Afanaisa91 schreef:Nee joh! In je bio moet natuurlijk iets over dat je als geen ander kan vallen en opstaan!
(Too soon?)
Ondanks dat ik het echt klote voor je vind, hoop ik dat je nu ook levenservaring opdoet en dingen meemaakt die zo kan benaderen dat het je sterker maakt.
Of iets als; ik ben heel oplossingsgericht

Het heeft me wel gevormd ja en ik heb mezelf ook op een andere manier leren kennen, wat me ook sterker maakt.
Lalidan schreef:Er zijn mensen die met minder afwijking hun geld verdienenDus wie weet hoe ver je het nog schopt met dit been

Afanaisa91 schreef:Lalidan schreef:Er zijn mensen die met minder afwijking hun geld verdienenDus wie weet hoe ver je het nog schopt met dit been
![]()
Oh ik zie het al, hoef me niet in te houden!
Zit er trouwens nog interactie tussen nortriptyline en een infuusje noradrenaline? Voelt zo dubbelop, zeker icm je hoge hf van gisteren.
Had op de verkoever ook wel een extreem hoge hartslag, dus het zal met niks verbazen (heb ze een paar keer horen zeggen "ja, ze slikt nortriptyline"), maar er zou normaal nu geen interactie meer moeten zijn.
En nee, je hoeft je zeker niet in te houden wat woordgrappen betreft.
Pinto_1 keer ook net jouw kaart. Laten we hopen dat ik weer een beetje snel op de been ben. De fysio is allezins heel tevreden, het lopen met krukken ging net heel goed