Ik ben aan het helpen verhuizen/inpakken bij familie (en het levert mij over twee weken een z.g.a.n. tweedehands bank op ) Geen wandelfoto‘s van mij dit weekend.
Susan, mayflower, moonsparkle,en Noordje. Allemaal weer mooie foto's. Maar de sneeuw is wel extra leuk.
lizard
Geplaatst: 27-11-22 17:57
Ik was vandaag ergens in de buurt van Lubecke. Jullie hebben wel door, dat ik de uitzichten leuk vindt. Dit hoort bij het open lucht theater. Ik vond het koud. Het was net 8 graden. En ik kreeg pas op de terugweg regen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-11-22 18:01
Ook alweer zo mooi Lizard.
Noordje weer besneeuwde plaatjes.
Coco geeft niks om regen. Die zou zelfs nog gaan zwemmen met dit weer.
Ik ben vandaag nog vrij. Maar voor de middag regen,en nu na de middag miezeren. Maar ik wilde graag even naar buiten. Dus even naar het Eerder Achterbroek,en een klein stukje gewandeld. Ik was verbaasd dat er nog zo veel paddenstoelen zijn.
Het regent nu zo hard dat ik twijfel of ik vanavond nog wel ga wandelen. Gisteren overdag nog wel 6,5km gedaan. Ik heb wat foto's, moet ze even van de telefoon halen om te uploaden, dat komt gewoon later. Die houden jullie dus tegoed
Eelmo
Geplaatst: 28-11-22 16:56
Heel mooi Lizard! Ik vind de foto met dat eikeltje leuk, alles lijkt zo groot maar het eikeltje geeft mooi aan hoe klein het allemaal is. Heel tof dat je daar oog voor hebt, de meeste mensen zouden er kats voorbij lopen denk ik.
Ik heb net in de regen een erg nat rondje Hatertse vennen gewandeld met Speurneus. Voorheen zou ik echt niet in de regen een rondje door het bos zijn gaan wandelen, maarja: hond moet uit En eigenlijk was het best lekker.
Oh hele mooie foto’s, zowel van Lizard met de mini-paddestoeltjes en een prachtige druppel (ik zou die zo aan de muur hangen) als de mist bij BeFunny. Het werd hier gelukkig nog droog bij daglicht, dus lekker gaan hardlopen. Even de spierpijn van het laminaat leggen van gisteren eruit gelopen. Ben benieuwd hoe het er morgen voorstaat. Denk maar even lekker wandelen met ‘t peerd
Wow, die mist! Ik zag het ook toen ik naar huis reed, kon helaas nergens stoppen voor een foto. Lizard, lekker dat je vrij was en wat een mooie foto's zeg. En Eelmo en Jojo ook.
Eelmo
Geplaatst: 29-11-22 10:53
Witte Wieven
Stoere pony hoor Jojo! En 'lekker' is relatief, het weer was snot maar het was wel even goed voor mijn hoofd om een stuk te wandelen
moonsparkle
Geplaatst: 29-11-22 11:00
Het was een mooie mistige ochtend, heb net 3,5km gelopen de foto's volgen nog