Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:@Zebrastreep , ik was met mijn post vrijwilligers aan het werven om bij het evenement te helpen![]()
Ik ben bij de Challenge Almere posthoofd op 1 van de verzorgposten op het fiets parcours.
Atleten fietsen voorbij en je voorziet ze van water , sportdrank , gel , reepjes en banaan
maaikemuis schreef:Eigenlijk hè, eigenlijk… moet je hem voorzien van zebrastrepen
IMAY1990 schreef:Ik weet een goeie deal. Als jij bij mij op de post komt helpen 15 Juni dan kom ik in September bij jou helpen, mits het niet 5 t/m 7 September is.
Time2Tri schreef:IMAY1990 schreef:Ik weet een goeie deal. Als jij bij mij op de post komt helpen 15 Juni dan kom ik in September bij jou helpen, mits het niet 5 t/m 7 September is.
Daar kom ik nog op terug .Waar is trouwens 15 juni ?
Even afwachten tot de uitnodigingen vanuit de NTB eruit gaan voor de officials![]()
Challenge Almere is 13-9-2025
Thami schreef:Cool Maaike!
Het motiveert echt goed om een doel te hebben met fietsen vind ik! Ga je met een gericht trainingsprogramma werken, bijvoorbeeld Join?
maaikemuis schreef:Ik heb inderdaad een doel nodig, anders blijf ik maar een beetje buitenspelen in het bos zonder echt iets te verbeteren. Ik ben een paar jaar geleden terechtgekomen bij de man die mijn bikefittings doet. Hij is triatleet en naast bikefittings doet hij ook heel veel met training. En ondanks dat ik waarschijnlijk een van mensen ben met de minste aanleg tot topsport en gravel een discipline is waar hij de lol niet van inziet, wil hij aan de slag om mij de beste versie van mijzelf te laten worden. Ik ben heel benieuwd