Muronia schreef:Ik word een beetje moedeloos. In september ben ik begonnen met bewuster eten en drinken en proberen af te vallen. Gestopt met mijn enegiedrink-verslaving. Eind december was er 3,5 kg vanaf. Niet veel, maar toch, de goede kant op. Inmiddels is daar weer 2 kg bij, terwijl ik elke dag aan het sporten (rijden) ben en niks heb veranderd. Ik drink veel water, hou me aan mijn eetmomenten. Eind december mijn prikpil weer gehad en die vertrouw ik niet helemaal. Ook sinds eind december weer omeprazol naast mijn dagelijkse pijnstillers (diclofenac en paracetamol). Ik hou erg veel vocht vast, dat voel ik ook overal en ik heb steeds buikpijn/opgezette buik en mijn vermoeden is dat omeprazol daarmee te maken heeft. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt voor vrijdag. Ik mag wel 20 kilo kwijt maar op deze manier kom ik daar nooit.
Het zou misschien te maken kunnen hebben met je prikpil? Ik heb namelijk sinds maart '21 een nieuwe spiraal en sinds die tijd zijn er ook zo 8 kg aangevlogen maar eraf ho maar..