Gruis schreef:Zerena schreef:Welkom Bloemm!
Ik heb ook een ebook van broodje dunner maar het is niet helemaal mijn ding.
Petrichor ik snap je struggles wel, het blijft toch altijd een lastig iets denk ik.
Afgelopen week heb ik ook echt wel wat meer gegeten en dat had ik ook wel even nodig na het ziek zijn (en tijd van de maand)
En dat zie ik terug op de weegschaal.
Deze week 0,3 afgevallen, wat ik dan stiekem toch wel lastig vind.
Maar ja het is er wel af, heb me niet zo slap gevoeld afgelopen week (had wel honger) en dat is ook wel wat waard.
Ik weet ook dat het beter en duurzamer is om langzamer af te vallen, maar “moet” best wel veel en wil eigenlijk ook het liefst wel morgen 10 kwijt zijn.
Ughal die struggles.
Wat goed dat je zo goed hebt gegeten nadat je ziek was! Fijn dat je eetlust weer een beetje is teruggekomen. Dat is echt even belangrijker dan de weegschaal.
Bij mij is het nog steeds weg, loop na een week nog steeds te kwakkelen qua griep en ben in februari 3,2 kilo afgevallen... Van 64 naar 60.8. Mijn einddoel is 58.5, maar dit is niet de snelheid waarmee ik het in gedachten had...
Oh jullie ook al ziek..
Ik heb inmiddels sinds donderdag koorts. Eetlust compleet weg. Ben 2kg afgevallen sinds toen. Hartstikke fijn voor de weegschaal, maar is niet gezond...
Wil wel weer meer weten, maar krijg het gewoon niet op. Had nu ook eigenlijk maar een kleine maaltijd klaargemaakt net, maar na de helft daarvan gewoon misselijk.
Wat doet bij jullie de truuc om weer meer te gaan eten?