SansaS schreef:Dat is fijn te horen! Ik krijg dat na de chemo.
Na deze 4 ac kuren krijg ik 12 keer wekelijks paclitaxel, gecombineer met 4 kuren carboplatin elke 3 weken.
Maar kan best jij een ander type krijgt hoor.
Zal vast anders zijn bij mij ivm hormoon gevoelig.
Ik krijg hierna wel wekelijks heb ik begrepen of zelf 2 wekelijks. Als dat goed gaat.
Bij mij is het een beetje raar gelopen. Toen ik van AVL hoorde dat chemo toch wat kon doen is het allemaal heeeel snel gegaan dus heb niet echt goed kunnen in lezen. Eerlijk gezegd ook bewust niet gedaan. Maar vanaf daar ruim een week later zat ik aan het infuus. En had ik alweer een pet/ct een hart filmpje en bloedprikken gedaan in de tussentijd
Dus ik ben echt aan het ontdekken nu wat kan enz.
Ja afgelopen jaar werd mij gezegd chemo doet niks voor je tumor. Maar als ik toen bij AVL had gezeten hadden ze me toen eerst chemo gegeven dat vertelde die oncoloog wel. Overigens heeft GHZ wel chemo aangeboden maar het verhaal was. Na operatie heb je 79 procent overlevingskans op 10 jaar. Gebruik je antihormoon dan komt daar 7 procent bij. Doen we daar ook chemo naast dan komt daar nog eens 3 procent bij en bij 5procent of meer werd het een advies. Dus antihormoon was het advies en chemo was "mevrouw we bieden het aan maar denk goed na of u voor zo weinig procent dat traject aan wil gaan met zo'n goede prognose al als je het niet doet. Dus toen gekozen om geen chemo te doen. Maar bij AVL hoorde ik dus dat als ik daar gelijk was terecht gekomen zijn mij meteen al chemo zouden geven en dan wel het zelfde traject als nu waarvan ze weten dat het wel wat zou kunnen doen. Dus dat is een heeeel ander verhaal geworden.
Misschien had ik dan ook wel borstbesparend geopereerd kunnen worden. Maargoed achteraf leer je dingen die je als je ze wist anders zou doen maar.