Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LinsxDot schreef:Ik ga me even heel ver op de achtergrond houden. Gaat even niet zo lekker helaas. Wens jullie wel allemaal veel succes en geluk!
Taartje schreef:Hier de miskraam net achter de rug, wat is me dat lichamelijk tegengevallen zeg, dagenlang uren weeën achtige krampen, en net het vruchtje en heel veel bloed verloren.
Heb zon beetje alles ondergebloed, dus lig nu op advies vk plat om alles een beetje te laten stollen.
Mn arme man kon alles opruimen, gelukkig is ie als ambulance verpleegkundige wel wat gewend.
Kindje hebben we bewaard en gaan we morgen op een mooi plekje begraven.
Volgende week nog een controle echo.
Jannickee schreef:Balen Bhodi! Op hoeveel dagen zit je nu?
Ze raden ook af om ovulatietesten met ochtendurine te doen dacht ik. Dus misschien kan je het later op de dag nog eens proberen?
Taartje schreef:Hier de miskraam net achter de rug, wat is me dat lichamelijk tegengevallen zeg, dagenlang uren weeën achtige krampen, en net het vruchtje en heel veel bloed verloren.
Heb zon beetje alles ondergebloed, dus lig nu op advies vk plat om alles een beetje te laten stollen.
Mn arme man kon alles opruimen, gelukkig is ie als ambulance verpleegkundige wel wat gewend.
Kindje hebben we bewaard en gaan we morgen op een mooi plekje begraven.
Volgende week nog een controle echo.
Taartje schreef:Primavera schreef:Pff sterkte taartje, verschrikkelijkrust maar goed uit!
Dankjewel, doe ik zeker!
Bloed nog steeds erg dus als dat over een uurtje nog zo is wordt het naar t mogelijk ziekenhuis toe, dus hopelijk stolt t snel, zou er ook nog wel bij kunnen