Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlis schreef:Aah effe schakelen Gnome, begrijpelijk. Maar gelukkig alles goed en ook leuk een boy.
Hier verder wel net even bijgelezen maar even niet verder reageren.
Nog aan het werk tot half twaalf en ben kapot. Halve afdeling corona positief of in afwachting van uitslag dus in quarantaine. Dus giga druk.
Flowery schreef:Hier vandaag een perfecte 13 weken echo gehad én net een goede nipt uitslag binnen gekregen![]()
Dacht dat ik me niet zoveel druk erom maakte maar er valt ineens 20kg van mijn schouders
Gnome schreef:Marlis schreef:Aah effe schakelen Gnome, begrijpelijk. Maar gelukkig alles goed en ook leuk een boy.
Hier verder wel net even bijgelezen maar even niet verder reageren.
Nog aan het werk tot half twaalf en ben kapot. Halve afdeling corona positief of in afwachting van uitslag dus in quarantaine. Dus giga druk.
Sterkte met de drukte! Al iets gehoord van de sollicitatie?
Gnome schreef:Hmm balen zeg. Je zou zeggen dat er in deze tijd veel gezocht wordt naar mensen in de zorg. Valt het tegen in je nieuwe regio?
Wel fijn van de taxatie in ieder geval!
Ballard_L schreef:Ja met patau en edwardsyndroom kan het inderdaad dood geboren worden. Voor ons zou er bij de 20 weken echo ook geen reden zijn om de zwangerschap af te breken, dat zou ik zelf nooit doen. Dus vandaar die beslissing ook. De 13 weken echo kon trouwens ook niet bij onze verloskundige, dus dan moesten we sowieso ergens anders heen.
Oei, hippe namen maken van die twee is best een lastige! Van Johannes John maken? Verder zou ik het ook niet weten
Freekieee schreef:Hier staan wij eigenlijk het zelfde erin kwa testen. Ballard!
Spannend Marlis! Hoop dat jullie gauw wat horen en het huis van jullie is!
Hier 2 dagen niet echt lekker in mijn vel. Gister hele dag op bed gelegen en manlief kwam pas 22:30 thuis van werk ivm een avond met eten enzo. Dus was toen beetje klaar mee.
Vandaag al iets meer gedaan. Maar nu weer erge koppijn…
Werken gebeurd hier niet echt meer. Weet niet waar ik t vandaan moet halen. Gelukkig werk ik bij mijn schoonvader en die vind het belangrijker dat ik goed voor Pjotr zorg haha.
Hoe is jullie dag gegaan?
Gnome schreef:Ik kwam dit liedje tegen van Chris Lane over een jongetje op komst. Moest er zo hard om huilenGotta love hormonessss.
https://www.azlyrics.com/lyrics/chrisla ... ouyet.html
mriek1990 schreef:Azamy wat fijn dat de halvering helpt. Ik moest even zoeken op Google wat een ssri was, maar fijn dat het lijkt te helpen. Hopelijk blijft het ook zo.
Ballard_L hoe was het werken? Ik duim voor je dat de misselijkheid weg blijft.
[***] haha de pasta was dus voor iemand anders? Wel bizar dat de eetgewoontes zo schommelen he.
Sting, gek idee hé van die kleding. Gaat ineens heel snel.Goede tip om even te bellen, ga ik doen.
Marlis, knap dat je nog hardloopt. En ook zo vroeg! Respect. Wat fijn van de taxatie. Als de het nu lukt met de financiering is het huis dan voor jullie? Druk op je werk ook las ik. Phoej. Wel goed aan jezelf blijven denken he?
Gnome, gefeliciteerd met de kleine knul.Kan me het schakelen heel goed voorstellen, maar fijn dat je er nu van kan genieten. Ben heel benieuwd naar de namen. Van iedereen trouwens haha.
Freekieee wat vervelend dat je weer misselijk was. Rot ook voor het uit eten gaan. Hoe voel je je vandaag?
VivianHesen, wat een leuke manier om het te vertellen! Kan mij voorstellen dat het even moest landen bij ze.
Flowery gefeliciteerd met de goede echo en nipt.Goed gevoel he?
Het is wel een mooie jongensclub hier tot nu toe haha.
Bij ons op het werk krijgen ook alle zwangeren een jongen. Zijn er vier.
Gaat hier helaas nog niet zo goed. Keel doet behoorlijk zeer nog en heeft mij ook flink wakker gehouden vannacht. Vandaag wel naar het werk geweest, maar lesgeven met keelpijn is ook niet heel prettig. Morgenochtend toch maar even de huisarts bellen, desnoods gewoon voor advies.
Jullie wel allemaal bedankt nog voor alle tips.
Oh ja, gisteren hebben we hier ook en kerstboom opgezet. Zo'n gek idee dat het onze laatste kerst met z'n tweetjes is.
[ [url=m/pSwqLT.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kat is géén kerst fan haha.![]()
[ [url=m/qAFWSD.jpg]Afbeelding[/url] ]