van dit middel 249 euro per maand
Heb je er nog begeleiding bij en zo ja wat kost dat Nee geen begeleiding. Kan wel chatten met Getwellis
Suzanne F. schreef:Citaat:Naam bedrijf/via huisarts: Getwellis
Welk middel heb je voorgeschreven gekregen: Ozempic
Wat zijn de kosten van dit middel 249 euro per maand
Citaat:Naam bedrijf
Yazen
Betaal je het zelf
Ik betaal het zelf
Mounjaro
5 mg €249,99 15 mg €395,50
Heb je er nog begeleiding bij en zo ja wat kost dat Ja, 89 euro per maand. Zit er een jaar aan vast, daarna kun je het doen voor 45 euro per maand.
Overgewicht Nederland
Ik betaal het zelf
Ik heb gekozen voor Mounjaro
€ 410 voor 15mg + kosten naaldjes en bezorging
Ja, jaartraject voor € 1.295, voor medische keuring door de arts en iets van 40 uren coaching. Inclusief nieuwe weegschaal van Alurion
Citaat:Naam bedrijf
-
Betaal je het zelf
Ik betaal het zelf
Ozempic
2 mg € 65,-
Heb je er nog begeleiding bij en zo ja wat kost dat Nee
Rennie89 schreef:Helaas afgelopen week niet afgevallen, moet ook ongesteld worden (officieel gisteren maar nog niet geworden) dus idee dat ik meer vocht vast houd. Ook niet aangekomen dus is prima![]()
Zou er mogelijk 0,5 dosis nog in mijn 0,25 pen kunnen zitten? Kan je deze ook doordraaien tot 0,5? Of werkt dat niet zo? Heb 4 x de 0,25 dosis er uit gehaald