Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellex schreef:Zal hier inderdaad ook niet snel opkijken van poep of kots door mijn werk, erger dan dat is gewoon 100% niet mogelijk![]()
Wat een verhaal van jouw collega Rebel_Jits
Primavera schreef:Bellex schreef:Zal hier inderdaad ook niet snel opkijken van poep of kots door mijn werk, erger dan dat is gewoon 100% niet mogelijk![]()
Weet je dat zeker?
Hier vanmorgen wakker geworden en erachter gekomen dat het hondje ziek is geworden en diarree heeft gehad. Om er vervolgens achter te komen dat de robot stofzuiger heel fanatiek zijn ochtendronde heeft gedaan![]()
Primavera schreef:Bellex schreef:Zal hier inderdaad ook niet snel opkijken van poep of kots door mijn werk, erger dan dat is gewoon 100% niet mogelijk![]()
Weet je dat zeker?
Hier vanmorgen wakker geworden en erachter gekomen dat het hondje ziek is geworden en diarree heeft gehad. Om er vervolgens achter te komen dat de robot stofzuiger heel fanatiek zijn ochtendronde heeft gedaan![]()
SennaS schreef:Ik ben even afwezig geweest, heb wel alles gelezen maar het is te veel om op te reageren. In elk geval welkom voor de nieuwe dames.
Primavera, voel je vrij om te delen wat je wilt, deel ook gerust je zorgen als je daar behoefte aan hebt.
*knip*
Citaat:- Saskia89 - 14 september - jongen
- x_Rebecca - 23 september - jongen
- JustOneBite - 23 september - meisje
- Bloem24 - 25 september - jongen
- daffie1986 - 27 september - verassing
- Gowlan - 5 oktober - meisje
- Rebel_Jits - 6 oktober - jongen
- haasje20 - 7 oktober - nog onbekend
- Ilse_123 - 15 oktober - nog onbekend
- SennaS - 27 oktober - meisje
- Lisitano - 4 november - meisje
- Claudiadvx - 7 November - Meisje
- _Juudith - 11 november - Meisje
- Primavera - 14 november - jongen
- Sylviej - 22 november - nog onbekend
- Lienepien95 - 24 november - jongen
- Larisske - 25 november - nog onbekend
- linn1502 - 25 november - nog onbekend
- Melewel94 - 26 november - jongen
- Maaike - volgens eigen berekening 30 november
- Evamarie -30 november - blijft tot dan onbekend
- Floortje88 - 1 december - Jongen
- xSiep - 6 December - Meisje
- Taartje - 9 december - nog onbekend
- MaTuMi - 9 december - nog onbekend
- Goldie - 14 december - blijft tot dan onbekend
- Kiichi - 15 december - nog onbekend
- Amillion - 31 december - nog onbekend
- Samir - 1 januari - (blijft tot dan) onbekend
- Bellex - 17 januari - nog onbekend
- Lucifertje - 18 januari - nog onbekend
xSiep schreef:SennaS schreef:Ik ben even afwezig geweest, heb wel alles gelezen maar het is te veel om op te reageren. In elk geval welkom voor de nieuwe dames.
Primavera, voel je vrij om te delen wat je wilt, deel ook gerust je zorgen als je daar behoefte aan hebt.
*knip*
Hier sluit ik me bij aan!
Wij zijn ook weer terug van vakantie, 3 weken rondreis amerika is allemaal goed verlopen en toen we terug kwamen een goede 17 weken echo (extra ingepland voor mijn geruststelling).
Nu met 20 weken weer. Maar ik merk dat ik er nu een stuk meer gerust op ben omdat ik haar elke dag duidelijk voel bewegen als ik mijn hand op mijn buik leg. De verloskundige zei al dat ik haar waarschijnlijk eerder kan voelen ivm lichaamsbouw en placenta ligging. Achteraf denk ik al met 15 weken, maar toen was ik nog niet zeker .
Wat hebben jullie al voor babyspullen gekocht voor de 20 weken?
Primavera schreef:Mooie instellingen taartje, en je hebt groot gelijk; lekker genieten! Zorgen moet je pas doen als t nodig is
Evamarie schreef:De Mamaroo is enorm duur en geluid geeft vaak storing of doet het na verloop van tijd minder goed. Toch hoor ik dat moeders erbij zweren. Daar denk ik nog even over na.